Elikkäs lapin miitti 4-8.11.04 Ilmeisesti son nyt sitten siellä Levillä..
Pitäisi saada ilmottautumisia vastaan jotta tiedetään montako on tulossa
jotta mökki voidaan varata
(toivottavasti tulee paljon väkeä) Ilmoittautukaa viimeistään 8.10.04
minulle maililla :[email protected]
ja maksut mökkiä varten viimeistään 15.10.04. Minun tilille jonka saa
mailina minulta.
tosirenttumme tulee asuntoautolla siis sieltä hesasta päin ja mukaan mahtuu
8hlöä. Kyytiä voi kysellä Rentulta suoraan: [email protected]
Ei muuta kun palataan astialle ja ottakaahan yhteyttä.. T: cassi
22+ miitti Lapissa/aikataulua
3
1396
Vastaukset 3
- Nuka
Siis olisihan iiiihan mukava tietää,että onkos immeisiä edes tulossa näin alustavasti ennen ku makseloopi mittään mihkään...?
Ja sitten se kustannusarviokin olisi ihan hyvä olla,että joka järkkää voisi kysäistä mökkien hintoja ja muita kustannuksia ja laskea paljonko per naama vaikka jos porukkaa saataisiin 10-15kin kokoon..
Kiitoooos.
Ps.alustavasti meitä on Kaksi tulossa täältä SavoKarjalasta :D- Mierukka
Halusin vaan ilimottaa jotta minä oon tuosta nukatuksen viestistä se Karjalan osuus.... :DD
- tinja
.... kun kerran kyselyjä on tullut.... eliiii
mitään hinta-arviota en voi laskea ennenkuin tiedän ketä kaikkia on tulossa. mökkien hinnat ovat haarukassa 200-1000€ mutta enhän minä voi varata mitään 4 hengen mökkiä jos tulijoita on 25!
eli jospa laittaisitte nyt ainakin alustavat (eli ei mitään lopullista) ilmottautumiset miun sähköpostiin, jookos? vaikkasta tän viikon aikana niin minä lasken vähän arviota sit sen perusteella!!!
katotaan sitten miltä näyttää.
Tinja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676