Eikö se ollut lapsen turvallisuuden takia , kun ei tarvinnut maksaa.. Nyt tänäänkin kaksi isää kuskasi sapuskoita rattaissa ei siihen lapsi enää mahtunut istumaan käveli bussiin itse .
Vai 2 rattaat maximissaan bussiin tänäänkin yritti ängetä 3 . Onneksi oli viksu kuski Malmi -Vuosaari 78 linjalla eikä lähtenyt ajamaan kolmet kyydissä keskiosasta ei olisi päässyt ulos . Kuskin piti melkein soittaa poliisit paikalle. Ennenkuin ulkolainen ymmärsi poistua bussista rattaineen.
Miksi ilmaiseksi bussissa kun lapsi ei rattaissa vaan ostokset ?
3
133
Vastaukset
- Rattailija
Kyllä sen tenavan mun mielestä pitää istua rattaissa. Itsellä pari tenava ja aina istuneet rattaissa. Luulen että on ilmaista sen vuoksi, ettei vanhemman tarvitse jättää lasta yksin vaunuihin mennessään maksamaan kuskille. Ja aiheuttaisi ahtaassa bussissa käytävällä änkeämistä.
Olen myös itse huomannut, että varsinkin maahan muuttajat käyttävät tätä ilmaisena bussimatkana.. Vaunuihin välillä ängetty jo kouluikäinen muksu, että päästään ilmaiseksi. - nanny2
Jos menet etuovista lapsen kanssa maksat. Keskiovista rattaiden kanssa et maksa. Lapsen ei tarvitse istua rattaissa. Koskee alle 7-vuotiaita. siinä teille kadehdittavaa. Lukekaa älkääkä esittäkö mutua. Kaverillani oli 4-vuotias isokokoinen lapsi, joka oli vielä sairas eikä jaksanut kävellä pitkiä matkoja. Aina joku "musta tuntuu" oli mäkättämässä väärinkäytöksistä. busikuskit ottavat monesti useammat rattaat. Se on palvelua se. Max kahdet on myös "musta tuntuu" sääntö. Bussikuski voi olla ottamatta yksiäkään, jos hän pitää sitä turvallisuus riskinä.
- Ei kade
Riippuu bussista montako voi ottaa välillä mahtuu vain yhdet joskus kolmet riippuu vaunujen koosta myöskin .
Ei ole mitään palvelua jos ylimääräiset rattaat bussissa käytävällä.
Vain merkatulla paikalla saa kuljettaa käytävää ei saa tukkia rattailla , rullaattorilla , pyörätuolilla.
Kuski saa sakot jos on ylipaikalla ,
Tukkii ulos käynnin hätätapauksissa ota selvää. Laki muuttui ei henkilöautossakaan saa enää olla ylimääräisiä vain rekisteriin merkitty määrä. Ylittää ja sattuu poliisi paikalle se on sakot ja ylimääräinen joutuu poistumaan kyydistä.
Turvallisuus ennen kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822