Onko tietoa mikä olisi edullisin tapa vuokrata asunto kahdelle aikuiselle joulusta-tammikuun 2014 loppuun,esim. Puerto-Rico tai Palmas??
Mistä tavoittaa suomalaiset omistajat?
Onko kokemusta vuokraamisesta? Entä diilit hotellien kanssa?
Asunnon vuokraaminen
1
122
Vastaukset
Joulun alla aika vaikea saada asuntoa tuolle ajanjaksolle, onistunee, mutta hinnat kaikkein korkeimmillaan. Suomalaisia asunnonvälittäjiä täällä kyllä on, kuten myös paikallisia jotka suomea puhuvat. Välityspalkkiot vaihtelevat satasesta 420 euroon. Studion, tai yksiön tuolle ajalle, eli kuudeksi viikoksi saa n. 1200 eurolla täältä Inglesistä, ja samanlainen hintahaarukka on Ricossa ja Palmasissa. Itse en ns Suomi-lisää alkaisi maksamaan, vaan etsisin asunnon espanjalaisilta, eli paikallisilta toimijoilta. Nettisivujen kanssa pärjjää kun käyttää esim googlen kääntäjää. Muista aina vuokrasopimus,ja tarkista että asunnossa on voimassa 0oleva kotivakuutus. Sähkömittari tulee aina itse tarkistaa, elii lukemasta kännyllä kuva.
Hotelleistakin tuohon aikaan kämppiä saa, mutta ei tuu halvemmaksi ottaa hotellia täältä, ja lentoa erikseen. Kannattaa kysyä esimerkiksi Aurinkomatkoilta lisäviikkoja. Ja älä kenellekkään laita, ei edes suomalaisille välittäjille mitään varausmaksua. Varminta on ottaa yhdeksi yöksi hotelli, ja varata yksi päivä asunnon etsimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872