enemmän kuin sua.
En mitään,en ketään
9
385
Vastaukset
- uskon kyllä irl
Hyvä se täällä on huudella.
- mitä aiot
tehdä, vai onko mitään tehtävissä että meistä voisi tulla jotain yhdessä? Ikävä.
- m->n
Niin kauvan yritän ylittää itseni että perille pääsen.
- mitä aiot
m->n kirjoitti:
Niin kauvan yritän ylittää itseni että perille pääsen.
Aion tehdä omalta osaltani voitavani, antaa sulle tilaisuuksia ja rohkaista.
- Sinäpä sen sanoit
niinhän se on
http://www.youtube.com/watch?v=5AXylS1chdI - et mitään et ketään
palstapelleilyä :) nyt vichyä ja nukkumaan vai jäisikö vielä hetkeksi..
- sanat<3
Valoihminen, Johanna Kurkela
Sä tiedät reitin taivaanrantaan sä naurat valoa maailmaan sä piirrät tuulen koukeroita sun huoneen ikkunaan Sä keräät ilon sirpaleita pisaroita auringon Sul on pantteriaskissa taivas tammikuun
Mä luulen et sulla on enkelinsilmät
ja paremmin kuin muut näät kesäkuun merensiniset tuulet kirkkaammin kuin muut värit varsinkin Mä luulen että nuo on silmät enkelin ne näkee taivaan tarkemmin Sä tiedät mistä linnut laulaa ja minne pilvet laskeutuu
Sä osaat olla tosi hiljaa puhumatta niinkuin puu
Ja jos sun sydämesi särkyy se särkyy ihan kokonaan
Mut vähäks aikaa vaan ehkä tunniksi korkeintaan
Mä luulen et sulla on enkelinsilmät ja paremmin kuin muut näät kesäkuun merensiniset tuulet kirkkaammin kuin muut värit varsinkin Mä luulen että nuo on silmät enkelin ne näkee taivaan tarkemmin
Sulla on taito ottaa mua kädestä kii antaa surullisen surra vain surujaan päivin sateisin varsinkin on hyvä että sä oot juuri tuollainen valoihminen
Mä luulen et sulla on enkelinsilmät
ja paremmin kuin muut näät kesäkuun merensiniset tuulet kirkkaammin kuin muut värit varsinkin Mä luulen että nuo on silmät enkelin ne näkee taivaan tarkemmin - todisteet puhuu
En usko!
- minäminäminä
sinäsinäsinäsinä...plaa plaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110925- 408187
- 1235231
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786