Kyl on vaikeeta saatana

miettikää siirtonne

Vuokranantaja tahtoo vuokralaisistaan eroon, mutta kuitenkin puhuu pahaa ympäriinsä ettei asukkaat pääse muuttamaan muuallekaan.
Missä on logiikka?
Pitäisiköhän viedä se videonauha virkavallalle jossa hänen sukulaisensa tirkistelee ikkunoistamme sisään?Vois olla kivaa käydä kyselemässä niitä luottotehtävätöitä sen jälkeen kun on rikosrekisteri, ja oman firmankin perustaminen voi olla hankalaa kun maine puhuu kylällä puolestaan.

13

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llll4

      tietysti viet.

    • juujaamäävaan

      Oletteko käytöksellänne antaneet syytä tarkkailuun. Vuokranantajalla on oikeus tulla vaikka sisälle katsomaan, mihin kuntoon olette paikat saaneet. Ostakaa oma kämppä, niin ei tarvi netissä kiukutella.

      • rikosrekisteri tulee

        "Oletteko käytöksellänne antaneet syytä tarkkailuun. Vuokranantajalla on oikeus tulla vaikka sisälle katsomaan, mihin kuntoon olette paikat saaneet. Ostakaa oma kämppä, niin ei tarvi netissä kiukutella."

        On oikeus tarkistaa asunnon kunto kyllä, mutta silloin kun vuokralainen on paikalla myös.Lisäksi hänen sukulaisillaan ei ole minkäänlaista oikeutta tunkea turpaansa kenenkään asioihin eikä tirkistellä ikkunoista.Suvun kanssa ei ole tehty vuokrasopimusta vaan asunnon omistajan.

        Mitään ei ole rikottu,ja pelkkä apinalauman LUULO ei ole mikään oikeutus työntää sitä siankärsää ikkunaan.Seuraava työntäjä huomaa virheensä.

        Suomen laissa muuten seisoo sellainen pykälä että edes poliisilla ei ole oikeutta tulla asuntoon ellei epäillä rikosta, tai ole kotietsintälupaa, joten miksi jollakin apinalla olisi oikeus kytätä ikkunoista sisään?!

        Kerrankin näkyy se siankärsä vielä kytiksellä niin pääsee rikosrekisterin onnelliseksi omistajaksi tirkistelystä eikä tarvi kysellä tältä kylältä töitä varmaan hetkeen.


      • Häätöön vaan!
        rikosrekisteri tulee kirjoitti:

        "Oletteko käytöksellänne antaneet syytä tarkkailuun. Vuokranantajalla on oikeus tulla vaikka sisälle katsomaan, mihin kuntoon olette paikat saaneet. Ostakaa oma kämppä, niin ei tarvi netissä kiukutella."

        On oikeus tarkistaa asunnon kunto kyllä, mutta silloin kun vuokralainen on paikalla myös.Lisäksi hänen sukulaisillaan ei ole minkäänlaista oikeutta tunkea turpaansa kenenkään asioihin eikä tirkistellä ikkunoista.Suvun kanssa ei ole tehty vuokrasopimusta vaan asunnon omistajan.

        Mitään ei ole rikottu,ja pelkkä apinalauman LUULO ei ole mikään oikeutus työntää sitä siankärsää ikkunaan.Seuraava työntäjä huomaa virheensä.

        Suomen laissa muuten seisoo sellainen pykälä että edes poliisilla ei ole oikeutta tulla asuntoon ellei epäillä rikosta, tai ole kotietsintälupaa, joten miksi jollakin apinalla olisi oikeus kytätä ikkunoista sisään?!

        Kerrankin näkyy se siankärsä vielä kytiksellä niin pääsee rikosrekisterin onnelliseksi omistajaksi tirkistelystä eikä tarvi kysellä tältä kylältä töitä varmaan hetkeen.

        Ah ja voi kuinka ihhanaa sossuvuokralaisen puhetta. Mikä sivistyksen taso!


      • Kosto on suloinen
        Häätöön vaan! kirjoitti:

        Ah ja voi kuinka ihhanaa sossuvuokralaisen puhetta. Mikä sivistyksen taso!

        Mahtaa harmittaa kun on hiuskarvan varassa meneekö maineesi kyttäyskeikan jälkeen? Moni kaltaisistasi toisten asioihin puuttujista ei tajua tekevänsä rikosta kun nenä on ikkunassa.Noh, raastupa opettaa.


      • Häätöön vaan!
        Kosto on suloinen kirjoitti:

        Mahtaa harmittaa kun on hiuskarvan varassa meneekö maineesi kyttäyskeikan jälkeen? Moni kaltaisistasi toisten asioihin puuttujista ei tajua tekevänsä rikosta kun nenä on ikkunassa.Noh, raastupa opettaa.

        Minulla ei ole mitään tekemistä sinun ikkunasi kanssa. En edes asu ulvilassa.


      • kosto on suloinen
        Häätöön vaan! kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tekemistä sinun ikkunasi kanssa. En edes asu ulvilassa.

        Miksi sitten auot naamaasi kun et asiasta edes tiedä mitään?Pidä läpesi ummessa.


      • kaikkia näköjään on
        kosto on suloinen kirjoitti:

        Miksi sitten auot naamaasi kun et asiasta edes tiedä mitään?Pidä läpesi ummessa.

        Ei ihme, että joku haluaa päästä tuollaisesta rääväsuusta eroon. Eikä liioin ihme, ettei teitä kukaan muukaan huoli. Turha syytellä muita, jos itse tekee itsestään tuollaisen räävittömän. Opettele ensin itse käytöstavat ja arvostele vasta sitten muiden tekemisiä.


      • töpselikärsävideo
        kaikkia näköjään on kirjoitti:

        Ei ihme, että joku haluaa päästä tuollaisesta rääväsuusta eroon. Eikä liioin ihme, ettei teitä kukaan muukaan huoli. Turha syytellä muita, jos itse tekee itsestään tuollaisen räävittömän. Opettele ensin itse käytöstavat ja arvostele vasta sitten muiden tekemisiä.

        Minä en ole tehnyt minkäänlaista rikosta, ja kohta otetaan selvää moneenko siankärsänaamaiset sukulaisesi ovat.


      • kaikkia näköjään on
        töpselikärsävideo kirjoitti:

        Minä en ole tehnyt minkäänlaista rikosta, ja kohta otetaan selvää moneenko siankärsänaamaiset sukulaisesi ovat.

        nimim. kaikkia näköjään on, ei ole vuokranantajasi. Kyse on mielipiteestä.
        Oletko vielä työtönkin kun tuohon aikaan vastailet, herännyt juuri krapulaisena uuteen päivään. Voi Voi. Luulosairas sinä taidat olla.


    • huhhuhhhu

      Onks tää kiljusen herrasväki jäätyny pakkaseen kun hiljentyny koko juttu? :D
      Joskus ajattelin minäksin, että ostaisin sijoitusasunnon ja panisin vuokralle, no rahastahan se on ollu kii, mutta kun katsoo millaisia huutelijoita sitä olisi voinut saada vuokralaisekseen, niin ihan hyvä, etten ole ostanut.

      • huutele sinä poju

        En vain ole teille töpselikärsille viitsinyt kommentoida, kun se on vain tuota turvansoittoa eikä sitten muuta :)
        Te ette näemmä tajua että vuokralainen ei ole tehnyt yhtikäs mitään väärin, ja vuokranantajan sukulaiset ovat sairaita paskoja jotka pitäisi lukita linnaan.
        Mutta huudelkaa te vaan, tai siis sinä, yksi ainoa pelle siellä.


    • peilaa

      Voisko olla mahdollista, että näet oman töpselikärsäsi kuvajaisena siellä ikkunassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe