mut toisen miehen seurassa? a) olisit helpottunut ja tyytyväinen etten enää ikävöi sun perään b) olisit surullinen, mut toteaisin etten mä sit oikeesti halunnu sua c) saisit potkun persuksille ja tekisit vihdoin jotain ettet menetä mua?
Mitä mies tapahtuisi
14
298
Vastaukset
- seeceeseecee
ehdottomasti, joo!
- ----
Sanokaamme näin.Olisin iloinen siitä,että olet löytänyt sen ihanaisen immeisen rinnallesi.Tokkopa tuo väreily loppus,mutta kunnioittaisin valintaasi.Itse en jahtaa varattuja,vaikka paha tapa onkin olla melkein aina pilke silmäkulmassa. ; )##
- Beelt
b..kaikki olikin kuvitelmaa
- mÄntti...
B on vaihtoehdoista lähimpänä. Lisäksi ajattelisin että tätähän olen alitajuisesti koko ajan pelännytkin, että hänellä on jo joku. Olisin helvetin vihainen itselleni siitä, että olen koskaan uhrannut ajatuksen puolikastakaan häneen.
- antaapa olla
C) Jaa, että semmosta...
- antaapa olla
korjaus; d) jne...
- peeeeeeeeeeeeeeee...
Pee on oikea vaihtoehto. Voisin lopultakin siirtyä eteenpäin, koska kolmatta kertaa ei tule.
- Jos ei tule
ja olet siitä noin varma, mikset siirry eteenpäin jo nyt? Minä nimittäin haluaisin kuulla, että olet löytänyt uuden onnen ja naisen, jotta osaisin itse mennä eteenpäin. Näin olen jumissa. Jumissa, jumissa, julmassa jumissa.
- peeeeeeeeeeeeeeee...
Jos ei tule kirjoitti:
ja olet siitä noin varma, mikset siirry eteenpäin jo nyt? Minä nimittäin haluaisin kuulla, että olet löytänyt uuden onnen ja naisen, jotta osaisin itse mennä eteenpäin. Näin olen jumissa. Jumissa, jumissa, julmassa jumissa.
Katsotaan nyt tämä toinen kerta ensin loppuun. Tällä kertaa se on hänen vuoronsa lyödä kortit pöytään ensin. Ja hän kyllä tietää sen.
- Miestenmieleen
Mun elämään ei tule toista miestä. Olen yksin mieluummin.
- Samat sanat
En pysty eds ajattelemaan vaihtoehtoa, että olisin jonkun muun kanssa.
- kolhittu sydän
Aina se satuttaa
joo todennäköisesti B, silloin kaikki tämä oli vain harhaa.. enkä tiedä mitä osaisinkaan tehdä jotta saisin sut.
- Hänen täytyisi
ensin erota nykyisestään, jotta jotain voisi tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994