MiaP,

JuhaR68

Tiedoksi: En ole kirjoittanut tänne ilman sinun ja minun oikeaa tunnistettavaa nimiä. Löydät kaikki viestini sinulle tämän saitin hakukoneella laittaessasi MiaP tai JuhaR tai JuhaR68 (jossain vaiheessa joku muu henkilö rekisteröi JuhaR:n).

Koska et edelleenkään uskalla sallia sitä suoraa yhteyttä (vain ja ainoastaan sinä itse aiheutit sen suoran yhteyden katkeamisen tämän vuosituhannen alussa) paitsi se parin päivän ajan yli 3kk sitten (ja mihin vastasit täällä), ei sitä "meitä" tule koskaan enää olemaan.
Suora yhteys on 100%:sti ainoa tapa hoitaa ihmissuhdeasioita.

SINÄ ITSE valitsit sen oman tiesi, ja vaikka kuinka yritin murtautua sen kuoresi läpi, jota ei ole siinä todellisessa ja oikeassa maailmassa kukaan muukaan edes pystynyt murtamaan, niin ne elämän peruasasiat kuten itsensä ilmaiseminen eivät ole yhdenkään muun elämänmuodon ratkaistavissa kuin sinun itsesi.
Koska et ole mulle yli 20 vuoden jälkeenkään pystynyt ilmaisemaan "itseäsi" oikein mitenkään todellisessa elämässä, ei sinua ole koskaan ole ollut edes olemassa yhtään kenellekään.
Sä kuolit jo lapsena, ehkä silloin 9-vuotiaana mitä joskus hämärästi sait ilmaistua jollain tapaa mulle.

Et voi olettaa ja odottaa minulta yhtään mitään, koska et osaa elää mitenkään todellista elämää kuin muutama hassu päivä yli 20 vuoden aikana.
En ole koskaan tuntenut yhtä mitätöntä ihmistä kuin sinä, joka ei uskalla tehdä mitään oikeassa elämässä vaan on lähes aina elänyt jossain usvassa ja kieltäen kaiken mitä muut ovat ilmaisseet sinusta ihmisenä.

Jos et ymmärrä tämän viestin todellista sanomaa, mikä pitäisi olla selvää suurimmalle osalle ihmisistä mitä maapallolla on koskaan elänyt, niin minä en sille voi mitään, koska olet itse ainoa syyllinen siihen yhteydenpidon katkaisemiseen.
Et voi koskaan löytää todellista ihmistä ja ihmissuhdetta.
En ole koskaan halunnut selvittää ihmissuhteita tällaisten nimettömien palstojen kautta mutta aika moni muu nainen on sitä halunnut kun oma itse ja olematon itsetuntemus on ollut haussa. Jopa silloin 1990-luvulla.

Jenni Vartiainen laulaa sinusta kappaleessa Seili.

Vain sinä itse voit muuttaa sitä omaa maailmaasi, missä elät. Mutta näillä näkymin, edes se yli 20 vuoden historiamme ei riitä sellaiseen muutokseen, edes tunneasioissa.

9

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukijan kynä

Mielenkiintoinen kirjoitus, vaikka ei mulle olekaan. Totta luonnollisesti tuo, että ihmissuhteita voi hoitaa ainoastaan suoraan. Mutta sitten toisaalta jokainen meistä elää omanlaisessaan usvassa, joka ei aina ole niin ymmärrettävä toiselle. Niinkuin tämä tekstikään ei aukea ihan kättelyssä, vaan täytyy pohtia ja sovitta oman kokemansa perusteella johonkin vastaavaan.

Ihmissuhteiden luominen myös on hankalaa, varsinkin jos ei ole jotakin yhdistävää tekijää kuten esim. harrastus, työ tms. Joskus on myös hankala löytää ihmisiä, jotka olisivat samanhenkisiä, sillä täysin toisenlaisiin yhteyden saaminen vaatii kovasti halua yrittää ja silti siitä ei tule mitään. Kaikenkaikkiaan se luonnollisesti vaatii omaa halua siihen.

Sitten pitää vielä muistaa sellainen asia, että joskus törmää ihmisiin, jotka haluaa heittää kapuloita toisten rattaisiin ja silloin on monesti heikoilla. Siinä tarvitaan silloin molempien halua lähteä selvittämään asioita.

Tällaisia mietteitä tästä tänään....

• elämänkapulointia

Joskus ihminen tarvitsee kapuloita rattaisiinsa jos ei itse pysty pysäyttämään, menoa joka ei anna mitään.

• Lukijan kynä
        elämänkapulointia kirjoitti:

Joskus ihminen tarvitsee kapuloita rattaisiinsa jos ei itse pysty pysäyttämään, menoa joka ei anna mitään.

Totta kylläkin, mutta ehkä kenenkään ei kuitenkaan pitäisi tehdä sitä tarkoituksellisesti, sillä kenenkään ei pitäisi asettua elämänvoiman yläpuolelle ja vahingoittaa toisen elämää. Kenenkään ihmisen viisaus ei riitä ymmärtämään toisen elämän ja kokonaisuuden välisen suuren suunnitelman tarkoitusta. Siinä saattaa vahingoittaa myös itseään, ja sekin on luonnollisesti opittava kokemuksen kautta.

• Juha parka kaipaa

hmm.. Juha parka

• Juha seko

Ja sinun piti vaan kaivaa tuokin vanha pakkoneurootikon aivopieru arkiston uumenista, jonne olisi saanut jäädäkin .

• Juha parka

Juha itse kaipaa sitä Miaa enemmän kun kukaan muu tässä elämässä. Pitääkö Juhan kuitenkin aloittaa lähestyminen :) Juhalla on ikävä sitä Miaa. Tee jotain??!!

• Miiaps

Muistan tämän Juhan kirjoitelman, koska jäin sitä mietiskelemään, tai lähinnä ihmettelemään. Sehän on kovin syyttelevä ja moitiskeleva. Tosin näitä voi tulkita niin monella tavalla.

Jos tuota yrittäisi sovittaa omaan elämäänsä, niin siinä olisi kyllä sotkettu pahasti asioita. Joko kirjoittaja olisi niistä tietämätön tai sitten joku tuntematon esiintyisi Juhana ja pyrkisi loukkaamaan Miaa, ts. minua, jos asetun siihen rooliin.

Mikähän tarkoitus tällaisella kirjoittelulla oikein on? Onko kenelläkään ehdotuksia?

• YLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS

UUUUUUUUUUUUUUP

• Anonyymi

Jaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe