pojat, tää on teille: minkä takia te voitte/haluutte seurustella vaan sellasten laihojen ja kauniiden tyttöjen kanssa, ja muut tytöt ei kelpaa, jotka on pyöreempiä ja vähän rumempia?! näin on minullekkin käynyt, eli mut on dumbattu koska ''en ole kaunis ja laiha'.. kysymys on: miksi pojat lankeatte laihoihin ja kauniisiin?
-thanks-
tää alkaa vituttaa pojat
30
433
Vastaukset
- samaaa
itekki oon miettiny tätä samaa juttua, on ne pojat vaan joskus vituttavia.. -.-
- Selitys
Johtuu siitä että kauniiden ja laihojen tyttöjen laatu on parempi. Kyllä jotkut joutuvat tyytymään näihin lihaviin ja rumiin.
Kyllä mä ottaisin mieluummin ferrarin kuin ladan jos olisi mahdollista vaikka molemmilta saa saman kyydin niin kyllä se ferrari on siinä parempi kokemus ja kelpaaa esitellä kavereille.
Miksi tytöt taas retkahtavat vain komeisiin ja rikkaisiin poikiin??? Miksi rumat läskit rilli ja piereskelevät finni naamat eivät kelpaa tytöille??? Olette kyllä tosi vaikeita - oikeesti?
vittu oot säälittävä -.- saatana vertaat meitä joihinkin autoihin?!
- selitys
no vittu. Mieluummin kaunis ja puhdas, vaaleanpunainen, hiljainen sika lemmikiksi kuin iso, lihava, paskanhajuinen, ruma ja äänekäs
- JuuIknow
Ite oon vähä ylipainone, mut en mitenkää ällö...
- selitys
no hieno homma. Kunhan et mikään meikki possu tukiainen ole niin saatat joskus jopa saada
- Göögähhk
selitys kirjoitti:
no hieno homma. Kunhan et mikään meikki possu tukiainen ole niin saatat joskus jopa saada
Poikienko tehtävä on valita?:DDD ettekös te ole vähän säälittäviä, meinaatteko että tytöt on jotain leluja joita pojat valitsee?:D entäjos itse tekisitte jotain sen eteen että saatte poikaystävän. Ainiin, sehän ei haittaa että ne rumat pojat ei osu teidän kriteereihin? Miusta tuntuu että hyö ois enemmänkii ku onnessaa jos työ menisitte puhumaan.
- tiy68ei4d69rftn7ikr5
Musta toi autovertaus oli kyllä ihan hyvä, ajoi asiansa. Sinänsä helvetin typerä kysymys muutenkin..
- Ärsyyntynyt12345
Jep, harvinaisen rasittava ja typerä tapa ilmaista mielipiteensä kysymyksen muodossa. Rumien läskien vika on just toi että ne typerykset rypee itsesäälissä ja valittaa että miksi aina ne laihat ja kauniit saa. Laihduttakaa! Ei oo niin vaikeeta jättää sitä jokapäiväistä possumunkkia pois..
- ???
Ärsyyntynyt12345 kirjoitti:
Jep, harvinaisen rasittava ja typerä tapa ilmaista mielipiteensä kysymyksen muodossa. Rumien läskien vika on just toi että ne typerykset rypee itsesäälissä ja valittaa että miksi aina ne laihat ja kauniit saa. Laihduttakaa! Ei oo niin vaikeeta jättää sitä jokapäiväistä possumunkkia pois..
No mitä jos on sen ikänen et laihdutus ois terveydelle haitallista?
- järki käteen nyt
Ärsyyntynyt12345 kirjoitti:
entä jos omaa sairauden, jonka hoitamiseksi pitää syödä kortisonia? kortisoni lihottaa aivan järkyttävästi. eli sun mielipide on, että ihan sama millanen tyttö muuten on, kunhan on laiha? kaikki ei ole lihavia sen possumunkin takia, jotkut ovat luonnostaan pyöreitä, jotkut sairaita tai sitten suursyömäreitä. miten ootte ajatellut? onko mukavaa halata tulitikkua? onko coolia jos solisluut näkyy? entä sitten tulevaisuudessa, jos lapsia haluaa? tulitikun on aika hankala olla, kun maha kasvaa tai kun synnyttämään pitäisi ruveta.
ajatelkaa nyt hei! mutta onneks suurin osa pojista tajuaa muutaman vuoden päästä millaisia oikeat ihmiset on. kaikki ei ole lindexin ja h&m:n mainoksien anorektisia malleja. tytöt ei ole mitään leluja.
- eivittu-.-
oon varma et oot ruma, 12v ylimielinen, ärsyttävä, läski lutka, joka ei saanut 1directionia poikaystäväkseen
- Elämä on
Läskit on nörteille ja seksikkäät laihat bädääässeille
- 2+15
Entä jos on fifty-fifty?
- oujgov
koska media
- latedude9666
juuri näin. *sarkastista taputusta* Miksi sinulle kelpaa vain Dressman-malli joka ajaa uudella mersulla. Miksi et mene juttelemaan luokan hiljaiselle ja yksinäiselle pojalle. Varmasti kelpaat sinäkin. Kääntäen, jos olen Dressmannin malli (eli tehnyt myös töitä sen eteen) haluaisin sipsiä napostelevan sonvaperunan, joka olisi vieläpä ruma?
- dayumson
miks meidän poikien jotka tekee jotain ulkonäkönsä ja kehonsa eteen pitäisi tyytyä rumiin ja lihaviin ihmisiin jotka ovat päästäneet itsensä huonoon kuntoon? Vitun tyhmä kysymys pälli.
- _girl_
Pojat on poikia niille kelpaa vaan kaunis nainen kuten autokin, niin se vaan menee jätkät haluaa mallin ja naiset haluu komean sporttisen miehen mutta ei onneksi kaikki ole noin urpoja jotkut pojat välittää vain luonteesta, joten etköhän sinäkin vielä löydä sen oikean..
- -_-
No haluisitko ite jonkun läskin ja ruman?-_-
- laiha&kaunis-stillsingle
Ei ne "laihat ja kauniit" kuule aina niitä miehiä vie...
- Katoin Leffan,oli hyvä
Vaikuttaa siltä,että suurella osalla nuoria ei ole MITÄÄN muuta intressiä mistään muusta ku että olis muija tai jätkä. Siis tottahantoki itekki kattelen tyttöjä ja niinpäinpois mutta onko se nyt oikeesti niin karmeaa,jos 13-14 v nuorella ei ole "ikuisestikestävää sieluntoveria"? Sitä näkee et 00-kirjottelee tai puhuu tyyliin "kaikilla on joku paitsi mulla mä oon masentunu ja itken itseni uneen". Tottakai tytöt tai pojat kiinnostaa,mutta ei se nyt tässä iässä oo mikään syy mihinkään masennukseen. Eri asia on,jos olet 45-v ilman ensimmäistäkään tyttö-ystävää ellei alakoulun Annelia lasketa.
Saa heittää skeidaa niskaan,annan luvan. - jokuvaa3
No mietin kans samaa ite oon kans "iloisen pyöreä". Mut oikeestaan muo ei haittaa etten saa niitä kaikista urheilullisimpia ja parhaimman näkösii koska ne on yleensä kusipäitä.
- sfafss
No hyvä että joku tajusi! ´Viittaan ylempään kommenttiin.
- ni just läskikö parempi?
Ai että miks me tykätään kauniista? Ehkä siks että rumat ja läskit ei kiinnosta!
- 9oi
no, entä jos ei voi laihtua koska syö lääkkeitä sairauteen?
- kkkkko
Laitapa sitten linkkiä, millaisia lääkkeitä syöt kun ne kerta pitävät sinua ikuisesti lihavana. Lääkkeet jotka nostavat ruokahalua tai turvottavat, eivät ole tekosyy liikalihavuuteen.
- tälläset
On ihan luonnollista. Olen kyllä itse pitänyt muutamaa lihavaakin nättinä. Henkinen puoli on sitten jees, tai sitten ei.
- Nimenionmerkityksetö
Lopettakaa se saatanan yleistely. NYT! Alatte olemaan melkoisia piikkejä palleissa...
- vittumitäpaskaa
Eiköhän se persoonallisuuski vaikuta aikapaljon..!
- Anonyymi
Vaikka vanha onkin tämä viesti ja olette jo yli 18 minua ei kiinnosta Ite mietin poikana ihan samaa vittu samaa ehkä koska te lihavat tytöt olette saanet kaiken kivan elämäsänne ja olette tuollaisia valittavia ämmiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428