Hei, on tässä käynyt mielessä että jos myisin kotini ja muuttaisin vuokralle odottelemaan hintojen laskua, kannattaisikohan se? Mikä on asiantuntija arvio, jos kaupat ovat 100% varmat ja hinta hyvä.
Vuokralle odottelemaan
14
107
Vastaukset
- mene kysymään
Mikä vaivaa?
- älä epäröi
Myyt kämpän, maksat velat ja ryyppäät loput, olet sitten vapaa. Tee se nyt heti, kun saat kämpästäsi ehkä enemmän kuin sinulla on siitä velkaa.
- P W
Pertti pistää tuplana kaiken.
- mitenköhän...
Hienoa että sait hyvän hinnan. Joko ostat seuraavan nyt tai maksat muutaman vuoden kuluttua 120% sen seuraavan asunnon hinnasta. Oikein onnekkaana niin 90-90-95% hinnasta mikäli saat tingittyä...
- taantumaalkanut
Vuokraasuminen on edullista vain 500euroa kuussa sis. kaikki ja sitten vain odottelet laskua.
- ok-odottelija
Miksi myydä. Minusta on ainakin mukavampi odotella asuen mukavasti ok-talossa. Tässä pystyy odottelemaan useampiakin vuosia jopa kymmeniä laadukkaasti omassa rauhassa. Jos ja kun joskus rommaa ostan muutaman kopin elementistä vuokrauunoille vuokrattavaksi. Tyhmintä on odotella kommuunissa mamujen ja narkkareiden keskellä. Mitä jos odottelu osoittautuukin turhaksi ja rommia ei näy eikä kuulu? Siinä syitä miksi odottelen laadukkaammin asuen ok-talossani.
- 8uhgy
paljonko halvemmalla ajoittaja aikoo saada?
riski on suuri, kun hintojen laskusta ei ole tietoakaan (muutakuin tuhnun unelmissa)
2 vuodessa ehtii myös lyhentää enemmän kuin mahdollisesti hinnat voisivat ikinä edes laskea.
lisäksi, kuka on niin helvetin tyhmä, että möisi kotinsa tuollaisella riskillä?
hinnat ei tule tippumaan sori vaan
- Läskimpi Isäntä
Ei ole kannattanut ainakaan 20 vuoteen, mutta jospa juuri nyt tapahtuukin se kauan odotettu muutos. Kysy kuitenkin kokeneemmilta ensin miltä homma tuntuu. Esimerkiksi Karilta löytyy kokemusta odottelusta jo vuodesta 2001 alkaen.
- näin meillä
Monet ovat tehneet tilin vuokra-asumisella. Rahaa jää matkusteluun etc.
- 19+17
näin meillä kirjoitti:
Tuhnun tili: Massit matkailuun..
Ok-asujallakin riittää matkailuun.. - sijoittaja.
näin meillä kirjoitti:
olet oikeassa. minä olen tehnyt tiliä vuokra-asumisella. olen vuokrannut omistamiani asuntoja. itse olen asunut tietysti omassa omistusasunnossa. oliko sulla muuta?
- hdksiso
Itse myin rivariyksiöni sain 140000e nyt asun vuokralla josta maksan vuokraa 540e kk vuosi 6488e omasta maksoin vuoraa 230e kk vuosi 2760e vuosi nyt saan 140000e tuottoa 6% vuodessa laske siitä kummassa halvempi asua kun rahat ei ole asunnossa kiinni
- 8uh8uh
6% :D haha!
- 19+17
No itseasiassa omassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780