Home Hotelli Kainuu

Hei
Yövyin Kuhmossa Hotelli Kainuussa tänä talvena.
Tuo yö laukaisi tämän astama allergia kevätkauden.
Kuinka viranomaiset eivät huolehdi tuossa kohteessa ilmavaihtojärjestelmien tarkastamista majoitusliikkeiden vaatimalle tasolle?
Kainuun kuntayhtymän terveysviranomaiset selittelevät ammattitaidottomuutta.
Ilmanvaihton puhdistustodistusta, ammattilaisen tekemänä ei löydy mistään. Samoin sisäilman puhtausmittauksia ei ole tehty vaikka kaikki pintamateriaalit vanhoja.
Minä olen nostanut oman liittoni kautta prosessin kyseistä yritystä kohtaan.
Lisäksi olen ilmoittanut kyseisen Hotelli Kainuun ammattimyyntimiesten jäsenistön mustalle listalle.
Kehoitan kaikkia ajamaan sen 60 km Sotkamoon ammattitasoiseen ja puhtaaseen majoitukseen.
Kiitos sotkamolaiset.

15

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SK_mies

      Rakennus purettava..
      Korpilinna rakennettava uudelleen samalle paikalle..
      EU rahoittaa..

    • ätsiii

      Aloittajalta täyttä asiaa, todennäköisesti tämä viesti poistetaa koska näitä hotelliherroja ei tässä kylässä saa arvostella.

    • Onko Kuhmossa jossain homeeton julkinen punainen tiilirakennus? Minä en ole ainakaan kuullut että olisi.

      • onjooo

        valtuustosali


    • Kannattaa tarkistaa

      lääkitys,jos rupeaa oireita olemaan.

      • omat rahat lompsassa

        Tyypillinen kuhmolaisen yrittäjän kommentti, nämä on jo tuttuja juttuja
        yrittäjän suusta. yleensä haukutaan näin: kateellinen, hanki elämä, tarkista lääkitys, perusta itse yritys ymym. Toki kiukkuisuus on ymmärettävää kun rahat on aina loppu, voutilainen kurkkii ovella, pankista ei saa lainaa mersuun jnenjne


    • pöö....

      asiakspalvelukin on perseestä, tervehditään silloin kun itselle tuntuu sopivalta...

    • Kepparatsu

      Valitettavaa jos hotelliyrittäjän käytöstavat ovat puutteelliset.

    • käypänen

      Kävin viime kesänä ukkoni kanssa ko hotellissa pari yötä. Ukolla on astma, mutta hän ei saanut mitään oireita. Palvelu oli ystävällistä.
      Kuka tämän hotellin omistaa ? Jospa vielä joskus Kesätapahtumiin tulisi.

    • Niimpä niin

      Joo, hotelli on syyllinen sinun algeriaan.
      Itselläsi ja elämäntavoillasi ei vaikutusta ?

      • elä hättäele

        antaaha viranommaisten tutkie onko algeriaa


    • kärsivä

      Vieraaseen paikkaan mennessä nukkumaan kannattaa katsoa sängynalle etteihän vaan kaikki homeet ole siellä.























































































































































      70225,,-* **********>asZ>x.

      • Lentiiran Emäntä

        Täällä Lentiirassa ukot katsoo sängyn alle onko naapurinmies siellä.


      • tuupeli1
        Lentiiran Emäntä kirjoitti:

        Täällä Lentiirassa ukot katsoo sängyn alle onko naapurinmies siellä.

        Kuka sieltä löytyi?


    • pettynyt4

      Saman laista on kuhmossa kalevala hotellissa. Siivous ei ole ensi luokkaista eikä ilman laatu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe