Purkukuntoinen vanha rintamamiestalo, jossa on 500m2 "rakennusoikeutta" jäljellä, vanhan kaatopaikan päällä Mankkaalla.
Mutta tämä onkin Ässssssssspoossa.
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7708373
Sanattomaksi vetää.
Tähän on tultu!
14
159
Vastaukset
Laitatko lähteen, missä kerrotaan, että on vanhalla kaatopaikalla? Mutta on siihen pihaan kuitenkin ehtinyt jo nurtsi kasvaa, kun talokin on rakennettu v. 1960.
- Anita Karrela
Kuolemalta haisee tuo talo. Surkeaa!
- Mene kotiin
Kyllä paskaa puhut jos rakennettu 1960, kun Mankkaan kaatopaikka toimi vielä 1980 luvulla, jotain rajaa paskapuheilla
- Totuus.
Pistetään välittäjälle kysymys onko kaatopaikan päällä, kun aloittaja tietää. Miten se on voinut olla kaatopaakan päällä, kaatopaikan toimiessa, kerro nyt kun tiedät?
- fasdfadfafads
Noo.. noin iso tontti tuolla alueella. Jaetaan se neljään palaan, a 250 000 euroa. Sillä saa omansa takaisin ja itselleen parhaan tontin rakennettavaksi.
Ei ehkä mene ihan tuolla hinnalla mutta kun parisataa tonnia tinkasee niin hyvä kauppahan se on. Mitähän se talon purkaminen maksaa.. kellään hajua? - RapeXX
Tuolla on monet syövät ja kasvaimet saatu!
Kunto: Tyydyttävä. OKSETTAVAA! Pitäisi olla: Purkukuntoista saastaa ja jätemaata! - Todella upea...
Mahtava talo eikä hintakaan ole alueen nähden mahdoton. Joitain kympitonneja voisi ehkä nipistää pois....
- viisas..
voi saatana, mä kuolen nauruun!!!!!!!!! tossa hinnassa on pakko olla virhe, eihän tollasesta paskaläjästä kukaan mitään maksa.
- Jotain rajaa
Ääliö, tontista maksetaan. Rakennusoikeutta jäljellä yli 500 neliötä, siihen siis saa neljä 125 neliön ok-taloa kun vanha röttelö puretaan pois.
- Ei täsmää
Omituinen aloitus, onko lukihäiriö aloittajalla, laittaa vielä linkin.siis kaatopaikka lopetettu 1986 ja talo rv-1960. Joku tässä mättää, miten se voi olla kaatopaikan päällä?
Kuten oli odotettavissa, linkki oli Turvesuon kaatopaikkaan. Ei siis Vehkakujalla päinkään.
Nythän vanha kaatopaikka on hieno golfkenttä ulkoilureitteineen, sehän vaan nostaa hintaa.
Tuohon viisi erillistaloa 200 m2/ kpl, kellarithan tulee kaupan päälle, niistä saa 1,5 miljoonaa/ kpl, tontin hinta jää erittäin kohtuulliseksi kokonaishinnasta.- Jotain rajaa
200 neliön ok-taloista Mankkaalta saat puolitoistamilliä kappale, ei nyt sentään tänä eikä ensivuonna. Eikä muuten pitkään aikaan. Tai sitten pitää olla aika helvetin hulppeat maanalaiset tilat, ei pelkkä kellari riitä.
Ei se rakennusoikeusneliö maksa Mankkaalla 2.000 euroa. Joku 1.300-1.500 € on oikeampi hinta, talon purkukustannukset eivät siihen vaikuta (10.000-30.000 €).
Taas pieni välitysliike revittelee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808