Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hiihdellä useampi kausi, Mistä kannattaa hankkia ja millaiset? Vaihtoehtoina tilaustyönä kilpa Fischerit, käytetyt kilpasukset jostain seurasta tai liikkeestä, Rossignolit jostain asiantuntevasta (mistä) hiihtoon erikoistuneesta urheiluliikkeestä. Elopainoni on laskusuunnassa ja saattaa muuttua yli viisikin kiloa kesän aikana. Onko tällä ratkaisevaa merkitystä?
Sukset ensi kaudeksi
4
217
Vastaukset
- Manselainen1
Pakkaskeliin suksi jossa pitkät paine-alueet, paino vaikuttaa ehdottomasti joka tekee valinnasta vaikean. Hyvä Rossari myymälä jossa myös valikoimaa ja ammattitaitoa valita tarpeittesi mukainen suksi on Häijää muitakin varmasti on suomenmaalla mutta ei täällä Pirkanmaalla ja Fisherit löytyy myöskin Häijään valikoimista.
Kevät on ostajan kannalta hyvää aikaa ostaa sillä varaukselle että painoluokkaan löytyy sopivia jäykkiiksiä, valikoima on suppea ja itsekkin tämän toissapäivänä pertsoja etsiessä, 3 liikettä Tampereella möi ei oota. - hämeen hitain
Tätäkin liikettä on kehuttu asiantuntevaksi: http://www.jsport.fi
- erwastinen
Suosittelen Madshusia pakkasuksiksi. Itsellä 2012 kisasukset ja toimivat nimenomaan pakkasella (koska liikkeessä valittiin ko kelille) . Samalla parilla olen painellut sekä kovalla että pehmeällä pohjalla. Todella liukkaat, jämäkät ja helposti hiihdettävät sivakat pikku pakkasesta tosi kylmään.
Ensi talveksi pitää hakea märälle kelille passeli pari.
Huom: Pirkamnmaalla asiantuntevin liike Matukkaan on J-Sport (Ylöjärvi) - Nimimerkki.
Rossarit tai Fisukat. Noilla paras mahdollisuus onnistua jos hakee oikeasti hyvää hiihdettävää ja liukasta suksea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712