Minä olen alkanu tässä ihmetellä et miks ihmeessä me olemme niinku tutuillemme ja kavereillemme todella ilkeitä. Miks ihmeessä sanotaa koko ajan että "Ei kiinnosta" "Kinosti" "retu" olen jopa sen verran vanhanaikainen nuori tyttö että en tiedä mitä tarkoittaa retu. eiks se jopa oo tosi epäkohteliasta sanoa toisillemme ei kiinnosta. Emmekkö voisi olla edes yhden viikon tai yhden kuukauden että kuuntelemme ja emme sano että retu, ei kiinnosta, kinosti
nyky-nuorten logiikka
26
164
Vastaukset
- aito_byrdyboiga
[x] kinost
- aito_byrdyboiga
iireka kirjoitti:
Mikäs sinun ÄÖ:si mahtaa olla?
666
- aito_byrdyboiga
aito_byrdyboiga kirjoitti:
666
ja se on ÄO eikä ÄÖ
- aito_byrdyboiga
iireka kirjoitti:
No ihan sama........:)
Ei muuten ole. ÄÖ = älykkyysösamäärä, joka ei tarkoita mitään.
Ei muuten ole. ÄÖ = älykkyysösamäärä, joka ei tarkoita mitään.
No ookoo. :)
- aito_byrdyboiga
iireka kirjoitti:
No ookoo. :)
Niin. Paljon muute on itelläs?
- aito_byrdyboiga
Niin. Paljon muute on itelläs?
Vai tiiäks ees?
Minua ärsyttää kun joku sanoo: "tommia ei kiinnosta"
- aito_byrdyboiga
tommia ei kiinnosta
- aito_byrdyboiga
iireka kirjoitti:
Kiva:)
On.
- aito_byrdyboiga
iireka kirjoitti:
Tiedän:)
Minä myös.
Joo sekin taitaa olla nykyään todella suosittu epäkohteilaisuus.
- Ocean
Ei meä koulul oo tollasta
- Ocean
iireka kirjoitti:
Ookko ihan varma?
Sata varma! Meil on n.300 oppilaan koulu enkä oo kuullu yhtään "tommia ei kiinnosta" lausetta enkä ees mittää retuakaa oo kuullu.
Ocean kirjoitti:
Sata varma! Meil on n.300 oppilaan koulu enkä oo kuullu yhtään "tommia ei kiinnosta" lausetta enkä ees mittää retuakaa oo kuullu.
Vähä oot onnekas.
- 19222
Iireka, se on lähinnä läppää. Muakin nimitellään koulussa tolleen ja kyllä sen aika hyvin huomaa onko se huumorilla vai tarkoituksella sanottu.
- Mieti, kiitos
iireka mieti mitä sanot! Hän on mun kamu ja sanoo joka kerta, jos mulla on jotain kiinnostavaa, nii 'kinosti'... Toi ärrsyttää oikeest, iireka!!!
- Mieti, kiitos
iireka kirjoitti:
En tajunnu..........:) (Ei pahal)
Sä aina sanot mulle 'kinosti' alkaa ärrsyttämään, miks mun sitte pitäis kuunnella sun juttuja, ku sua ei kiinnosta mun jutut?
- iireka.
Oon tyhmä, jee (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872