Miksi ilmaiseksi bussissa kun lapsi ei rattaissa vaan ostokset ?

Kertamaksu

Eikö se ollut lapsen turvallisuuden takia , kun ei tarvinnut maksaa.. Nyt tänäänkin kaksi isää kuskasi sapuskoita rattaissa ei siihen lapsi enää mahtunut istumaan käveli bussiin itse .
Vai 2 rattaat maximissaan bussiin tänäänkin yritti ängetä 3 . Onneksi oli viksu kuski Malmi -Vuosaari 78 linjalla eikä lähtenyt ajamaan kolmet kyydissä keskiosasta ei olisi päässyt ulos . Kuskin piti melkein soittaa poliisit paikalle. Ennenkuin ulkolainen ymmärsi poistua bussista rattaineen.

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattailija

      Kyllä sen tenavan mun mielestä pitää istua rattaissa. Itsellä pari tenava ja aina istuneet rattaissa. Luulen että on ilmaista sen vuoksi, ettei vanhemman tarvitse jättää lasta yksin vaunuihin mennessään maksamaan kuskille. Ja aiheuttaisi ahtaassa bussissa käytävällä änkeämistä.
      Olen myös itse huomannut, että varsinkin maahan muuttajat käyttävät tätä ilmaisena bussimatkana.. Vaunuihin välillä ängetty jo kouluikäinen muksu, että päästään ilmaiseksi.

    • nanny2

      Jos menet etuovista lapsen kanssa maksat. Keskiovista rattaiden kanssa et maksa. Lapsen ei tarvitse istua rattaissa. Koskee alle 7-vuotiaita. siinä teille kadehdittavaa. Lukekaa älkääkä esittäkö mutua. Kaverillani oli 4-vuotias isokokoinen lapsi, joka oli vielä sairas eikä jaksanut kävellä pitkiä matkoja. Aina joku "musta tuntuu" oli mäkättämässä väärinkäytöksistä. busikuskit ottavat monesti useammat rattaat. Se on palvelua se. Max kahdet on myös "musta tuntuu" sääntö. Bussikuski voi olla ottamatta yksiäkään, jos hän pitää sitä turvallisuus riskinä.

    • Ei kade

      Riippuu bussista montako voi ottaa välillä mahtuu vain yhdet joskus kolmet riippuu vaunujen koosta myöskin .
      Ei ole mitään palvelua jos ylimääräiset rattaat bussissa käytävällä.
      Vain merkatulla paikalla saa kuljettaa käytävää ei saa tukkia rattailla , rullaattorilla , pyörätuolilla.
      Kuski saa sakot jos on ylipaikalla ,
      Tukkii ulos käynnin hätätapauksissa ota selvää. Laki muuttui ei henkilöautossakaan saa enää olla ylimääräisiä vain rekisteriin merkitty määrä. Ylittää ja sattuu poliisi paikalle se on sakot ja ylimääräinen joutuu poistumaan kyydistä.
      Turvallisuus ennen kaikkea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe