Hei
Yövyin Kuhmossa Hotelli Kainuussa tänä talvena.
Tuo yö laukaisi tämän astama allergia kevätkauden.
Kuinka viranomaiset eivät huolehdi tuossa kohteessa ilmavaihtojärjestelmien tarkastamista majoitusliikkeiden vaatimalle tasolle?
Kainuun kuntayhtymän terveysviranomaiset selittelevät ammattitaidottomuutta.
Ilmanvaihton puhdistustodistusta, ammattilaisen tekemänä ei löydy mistään. Samoin sisäilman puhtausmittauksia ei ole tehty vaikka kaikki pintamateriaalit vanhoja.
Minä olen nostanut oman liittoni kautta prosessin kyseistä yritystä kohtaan.
Lisäksi olen ilmoittanut kyseisen Hotelli Kainuun ammattimyyntimiesten jäsenistön mustalle listalle.
Kehoitan kaikkia ajamaan sen 60 km Sotkamoon ammattitasoiseen ja puhtaaseen majoitukseen.
Kiitos sotkamolaiset.
Home Hotelli Kainuu
15
1544
Vastaukset
- SK_mies
Rakennus purettava..
Korpilinna rakennettava uudelleen samalle paikalle..
EU rahoittaa.. - ätsiii
Aloittajalta täyttä asiaa, todennäköisesti tämä viesti poistetaa koska näitä hotelliherroja ei tässä kylässä saa arvostella.
Onko Kuhmossa jossain homeeton julkinen punainen tiilirakennus? Minä en ole ainakaan kuullut että olisi.
- onjooo
valtuustosali
- Kannattaa tarkistaa
lääkitys,jos rupeaa oireita olemaan.
- omat rahat lompsassa
Tyypillinen kuhmolaisen yrittäjän kommentti, nämä on jo tuttuja juttuja
yrittäjän suusta. yleensä haukutaan näin: kateellinen, hanki elämä, tarkista lääkitys, perusta itse yritys ymym. Toki kiukkuisuus on ymmärettävää kun rahat on aina loppu, voutilainen kurkkii ovella, pankista ei saa lainaa mersuun jnenjne
- pöö....
asiakspalvelukin on perseestä, tervehditään silloin kun itselle tuntuu sopivalta...
- Kepparatsu
Valitettavaa jos hotelliyrittäjän käytöstavat ovat puutteelliset.
- käypänen
Kävin viime kesänä ukkoni kanssa ko hotellissa pari yötä. Ukolla on astma, mutta hän ei saanut mitään oireita. Palvelu oli ystävällistä.
Kuka tämän hotellin omistaa ? Jospa vielä joskus Kesätapahtumiin tulisi. - Niimpä niin
Joo, hotelli on syyllinen sinun algeriaan.
Itselläsi ja elämäntavoillasi ei vaikutusta ?- elä hättäele
antaaha viranommaisten tutkie onko algeriaa
- kärsivä
Vieraaseen paikkaan mennessä nukkumaan kannattaa katsoa sängynalle etteihän vaan kaikki homeet ole siellä.
70225,,-* **********>asZ>x.- Lentiiran Emäntä
Täällä Lentiirassa ukot katsoo sängyn alle onko naapurinmies siellä.
- tuupeli1
Lentiiran Emäntä kirjoitti:
Täällä Lentiirassa ukot katsoo sängyn alle onko naapurinmies siellä.
Kuka sieltä löytyi?
- pettynyt4
Saman laista on kuhmossa kalevala hotellissa. Siivous ei ole ensi luokkaista eikä ilman laatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791