Onko muka totta, että tavallisen 9mm paukkupyssyn pystyy kuka tahansa koneistaja muuttamaan ilman mitään ongelmia 9mm kovapanoksia ampuvaksi tappovälineeksi, kun poraa vain piipun auki??? Eikös noissa ole runko ja luisti ym. paljon heikompaa tekoa kuin oikeissa?
Merkinantoaseen muuntaminen tuliaseeksi
4
173
Vastaukset
- pyssymies
ei ole mahdollista.Se on ihan varma asia.Ei ainakaan antemallasi esimerkillä-.
Ne on usein tehty ihan sinkkivalusta tai vastaavasta muusta aineesta,Sellainen on hyvin hauras aine.Ei sovellu ase materiaaliksi ede alkeellisimpiin virityksiin,.
Ja olen aseiden kanssa pelannut ja myös itse rakentanut. - didifg
Pystyy muuntamaan. Riskit ovat tosin suuremmat. Matriaalit ovat heikompaa ja ase voi räjähtää silmille sillä ammuttaessa.
- NikkariErkki
Muun kuin aseen muuttaminen toimivaksi aseeksi on haastava harrastus.
Olen harrastanut muuntelua jo vuosia. Viimeisimmässä rakenteluprojektissani muunsin useista Paslode impulssinaulaimista sekä laserpointtereista toimivan ohjuspuolustusjärjestelmän. Järjestelmää ohjaan systeemiin integroiduilla sähköuruilla.- Ohhoh!
Yamaha vai Hammond?
Itsellä ainakin tuntuu Hammond B-3 temppuilevan, varsinkin jos vetäsee viisiviivaiseen fis:iin (5 919,85 Hz), niin menee ihan sekasin koko puolustus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223954
- 901944
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901329Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551062Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 44918
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M177868