Eli vaihdoin aamulla SAMSUNG GALAXY POCKETIN lukituksen poistokuvion. Myöhemmin päivällä yritin avata sitä, mutta se ei onnistunut. Kuvion saisi selville, jos kirjoittaisi Google-tilinsä tiedot, mutta en minä niitäkään muista. Vanhempani suuttuvat minulle, jos kuulevat tästä ja saan käyttööni vanhan puhelimeni. Kännykkäni on vasta uusi enkä tahtoisi menettää sitä tämän vuoksi. Paljonko huolto maksaisi ja mitä huollossa tehdään? Kaipaan nopeita auttajia!
APUA NOPEASTI!
6
1132
Vastaukset
Huoltoon sitä ei kannata lähettää koska lukituksen voi poistaa ihan kotikonstein tekemällä hard reset: http://www.samsdroid.com/2012/08/samsung-galaxy-pocket-gt-s5300-hard.html
Tämä tosin poistaa kaikki omat tiedostot ja sovellukset. Eli painat tuon kuvan mukaan noita painikkeita yhtäaikaa kun puhelin on sammuksissa.- Apua kaipaava <3
Ja mitä nyt painan, kun näytölle tulee: reboot system now, apply update from sdcard, wipe data/factory reset/wipe cache partition? Huoh... :(
- Apua kaipaava <3
Yritin, mutta ei auttanut. :(
Paina "wipe data/factory reset/wipe cache partition"
Ja kun se on tehnyt sen niin paina "reboot"- Iloinen <3
Kiitos tuhannesti! :)
Ole hyvä! Tosin jos olet unohtanut Google tunnukset niin silloin et voi enää ladata pelejä/sovelluksia Google Playsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734436- 332531
- 402344
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401702Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251562- 821553
- 1501371
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155