Ei voi verrata laatuautoihin.
Ave on vaan huano.
6
225
Vastaukset
- Otan osaa
Rellua ei taas oikein voi verrata mihinkään muuhun kuin pösöön.
Minulla on ollut kaksi rellua, yht.n. 10 v, ja kolmatta ei tule tässä elämässä.
Pidäpä nyt 5 vuotta rellua, niin totuus paljastuu sinullekin-varmasti !
Ai niin vielä-ylivoimaisesti surkeimmat talviautot joilla olen ajanut.- Piinattu rellu
2001 vuosimallin autoista 2012 katsastuksessa Laguna päihitti Avensiksen hylsyjen määrässä; 51,11% (Laguna) ja 11,84% (Avensis).
- The Köle
Miksi Avensista pitää verrata aina laatuautoihin?
-todellisia verrokkeja Avelle kuitenkin ovat nämä halvemmat saksanseisojat, ranskan rapiat, sun muut muut skoodat......puhumattakaan muista Japanilaista ja tänä päivänä pitää mukaan ottaa ehdottomasti Korealaiset! - jo on otsaa...
Dorka ajelee tunnetulla kyhäelmällä nimeltä Renault ja kehtaa tulla tänne laatumerkin palstoille provoilemaan.
- totuus nääs
Ei se Ave mikään huano ole, muut vaan on reilusti parempia.
- LockUp
Jokos vaihdelaatikko on vaihdettu takuuseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760