Eikö se ollut lapsen turvallisuuden takia , kun ei tarvinnut maksaa.. Nyt tänäänkin kaksi isää kuskasi sapuskoita rattaissa ei siihen lapsi enää mahtunut istumaan käveli bussiin itse .
Vai 2 rattaat maximissaan bussiin tänäänkin yritti ängetä 3 . Onneksi oli viksu kuski Malmi -Vuosaari 78 linjalla eikä lähtenyt ajamaan kolmet kyydissä keskiosasta ei olisi päässyt ulos . Kuskin piti melkein soittaa poliisit paikalle. Ennenkuin ulkolainen ymmärsi poistua bussista rattaineen.
Miksi ilmaiseksi bussissa kun lapsi ei rattaissa vaan ostokset ?
3
144
Vastaukset
- Rattailija
Kyllä sen tenavan mun mielestä pitää istua rattaissa. Itsellä pari tenava ja aina istuneet rattaissa. Luulen että on ilmaista sen vuoksi, ettei vanhemman tarvitse jättää lasta yksin vaunuihin mennessään maksamaan kuskille. Ja aiheuttaisi ahtaassa bussissa käytävällä änkeämistä.
Olen myös itse huomannut, että varsinkin maahan muuttajat käyttävät tätä ilmaisena bussimatkana.. Vaunuihin välillä ängetty jo kouluikäinen muksu, että päästään ilmaiseksi. - nanny2
Jos menet etuovista lapsen kanssa maksat. Keskiovista rattaiden kanssa et maksa. Lapsen ei tarvitse istua rattaissa. Koskee alle 7-vuotiaita. siinä teille kadehdittavaa. Lukekaa älkääkä esittäkö mutua. Kaverillani oli 4-vuotias isokokoinen lapsi, joka oli vielä sairas eikä jaksanut kävellä pitkiä matkoja. Aina joku "musta tuntuu" oli mäkättämässä väärinkäytöksistä. busikuskit ottavat monesti useammat rattaat. Se on palvelua se. Max kahdet on myös "musta tuntuu" sääntö. Bussikuski voi olla ottamatta yksiäkään, jos hän pitää sitä turvallisuus riskinä.
- Ei kade
Riippuu bussista montako voi ottaa välillä mahtuu vain yhdet joskus kolmet riippuu vaunujen koosta myöskin .
Ei ole mitään palvelua jos ylimääräiset rattaat bussissa käytävällä.
Vain merkatulla paikalla saa kuljettaa käytävää ei saa tukkia rattailla , rullaattorilla , pyörätuolilla.
Kuski saa sakot jos on ylipaikalla ,
Tukkii ulos käynnin hätätapauksissa ota selvää. Laki muuttui ei henkilöautossakaan saa enää olla ylimääräisiä vain rekisteriin merkitty määrä. Ylittää ja sattuu poliisi paikalle se on sakot ja ylimääräinen joutuu poistumaan kyydistä.
Turvallisuus ennen kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722