Miksi hörhöt eivät käy skeptikko -foorumeilla?
Kysymys hörhöille.
13
70
Vastaukset
Käyhän ne suomi24.fi:n skeptismi-palstalla ja tuputtavat sinnekin mm. 9/11- ja kuusalkkarijuttuja.
- Olen huomannut....
Noiden 9/11-ja kuusalkkarijuttujensa lisäksi he keksivät muitakin salaliittoja myös silloin,kun kaikki ei menekään putkeen ja jotkut näkevätkin asiat aivan tosin.
Tästä taasen on seurauksena kaikenlaisia salaliitomaisia epäilyjä kuten:
"Olen tällä palstalla huomannut järjestelmällistä ja jopa ammattimaista keskustelujen alasampumista ja debunkkaamista".
Ja sitten samanhenkiset ovat samaa mieltä eli "minäkin olen huomannut ja pannut
merkille saman asian" jne.,ja seuraavaksi kuraa lentää "skeptikkojen" silmille.
Myös tälla tavoin niitä salaliittoja hörhöjen parissa kehitellään - ufo-alueella
Hitler & 1800-luvun okkultistisalaliittoa.
- näin on näkkileipä
Kyllähän ne yrittää, mutta asiallisilta foorumeilta mokomat pellet heitetään moderaattorien toimesta pellolle.
- kysyn vaan
Antaako tämä teille skeptikoille luvan häiriköidä ufot palstalla?
- DooM III
Esim. skepiksen palstoilta ne nauretaan ulos alta aikayksikön ihan ilman moderaattoreidenkin puuttumista asiaan. Sitten lähdetään itkupotkuraivareiden kera häpeälomalle.
Lisäksi hörhöt terrorisoi useimpia muitakin suomi24.fi:n tiedepalstoja, mm. tähtitiede- ja fysiikkapalstat on hörhöjen erityisessä suosiossa.
- hahah-hahah
Kiitoksia vinkistä, täytyykin käväistä kyseisillä palstoilla kostoreissulla.. josta voi tulla hyvinkin pitkä.
- terve menoa
hahah-hahah kirjoitti:
Kiitoksia vinkistä, täytyykin käväistä kyseisillä palstoilla kostoreissulla.. josta voi tulla hyvinkin pitkä.
No käypä nyt ottamassa nenillesi sielläkin...
- Otetaan osaa
hahah-hahah kirjoitti:
"täytyykin käväistä kyseisillä palstoilla kostoreissulla"
Kipeän ihmisen puhetta. Kostamaan mitä ja kenelle? Fysiikka ja Tähtitiede ovat kieltämättä se muuri johon hörhösatuilu väistämättä törmää ja tyrehtyy, mutta että lähtisit näille "kostamaan"..?
"josta voi tulla hyvinkin pitkä."
Mahdatkohan itse edes tiedostaa kuinka pitkä reissu on edessä..? Se voidaan jo sanoa että tulokseton reissu sinulla on tiedossa. - hahah-hahah
Otetaan osaa kirjoitti:
"täytyykin käväistä kyseisillä palstoilla kostoreissulla"
Kipeän ihmisen puhetta. Kostamaan mitä ja kenelle? Fysiikka ja Tähtitiede ovat kieltämättä se muuri johon hörhösatuilu väistämättä törmää ja tyrehtyy, mutta että lähtisit näille "kostamaan"..?
"josta voi tulla hyvinkin pitkä."
Mahdatkohan itse edes tiedostaa kuinka pitkä reissu on edessä..? Se voidaan jo sanoa että tulokseton reissu sinulla on tiedossa.Hei, kyllä teitä alkaa melko varmasti vituttelemaan kun alan sotkea ko. palstoilla yhtälailla kuin te täällä. Sitä kun alkaa olla joka viestissä kunnon hörhöjuttuja, haukkumista ja henkilökohtaisuuksiin menoa ynnä muuta diibadaabaa, se alkaa takuulla vähän pännimään. Häiriköintiähän se tuollainen nettikirjoittelu toki on, mutta maksellaan potut pottuina.
- jaa miksikö...?
skeptikkofoorumilla käyminen on verrattavissa sadomasokismiin. siksi siellä ei kukaan normaali ihminen käy.
- Ulos vaan...
Toitko nyt muuten vähän peitellen esiin omat mieltymyksesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740