Oon 11 vuotias, ja voin kernaasti vastata teidän ksymyksiin :) Olen kyllä nuori, mutta näettepä ainakin sitten vähän nuoremman näkökulman.
Kysykää vain minulta
7
67
Vastaukset
- koukkuselkä
MENETKÖ AMMATTI KOULUUN JA TOIVOISIN NUORTEN ,JOS MAHDOLLISTA MENEVÄN....Kuule ei pahalla ,mut olisi tärkeää töihin teidät nopesti saatavan ja toiseksi .-Korkeasti koulutetuille ei ole töitä,tyttärenei oa akateminen siis kouluja käynyt 12vuotta ja nyt työtön. Hän on päättänyt mennä mihin vain on käynyt kysymässäkin,vastaus olet liiaksi koulutettu. Onneksi puolivuotta sitteen pääsi juustoja pakkaamaan valiolle tutun kautta. Eläm on kauheeta työt loppuu,kun aikani kuluksi selailen nettiä-ropotit ja koneet työt tekee. olen 78v
- ullamirjami****
mistä olet kiinnostunut , mehän voidaan auttaa sinua ,jos sinulla ei ole omaa Mummua ja Vaaria neuvomassa.
- Nykyajan tyttö
En ole vielä varma, että menenkö lukioon vai amikseen. Kyllä varmaan sitten vähän vanhempana tiedän.
Ja olen kiinnostunut taiteesta, psykologiasta ja musiikista. Psykologiaa opiskelen aika paljon, luen siihen liittyviä kirjoja ja niin edelleen. Kuuntelen vähän tälläistä raskaampaa musiikkia. Ja filosofiakin kiinnostaa minua, tykkään miettiä kaikenlaista syvällistä ja tykkään käydä syvällisiä keskusteluja jonkun toisen kanssa. Tosin enää nykypäivinä kukaan tykkää meittiä noita syvällisempia asioita...
Mutta joo, tällästä :) Ja kiva kun voitte ehkä auttaa minua :)
- Dorremii
Mikä on musiikkimaku ikäisilläsi? Ostaisin lahjaksi jotain omalle lapsenlapselle, mutta en tiedä, mikä olisi sopivaa musaa.
- Nykyajan poika
No osta vaikka ccr musaa.
- Dorremii
Nykyajan poika kirjoitti:
No osta vaikka ccr musaa.
Ja se on...?
- Nykyajan tyttö
Dorremii kirjoitti:
Ja se on...?
No multa ei kannata kysyy, koska kuuntelen ihan erilaista musaa kuin muut (esimerkiksi Metallicaa, Guns and rosea, Bon jovia, Megadethia, eli raskasta tai vanhaa musaa). Nykyään aika monet tykkäävät Lady Gagasta, Rihannasta, maroon5:destä, Robinista, Justin Bieberistä, Katy Perrystä... Ainakin tytöt. Toki poikkeuksiakin on, eivät kaikki sitä samaa kuuntele. Mutta tossa noi suosituimmat TYTÖILLÄ. Pojista en tiedä, jtn hip hoppii tai räppii suurinosa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770