Olemme rakentamassa taloa ja emme ole vielä päättäneet otammeko UPOn vai Boschin kylmälaitteet ja pesukoneet. Ilmoitelkaa kokemuksia kyseisistä koneista. KIITOS
Upo vai Bosch ?? apuja
5
3391
Vastaukset
- no joh
On kuule ihan yhtä tyhjän kanssa noissa merkeissä. Kumpikin on halvalla tuotettua kulutustavaraa, jonka voi sitten vaihtaa uuteen tarvittaessa. Otat mielestäsi näteimmän. Laatueroa ei ole.
- Tyytyväinen
Osta Bosch. Itselläni on kaikki Siemenssiä. Astian, pyykinpesu, liesi, pakastin, jääkaappi, viileäkaappi. Hyvin ovat toimineet. Kun (jos) lakkaan köyhtymästä ostan Mielen koneet. Bosch on käytännössä sama kuin Siemens. Laatu merkki.
- rakentaja-rane
Tilasin itse just Upot, mielestäni liesi ja astianpesukone olivat selvästi laadukkaammat, kylmälaitteet samanarvoiset ja pesutornina Upon siniviiri-sarja on tosi hyvä. Tietysti ulkonäkö ratkaisi myös, hinnat oli näköjään suurinpiirtein samoissa...
- Ninsku
Meillä on kanssa ollut aina siemens merkkiset kodinkoneet, pyykinpesukonetta myöten ja olemme olleet todella tyytyväisiä. Onhan tietysti tämä siemens aika kallis upoon verrattuna, mutta kestävä.
Uposta voin kertoa sen verran, että mun vanhemmilla oli upon uuni ja tiskikone, uuni hajosi 14 vuoden käytön (ahkeran)jälkeen ja tiskikone 3 vuoden jälkeen. Mutta jokainen ostaa mitä haluaa =D - jussi
Ninsku kirjoitti:
Meillä on kanssa ollut aina siemens merkkiset kodinkoneet, pyykinpesukonetta myöten ja olemme olleet todella tyytyväisiä. Onhan tietysti tämä siemens aika kallis upoon verrattuna, mutta kestävä.
Uposta voin kertoa sen verran, että mun vanhemmilla oli upon uuni ja tiskikone, uuni hajosi 14 vuoden käytön (ahkeran)jälkeen ja tiskikone 3 vuoden jälkeen. Mutta jokainen ostaa mitä haluaa =DBosch ja Siemens käsittääkseni tulevat samalta tehtaalta, eli sen suhteen ei eroja ole.
Itsellä pesukone ollut aina siemens ja täytyy sanoa että ei voi kuin suositella. Hyvä ja kestävä peli ollut. Halvempia toki on mutta ajan myötä maksaa itsensä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716