Saako vanhemmat lihottaa

...

Saako vanhemmat lihottaa oman lapsen tosi lihavaksi?

40

1128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ei, kai. Ymmärrän kyllä että pitää lihottaa jos on anoreksian partaalla :)

    • flatgirl

      Ei saa, mutta minut on lihotettu sellaseksi.

      • ...

        Millaista se flatgirl on kun vanhemmat lihottaa???
        ja millaiset on sinun kokemukset olemista lihottuksessa???


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Millaista se flatgirl on kun vanhemmat lihottaa???
        ja millaiset on sinun kokemukset olemista lihottuksessa???

        Voin kertoo lisää, jos sul on sähköposti. Mä voin laittaa omani tähän, jos sä voit lähettää sähköpostia.


      • flatgirl
        flatgirl kirjoitti:

        Voin kertoo lisää, jos sul on sähköposti. Mä voin laittaa omani tähän, jos sä voit lähettää sähköpostia.

        Minkä ikänen muuten olet ja oletko tyttö vai poika?


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Minkä ikänen muuten olet ja oletko tyttö vai poika?

        En omista sähköpostia ja oon poika ja haluaisin lihoo tosi lihavan läskiksi?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        En omista sähköpostia ja oon poika ja haluaisin lihoo tosi lihavan läskiksi?

        Mun mutsi on pakottanut mut syömään liikaa, jotta lihoisin ja pakottaa edelleen, ei tunnu kivalta. Ekalla ja toisella luokalla luokkakaverit haukkuivat läskiksi. Huomauttelu asiasta loppui, mutta se vaihtui juoruamiseksi viidennellä ja jatkuu edelleen. Mutsi varmaan pakottais mut lääkäriin, jos alkaisin syödä vähemmän, siksi teen niin salaa. Olen yrittänyt laihduttaa syömällä terveellistä ruokaa ja liikkumalla, mutta lihon kuitenkin. Tän takii aloin vihaamaan ja häpeemään itteeni, jonka vuoksi olen halunnut tehä itsarin, mutta en oo tehny sitä, sillä haluan, ettei kukaan sais tietää. Minua kiusataan koulussa tän takii, toinen syy, miksi vihaan itteeni. Vihaan itteeni myös, koska annan mutsin pakottaa mut syömään. Ahdistaa näyttäytyä enää missään. Yritän olla mahollisimman huomaamaton. Toivon, ettei kukaan huomais, millainen olen. Lihominen on aiheuttanut paljon ongelmia. En jaksa enää olla ruma. En uskalla tehdä asioita, joita rakastan. Siinä on kokemuksia mun elämästä.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Mun mutsi on pakottanut mut syömään liikaa, jotta lihoisin ja pakottaa edelleen, ei tunnu kivalta. Ekalla ja toisella luokalla luokkakaverit haukkuivat läskiksi. Huomauttelu asiasta loppui, mutta se vaihtui juoruamiseksi viidennellä ja jatkuu edelleen. Mutsi varmaan pakottais mut lääkäriin, jos alkaisin syödä vähemmän, siksi teen niin salaa. Olen yrittänyt laihduttaa syömällä terveellistä ruokaa ja liikkumalla, mutta lihon kuitenkin. Tän takii aloin vihaamaan ja häpeemään itteeni, jonka vuoksi olen halunnut tehä itsarin, mutta en oo tehny sitä, sillä haluan, ettei kukaan sais tietää. Minua kiusataan koulussa tän takii, toinen syy, miksi vihaan itteeni. Vihaan itteeni myös, koska annan mutsin pakottaa mut syömään. Ahdistaa näyttäytyä enää missään. Yritän olla mahollisimman huomaamaton. Toivon, ettei kukaan huomais, millainen olen. Lihominen on aiheuttanut paljon ongelmia. En jaksa enää olla ruma. En uskalla tehdä asioita, joita rakastan. Siinä on kokemuksia mun elämästä.

        Pakottaa ko mutsis syömään myös jouluna kuinka paljon ja kuinka täyteen?
        Onko mutsis itse laiha vai lihava?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Pakottaa ko mutsis syömään myös jouluna kuinka paljon ja kuinka täyteen?
        Onko mutsis itse laiha vai lihava?

        Se pakottaa mut syömään aina, myös jouluna todella paljon. En haluu syödä enää, kun mutsi pakottaa. Mä myös pelkään sitä, koska kerran se löi mua, koska en halunnut syödä. Mutsi mua paljon lihavampi, mut muu perhe lähes normaali painoisia, paitsi mun pikkusysteri on hieman pyöreä. Mä haluisin muuttaa pois kotoo mutsin takii, myös mun siskot on todella ilkeitä.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Se pakottaa mut syömään aina, myös jouluna todella paljon. En haluu syödä enää, kun mutsi pakottaa. Mä myös pelkään sitä, koska kerran se löi mua, koska en halunnut syödä. Mutsi mua paljon lihavampi, mut muu perhe lähes normaali painoisia, paitsi mun pikkusysteri on hieman pyöreä. Mä haluisin muuttaa pois kotoo mutsin takii, myös mun siskot on todella ilkeitä.

        Millaista se pakottaminen on oletko jo yli painoinen?
        Millaiseksi mutsis lihottaisi minut ja kuinka ylipainoiseksi?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Millaista se pakottaminen on oletko jo yli painoinen?
        Millaiseksi mutsis lihottaisi minut ja kuinka ylipainoiseksi?

        Pakottaminen on ahdistavaa, mutsi uhkailee tehdä, vaikka mitä, jos en tee kaikkee, mitä se käskee. Se käyttää paljon väkivaltaa, jotta saa mut lihomaan. Olen ylipainoinen, eikä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä haluan. Mutsi luultavasti lihottaa mua, koska ei haluu olla perheeni ainoo lihava, mutta miksi minun pitää kärsii mutsin takii? Mutsi luultavasti haluu lihottaa mua kunnes olen lihavampi kuin se. En ole sairaalloisen lihava, mutta ylipainoinen, eikä mulla ole sellaista hyllyvää rasvaa kuten mutsilla. Mutsi esti multa nuorempana liikunnan kokonaan.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Pakottaminen on ahdistavaa, mutsi uhkailee tehdä, vaikka mitä, jos en tee kaikkee, mitä se käskee. Se käyttää paljon väkivaltaa, jotta saa mut lihomaan. Olen ylipainoinen, eikä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä haluan. Mutsi luultavasti lihottaa mua, koska ei haluu olla perheeni ainoo lihava, mutta miksi minun pitää kärsii mutsin takii? Mutsi luultavasti haluu lihottaa mua kunnes olen lihavampi kuin se. En ole sairaalloisen lihava, mutta ylipainoinen, eikä mulla ole sellaista hyllyvää rasvaa kuten mutsilla. Mutsi esti multa nuorempana liikunnan kokonaan.

        Onko sun mutsi lihottanut sun kavereita tai naapureiden lapsia ja nuoria?
        Kumpi tunnet olevasi äidillesi pehmonalle tai syöttöpossu?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Onko sun mutsi lihottanut sun kavereita tai naapureiden lapsia ja nuoria?
        Kumpi tunnet olevasi äidillesi pehmonalle tai syöttöpossu?

        Ei ole lihottanut muita ja mul ei ole enää yhtään kaverii, koska luottamus ihmisiin on menny kiusaamisen vuoksi ja valehtelevien exkavereiden takia. Tunnen olevani mutsin syöttöpossu, vihaan sitä, mut eipä taida olla vaihtoehtoja.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Ei ole lihottanut muita ja mul ei ole enää yhtään kaverii, koska luottamus ihmisiin on menny kiusaamisen vuoksi ja valehtelevien exkavereiden takia. Tunnen olevani mutsin syöttöpossu, vihaan sitä, mut eipä taida olla vaihtoehtoja.

        Asutko maalla vai kaupungissa?
        Punnitseeko mutsis sinun painon ja mittaako mutsis sinun vatsan ympäryyttä kangas mitta nauhalla?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Asutko maalla vai kaupungissa?
        Punnitseeko mutsis sinun painon ja mittaako mutsis sinun vatsan ympäryyttä kangas mitta nauhalla?

        Asun maalla todella pienellä paikkakunnal, jota vihaan. Mun mutsi ei tee mitään noista, eikä tiedä painoani, koska en juurikaan puhu sille, sit se kuitenkin on olevinaan iha paras mutsi, niinhän se esittää. Pah, hullu se on sanon minä.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Asun maalla todella pienellä paikkakunnal, jota vihaan. Mun mutsi ei tee mitään noista, eikä tiedä painoani, koska en juurikaan puhu sille, sit se kuitenkin on olevinaan iha paras mutsi, niinhän se esittää. Pah, hullu se on sanon minä.

        syökö muu perhe ekana ja sitten sä jäät keittiöön syömään yksin sen päivän kaikki ruoka loppuun mutsin vartioimana tuntuuko myös että olet perheen komposti jota mutsis täyttää sinua täyteen kompostina?


      • ...
        ... kirjoitti:

        syökö muu perhe ekana ja sitten sä jäät keittiöön syömään yksin sen päivän kaikki ruoka loppuun mutsin vartioimana tuntuuko myös että olet perheen komposti jota mutsis täyttää sinua täyteen kompostina?

        Oletko ollut koskaan laiha ja minkä ikäisenä mutsis aloitti sinun lihottamisen?
        Olitko jo kuinka ylipainoinen ekalla ja toisella luokalla?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        syökö muu perhe ekana ja sitten sä jäät keittiöön syömään yksin sen päivän kaikki ruoka loppuun mutsin vartioimana tuntuuko myös että olet perheen komposti jota mutsis täyttää sinua täyteen kompostina?

        Ei vaan yleensä kaikki syö samaan aikaan, jos vanhemmat ovat sisällä, no en sentään, mutta ruoka-aikaan käsketään ottaa lisää ruokaa, tai itse asiassa vain mun, mutta mun pikkusiskon pitäis syödä enenmän, koska se on todella laiha, en haluis olla niin laiha, se on alipainoinen, mutta normaalipainoinen tahtoisin olla. Jotkut opettajatkin kyttäävät syömistäni koulussa. Se on yhtä ahdistavaa kuin mutsin vahtiminen.


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Oletko ollut koskaan laiha ja minkä ikäisenä mutsis aloitti sinun lihottamisen?
        Olitko jo kuinka ylipainoinen ekalla ja toisella luokalla?

        Olen ollut normaalipanoinen alle kouluikäisenä ja ekalla ja toisella luokalla olin muodoltani pyöreä, mutten varsinaisesti ylipainoinen. Mutsi aloitti lihottamiseni ehkä ekalla luokalla, mutta en lihonut silloin kovin paljon.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Ei vaan yleensä kaikki syö samaan aikaan, jos vanhemmat ovat sisällä, no en sentään, mutta ruoka-aikaan käsketään ottaa lisää ruokaa, tai itse asiassa vain mun, mutta mun pikkusiskon pitäis syödä enenmän, koska se on todella laiha, en haluis olla niin laiha, se on alipainoinen, mutta normaalipainoinen tahtoisin olla. Jotkut opettajatkin kyttäävät syömistäni koulussa. Se on yhtä ahdistavaa kuin mutsin vahtiminen.

        Oletko ollut koskaan laiha ja minkä ikäisenä mutsis aloitti sinun lihottamisen?
        Olitko jo kuinka ylipainoinen ekalla ja toisella luokalla?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Oletko ollut koskaan laiha ja minkä ikäisenä mutsis aloitti sinun lihottamisen?
        Olitko jo kuinka ylipainoinen ekalla ja toisella luokalla?

        Olin jo kohdussa pulska pyörykkä ja ulostuleminen teki tiukkaa kun mahani retkotti jo siihen malliin että olisin hevosen syönyt.
        Ekalla painoin lähes 90 kiloa ja tokalla lähemmäs 140kg. Söin jo vauvana hirveitä määriä ja mutsi juotti rasvaa tuttipullosta. Nykyään joudun ajamaan moottoripyörätuolilla ja paino huitelee 300 tietämillä, painoni mitataan erikoisvaa'alla.


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        Olin jo kohdussa pulska pyörykkä ja ulostuleminen teki tiukkaa kun mahani retkotti jo siihen malliin että olisin hevosen syönyt.
        Ekalla painoin lähes 90 kiloa ja tokalla lähemmäs 140kg. Söin jo vauvana hirveitä määriä ja mutsi juotti rasvaa tuttipullosta. Nykyään joudun ajamaan moottoripyörätuolilla ja paino huitelee 300 tietämillä, painoni mitataan erikoisvaa'alla.

        Paljonko vauvana painoit kun synnyit pituus ja paino kun olit pulska?

        Paljonko olit 5v pitkä noin ja painoit?

        Ja ekalla luokalla 7v 90kg ja pituus?
        Ja tokalla luokalla 8v 140kg ja pituus?
        ja nyt 300kg ja pituus?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        Paljonko vauvana painoit kun synnyit pituus ja paino kun olit pulska?

        Paljonko olit 5v pitkä noin ja painoit?

        Ja ekalla luokalla 7v 90kg ja pituus?
        Ja tokalla luokalla 8v 140kg ja pituus?
        ja nyt 300kg ja pituus?

        No siis syntymäpaino oli jo 20kg luokaa, pituus silloin 70cm mutta aina oon ollut siitä lähtien lyhyt pökäle ja pituus siis menee näin;

        ekalla olin 115cm
        tokalla 117cm
        ja nyt siis oon 151cm painan 307kg tän päivän mittausten mukaan. Mut nyt pitää mennä mutsi huutaa syömään, johan alkokin jo hiukoa!


      • Anonyymi

        Kai sulla on oma järki et voi syyttää vanhempias


      • Anonyymi

        Kai sulla on oma järki et voi syyttää vanhempias


      • Anonyymi
        flatgirl kirjoitti:

        Se pakottaa mut syömään aina, myös jouluna todella paljon. En haluu syödä enää, kun mutsi pakottaa. Mä myös pelkään sitä, koska kerran se löi mua, koska en halunnut syödä. Mutsi mua paljon lihavampi, mut muu perhe lähes normaali painoisia, paitsi mun pikkusysteri on hieman pyöreä. Mä haluisin muuttaa pois kotoo mutsin takii, myös mun siskot on todella ilkeitä.

        Ei kukaan normaali äiti voi pakottaa syömään jos ei halua


      • Anonyymi
        flatgirl kirjoitti:

        Se pakottaa mut syömään aina, myös jouluna todella paljon. En haluu syödä enää, kun mutsi pakottaa. Mä myös pelkään sitä, koska kerran se löi mua, koska en halunnut syödä. Mutsi mua paljon lihavampi, mut muu perhe lähes normaali painoisia, paitsi mun pikkusysteri on hieman pyöreä. Mä haluisin muuttaa pois kotoo mutsin takii, myös mun siskot on todella ilkeitä.

        Ei kukaan normaali äiti voi pakottaa syömään jos ei halua


      • Anonyymi
        flatgirl kirjoitti:

        Pakottaminen on ahdistavaa, mutsi uhkailee tehdä, vaikka mitä, jos en tee kaikkee, mitä se käskee. Se käyttää paljon väkivaltaa, jotta saa mut lihomaan. Olen ylipainoinen, eikä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä haluan. Mutsi luultavasti lihottaa mua, koska ei haluu olla perheeni ainoo lihava, mutta miksi minun pitää kärsii mutsin takii? Mutsi luultavasti haluu lihottaa mua kunnes olen lihavampi kuin se. En ole sairaalloisen lihava, mutta ylipainoinen, eikä mulla ole sellaista hyllyvää rasvaa kuten mutsilla. Mutsi esti multa nuorempana liikunnan kokonaan.

        Jos toi kertomus on totta äitis on henkisesti sairas puhu koulussa ammatti ihmiselle


      • Anonyymi
        flatgirl kirjoitti:

        Olin jo kohdussa pulska pyörykkä ja ulostuleminen teki tiukkaa kun mahani retkotti jo siihen malliin että olisin hevosen syönyt.
        Ekalla painoin lähes 90 kiloa ja tokalla lähemmäs 140kg. Söin jo vauvana hirveitä määriä ja mutsi juotti rasvaa tuttipullosta. Nykyään joudun ajamaan moottoripyörätuolilla ja paino huitelee 300 tietämillä, painoni mitataan erikoisvaa'alla.

        Taidat nyt puhua lööperiä


    • pullitti 5

      Aika ikävää sinulla. Tsemppaa vain ja syö vähän enemmän niin arki hymyilee

      • ...

        flatgirl onko sun serkkun lapset ja nuoret laihoja vai lihavia?
        Mitä mieltä sun serkkun on sinusta kun oot ylipainoisen pulska?


      • flatgirl
        ... kirjoitti:

        flatgirl onko sun serkkun lapset ja nuoret laihoja vai lihavia?
        Mitä mieltä sun serkkun on sinusta kun oot ylipainoisen pulska?

        No mun serkut on aika normaaleit paitsi pikkuserkut on semmosii ihme pulluroit jotka vyöryy eteenpäin tai sillee kierii ku ne ei pääse kävelee haha :D Mullaki ois sama jos en ois saanu tätä moottorisoituu rullatuolii joka on muuten aika kätsy ;D Pystyn ihan kotona rullailee tällä keittiöö ja koneelle ja kouluunki meen tällä sillon ku jaksan koulua käydä! Tosin joutuu koht hankkii uus ku täs on painoraja 400kg ja mä oon kohta sen rajan lähel :S Mut mammal on rahaa ni ostetaa uus!


      • ...
        flatgirl kirjoitti:

        No mun serkut on aika normaaleit paitsi pikkuserkut on semmosii ihme pulluroit jotka vyöryy eteenpäin tai sillee kierii ku ne ei pääse kävelee haha :D Mullaki ois sama jos en ois saanu tätä moottorisoituu rullatuolii joka on muuten aika kätsy ;D Pystyn ihan kotona rullailee tällä keittiöö ja koneelle ja kouluunki meen tällä sillon ku jaksan koulua käydä! Tosin joutuu koht hankkii uus ku täs on painoraja 400kg ja mä oon kohta sen rajan lähel :S Mut mammal on rahaa ni ostetaa uus!

        Mitä sä joudut syömään aamulla millaista aamu palaksi ja kuinka täyteen?

        Mitä sä joudut syömään päivällä millaista päivällisellä ruokaa ja kuinka täyteen?

        Mitä sä joudut syömään illalla ennen nukkumaan menoa millaista iltapalaa ja kuinka täyteen?

        Onko sun mutsis ammatiltaan kokki vai keittäjä?

        Onko ekalla ja tokalla luokalla keittäjät katsonut sinua kun olet ollut muita oppilaita lihavampia ja tosi pulleita ja onko ne antaneet sinun syödä itsensä tosi täyteen?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Mitä sä joudut syömään aamulla millaista aamu palaksi ja kuinka täyteen?

        Mitä sä joudut syömään päivällä millaista päivällisellä ruokaa ja kuinka täyteen?

        Mitä sä joudut syömään illalla ennen nukkumaan menoa millaista iltapalaa ja kuinka täyteen?

        Onko sun mutsis ammatiltaan kokki vai keittäjä?

        Onko ekalla ja tokalla luokalla keittäjät katsonut sinua kun olet ollut muita oppilaita lihavampia ja tosi pulleita ja onko ne antaneet sinun syödä itsensä tosi täyteen?

        Eikö yleinsä vauvalle juotetta maitoa tuttipullosta vaan mutsis halusi sinut jo vauvana kun juotti sulle rasvaa tuttipullosta niin mutsis halusi sinusta jo pienenä sellaisen oikeen lihavan syöttöpossu eikö vaan?

        Omistaako mutsis erikoisvaa'an jolla sinut punnitaan ja mikä sen erikoisvaa'an maksimi paino raja on?

        Onko se erikoisvaa'ka sellainen iso lattia alusta jonka päälle menet vai onko se millainen?


    • aloittajalle_kysymys

      Nyt on ihan pakko kysyä aloittajalta, että miksi oikein teet näitä ketjuja? Täysin samalla tönköllä kirjoitustyylillä on ilmestynyt näitä pakkolihottamisketjuja sekä keho-palstalle että lihavuus-puolelle tasaisin väliajoin. Aina kun ketju katoaa, uusi tulee tilalle.

      Onko aloittajalla lihavuusfetissi? Tuntuu siltä, että saat jotain kiksejä siitä kun luet juttua lihavista ja ihmisten turpoamisesta. Ei siinä mitään, itsekin diggaan pullukoista, mutta pistää vain hämäämään kun näitä ketjujasi pukkaa koko ajan.

      • Kids turpaan juva

        Tuu juvalle vitun kids ni saatte turpaan


    • F33d3r

      Aloittaja, tahtoisin keskustella kanssasi lihomisesta ja toisten lihottamisesta. Minulla on nimittäin erään henkilön lihottaminen juuri työn alla joten kerrottavaa riittäisi ;) Voitaisiinko jutella vaikka sähköpostitse niin kukaan ei pääse häiritsemään?

      • ...

        Ei sähköpostia ole ja haluaisin lihoo tosi lihavan läskiksi olisi minun haaveeni?
        Sinun ikä F33d3r?


      • F33d3r
        ... kirjoitti:

        Ei sähköpostia ole ja haluaisin lihoo tosi lihavan läskiksi olisi minun haaveeni?
        Sinun ikä F33d3r?

        Tee sähköposti esim. http://www.hotmail.com niin jutellaan lisää


      • ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe