kattia kanssa

operako hyvä

latasin operan viimeisimmän version kokeeksi ajattelin ottaa operan ie:n rinnalle ja en saanut pelaamaan sitä ollenkaan.milloin häviää osoitekentät ja milloin ei vain muuten pelaa yhtään mikään,voiskohan ne sitten sotkea toisiaan?siis kun mulla on ie oletusselaimena.operaa on kehuttu näillä palstoilla,mutta mä en tosiaan osaa asentaa sitä oikein.mozillakin oli koekäytössä,mutta kun se otti pääselaimen statuksen ilman mun lupaa,niin sekin on poissa laskuista.pitääkös mun tyytyä ie:hen,kun en muusta näköjään tajua mitään?

7

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tõppõ

"On mahdotonta tehdä idioottivarmaa ohjelmaa koska idiootit ovat niin käsittämättömän nerokkaita"

Jotensakin noin se muistaakseni meni:)

Joo, itse olen käyttänyt Operaa vuosikausia enkä vielä ole törmännyt vastaavaan ongelmaan kuin sinä. Olen myös asentanut Operan useaan käyttikseen ongelmitta ja ilman mitään säätöjä.

En ole ikinä kuullut että Mozilla ottaisi mitään statusta lupaa kysymättä.

Luulempa että se on itse Windows joka sinulla tekee kepposiaan. Ohjelmien on aika mahdotonta toimia kunnolla jos alusta sekoilee.

Tai sitten olet sitä ihmissorttia joka pienen vastoinkäymisen yllättäessä hermostuksissaan painelee epälukuisia kertoja satunnaisia näppäimiä. Monissa ohjelmissa, Opera ja Mozilla mukaan luettuina, on lukuisa määrä käteviä pikanäppäimiä joilla saa kätevästi tehtyä mitä moninaisimpia toimintoja. Epämääräinen näppäinpainallusvimma ei ole kovinkaan hyvä tapa.

• mainoksilla

minäkin olen useaan otteseen asentanut Operan sekä linuxiin että windowsiin ,se siinä on ollut , kun saa säädeltyä kaiken turhan roinan (mainokset) pois jää siihen kuitenkin se yksi pyörimään ja linuxissa saa fontitkin asennella kokonaan uusiksi , kaikkien näiden säätöjenkin jälkeen ne palkit saivat olla pienempiä , lisäksi Opera ei toimi kaikissa normaali käyttötilanteissa esim.luukku.com jne.
        Mozilla minulla on aina linuxissa koska en viitsi katsella noita kantikkaita ylä/alapalkkeja harmaansävyisissä väreissä ,motzillan pidän musta-oranssina ja tämän firefoxin violetin värisenä , muut selaimet saa vain enemmän ja vähemmän harmaina.
        Lisäksi mozilla / firefox ovat selkeitä käyttää ja sähköpostiohjema(sekin huippuhyvä)pyörii siinä mukana . Ja laajennuksia löytyy -jos tarvii.

• Operaa vuoden käyttänyt
        mainoksilla kirjoitti:

minäkin olen useaan otteseen asentanut Operan sekä linuxiin että windowsiin ,se siinä on ollut , kun saa säädeltyä kaiken turhan roinan (mainokset) pois jää siihen kuitenkin se yksi pyörimään ja linuxissa saa fontitkin asennella kokonaan uusiksi , kaikkien näiden säätöjenkin jälkeen ne palkit saivat olla pienempiä , lisäksi Opera ei toimi kaikissa normaali käyttötilanteissa esim.luukku.com jne.
        Mozilla minulla on aina linuxissa koska en viitsi katsella noita kantikkaita ylä/alapalkkeja harmaansävyisissä väreissä ,motzillan pidän musta-oranssina ja tämän firefoxin violetin värisenä , muut selaimet saa vain enemmän ja vähemmän harmaina.
        Lisäksi mozilla / firefox ovat selkeitä käyttää ja sähköpostiohjema(sekin huippuhyvä)pyörii siinä mukana . Ja laajennuksia löytyy -jos tarvii.

Minulla on Opera ollut käytössä kohta vuoden ja luukkuun olen aina päässy.Olet varmaan itse asetuksia muutellu jos näin ei ole.Sitä paitti Operaan saa yli 200 eri skiniä ettei voi ainakaan ulkonäöstäkään käyttö olla kiinni.

• erikoistapaus
        Operaa vuoden käyttänyt kirjoitti:

Minulla on Opera ollut käytössä kohta vuoden ja luukkuun olen aina päässy.Olet varmaan itse asetuksia muutellu jos näin ei ole.Sitä paitti Operaan saa yli 200 eri skiniä ettei voi ainakaan ulkonäöstäkään käyttö olla kiinni.

Tämä tiedote ei koske Internet Explorerin tai Mozillan käyttäjiä.

Hyvä asiakkaamme,

Jos käytät Luukkua Opera-selaimella, tarvitset version 7.50 tai uudemman. Tätä vanhemmilla palvelu ei välttämättä toimi oikein. Erityisesti version 7.23 on kerrottu olevan ongelmallinen.
        TÄMÄ TIEDOTE ON LUUKUSSA !

• Operaa vuoden käyttänyt
        erikoistapaus kirjoitti:

Tämä tiedote ei koske Internet Explorerin tai Mozillan käyttäjiä.

Hyvä asiakkaamme,

Jos käytät Luukkua Opera-selaimella, tarvitset version 7.50 tai uudemman. Tätä vanhemmilla palvelu ei välttämättä toimi oikein. Erityisesti version 7.23 on kerrottu olevan ongelmallinen.
        TÄMÄ TIEDOTE ON LUUKUSSA !

Tarviiko enää vanhoja versioita edes käyttää. Tuossa oli että ei välttämättä ole toiminu hyvin. Mulla toiminu aina. Tuon 7.23 jälkeen tullut monta versioo. Ja todellakin olen päässyt myös vanhemmilla versioilla sinne. MTV3 päivitti itse sähköpostiaan keväällä ja silloin tuli tuo Opera teksti siihen. Et sillai. Et taida itse edes käyttää koko Operaa :P

• ...

Se on sitten Operan syy, että sä et osaa asentaa sitä koneelle :D.

• Jani

Itse teen aina Operan samanlaiseksi jos asetukset nollaantuvat. Siinä menee muutama minuutti ja se on sen arvoista. Opera voi muokata erittäin laajasti ja mielestäni se on hyvä asia.

Vähemmän näistä asioista tietäville/kiinnostaville suosittelen Firefoxia. Sen oletusasetukset ovat huomattavasti kätevämmät kuin Operan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe