Pieni kulmavaihe

mistä?

Omasin joskus hyvin sellaisen todella pieneen tilaan sopivan kulmavaihteen jossa oli kiinnitys bitsille. Wurthilla kai on n. 50,- hintaa mutta olen yksityisasiakas.

Saman tuotteen ostin vajaan 20 euron hintaan pienestä työkaluputiikista mutta ei ole heillä näitä enää.

Tuo vie tilaa vain sellaiset n. 40-50 mm. bitsin tai lyhyen kuusiokantaisen poranterän kanssa. Nämä suuret möhköt ei siis käy.

7

2761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari789

Mulla on sellainen, merkki Probuilder. Väri on keltainen. Pituus 16 cm ja toiseen suuntaan vain 3 cm bitsi. Luulen ostaneeni sen Tarjoustalosta hintaan alle 10 €. Motonetistakin sellainen löytyy, mutta taisi olla vähän suurempi.

• oknp

Kyllä wurth yksityisasiakkaillekin myy kun maksaa kortilla.

• ap.

Ok. Viisikymppiä (4-5 vuotta sitten) on liikaa tuollaisesta. Tuskin yksityisasiakas saa niitä 80% alennuksia :D

Töytyy katsella noista halpaliikkeistä.

• verottomia ostava
        ap. kirjoitti:

Ok. Viisikymppiä (4-5 vuotta sitten) on liikaa tuollaisesta. Tuskin yksityisasiakas saa niitä 80% alennuksia :D

Töytyy katsella noista halpaliikkeistä.

Ei "niitä 80%" alennuksia saa mikään yrityskään työkaluista. Jonkun pienemmän % kyllä ja alv pois, sekä voi maksaa firman varoista, joista ei ole peritty veroja, ne saa tietysti joka liikkeestä ostoksista.

• Sielläkin asioiva

Lidlissä muistelen nähneeni joskus tuollaisia, eivätkä olleet kalliitakaan. Ongelmana on vain se, että Lidl pitää tuollaista käyttötavaraa myynnissä kovin satunnaisesti – erä silloin ja toinen tällöin. Tällä viikolla jossakin hyllyssä on kulmavaihteita ja ensi viikolla aamutakkeja.

• rese1

Ottakaa huomioon, että Würthillä on tuotetta aina hyllyssä. Yksityisasiakas saa pankki tai luottokortilla ostettua.

Laatu on huomattavasti parempi Würthillä. Kokemusta on. Justiin ostettin toissa viikolla, kun tarvitsimme koneen vuosihuoltoa varten kulmavääntimen, niin pätevä myyjä möi meillä kulmavaihteen porakoneeseen sopivan. Heidän valikoimassa on kahta versiota, porakoneeseen ja käsiversio.

• Joku Vaan

Esimerkiksi www.hongkong.fi tai myymälästä. Valmistaja Wolfcraft.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      115
      6996
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4757
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      4010
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3354
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2100
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1469
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1338
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1296
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe