Elikkäs lapin miitti 4-8.11.04 Ilmeisesti son nyt sitten siellä Levillä..
Pitäisi saada ilmottautumisia vastaan jotta tiedetään montako on tulossa
jotta mökki voidaan varata
(toivottavasti tulee paljon väkeä) Ilmoittautukaa viimeistään 8.10.04
minulle maililla :[email protected]
ja maksut mökkiä varten viimeistään 15.10.04. Minun tilille jonka saa
mailina minulta.
tosirenttumme tulee asuntoautolla siis sieltä hesasta päin ja mukaan mahtuu
8hlöä. Kyytiä voi kysellä Rentulta suoraan: [email protected]
Ei muuta kun palataan astialle ja ottakaahan yhteyttä.. T: cassi
22+ miitti Lapissa/aikataulua
3
1281
Vastaukset
- Nuka
Siis olisihan iiiihan mukava tietää,että onkos immeisiä edes tulossa näin alustavasti ennen ku makseloopi mittään mihkään...?
Ja sitten se kustannusarviokin olisi ihan hyvä olla,että joka järkkää voisi kysäistä mökkien hintoja ja muita kustannuksia ja laskea paljonko per naama vaikka jos porukkaa saataisiin 10-15kin kokoon..
Kiitoooos.
Ps.alustavasti meitä on Kaksi tulossa täältä SavoKarjalasta :D- Mierukka
Halusin vaan ilimottaa jotta minä oon tuosta nukatuksen viestistä se Karjalan osuus.... :DD
- tinja
.... kun kerran kyselyjä on tullut.... eliiii
mitään hinta-arviota en voi laskea ennenkuin tiedän ketä kaikkia on tulossa. mökkien hinnat ovat haarukassa 200-1000€ mutta enhän minä voi varata mitään 4 hengen mökkiä jos tulijoita on 25!
eli jospa laittaisitte nyt ainakin alustavat (eli ei mitään lopullista) ilmottautumiset miun sähköpostiin, jookos? vaikkasta tän viikon aikana niin minä lasken vähän arviota sit sen perusteella!!!
katotaan sitten miltä näyttää.
Tinja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984