Karhulan S-marketin kassal ei sovi kyllä asiakas palveluun käytös sitä tasoa
R-Kioskin entinen myyjä
9
1195
Vastaukset
- SiwaHovila
Hovilan Siwassa ei ole ollut koskaan hyvää palvelua.Siwan vastaava hoitaja aina mörtsi. Ei päivää, kiitos, olkaa hyvä tai näkemiin ei varmasti irtoa. Sillä on tasainen luonne. Aina yhtä vihainen ja kiukkuinen
- eri mieltä
Hovilan Siwassa olen aina saanut hyvää ja iloista palvelua!
- asiakas3
Puhut yhdestä ihmisestä vain, muutenhan siellä kaikki on iloisia ja palvelevat mielellään.
- Hyvää palvelua
Kyllä se mun miehelle lirkuttaa iloisesti joka kerta
- Paitsi että
No jos sinä olet entinen myyjä ja entinen asiakas niin mitä helkuttia sinä täällä vielä valitat? Entistä elämääsikö? Nykyisessä elämässä on sitten varmaan maailma mallissaan. Ja siksi toiseksi, oman naaman asennolla on paljon merkitystä kaikessa asiakaspalvelussa.
- Suksi vi--uun
Asiakas on aina ASIAKAS ja kassa on aina kassa jonka tehtävä on palvella ASIAKASTA aina kohteliaasti jos ei kykene ASIAKAS palveluun niin alan vaihtovaan
semmoselle alalle missä ei tarvitse palvella ketään
- !!!
Entäpä hovilan ärrällä?
Miten tahansa naisasiakas yrittääkin keskustelua virittää ei omistajalta hymyä heru.
Vaan annappa olla, kun asiakas on mies............
Nooooh, asioin muualla.- halooooo...-
men toiseen paikkaan lesbo leena.
- lennu....
Juu, hovarin ärrällä muutama TOOSI tyly myyjä... ei niitä vois vähempää "palvelu" kiinnostaa!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770