Minulla on mennyt raskaus viikolla yli lasketun ajan ja äitiyspolille on aika ensviikon torstaina. Paljonko ne antaa taysissa mennä lasketun ajan yli ennenkuin alkavat käynnistämään?
Tuntuu, että vauva ei aio itsestään tulla ulos ollenkaan, enkä ole kertaakaan tuntenut minkäänlaisia supistuksia raskauden aikana.
Koska käynnistys taysissa?
3
154
Vastaukset
- En tie tayssista mut
Raskaus on yliaikainen vasta, kun laskettu aika on ylittynyt kahdella viikolla. Silloinkaan ei automaattisesti käynnistetä mikäli vauva voi hyvin.
- pian syntyy..
Pelkästään yliaikaisuus ei ole syy käynnistää. Riippuu siis tilanteesta. Käytännössä istukka ei 43 viikkoa enempää ole "ohjelmoitu" toimimaan, eli 42 jotain yleensä sit käynnistellään.. Mutta loppusuoralla alkaa raskaustesi kuitenkin olla. Pian saat nyytin syliin. Onnea :)
- MiuMau:)
Mulla käynnistettiin 42 viikolla omasta toiveestani (kovan selkäsäryn vuoksi), muuten olis annettu vielä raskauden jatkua, koska vauva voi erinomaisen hyvin. Mutta eipä sulla enää kauaa mene kun vauva saapuu, tsemppiä ja onnea matkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859