Ihan noin liikoja funtsimatta lonkalta heittäen.
Sanokaas, et mikä Riksus ärsyttää enite?
46
958
Vastaukset
- 303940
Keskustan osittain rähjäinen julkisivu ja tyhjät liiketilat, kirpputorit ja grilliravintolat
- jaska pasko
pers läpi, kaksi sanaa
- Kee rokkari
Katukuvassa ei näy enää persoonia, kuten Lee Cooper aikoinaan.
Ainut kenkä tiiän on Siitonen, joka päivystää yleensä siinä ärrän nurkilla.
Paljo kertyny tuttuja, joka autoaki moikkaa. Mut ei vedä vertoja Leelle. - wzxe
Persläpi on yhdyssana
- Riksussa on kivaa
Tiikasalot!
- kivaakunonkivaa
eniten ärsyttää kun kun kaikkia ärsyttää. Sit vielä kysellään mikä ärsyttää? Pitäs siirtyä positiiviseen ajatteluun ja miettiä vain kivoja asioita.
- aggdf
Eniten ärsyttää typerät kyselyt S24 sivulla.
- positiivita ajattelu
Hulikaani tappelijat! Miksi ette hakkaa niitä?
- hyvinkääläinen
evvk koko läävä
- mooses päätti
Kiellot ketjuissa
- nauran
sanoo nimimerkki. hyvinkääläinen :D
- ljsdakerfefewa
ihmiset ylipäänsä
- Nykäs-Masa
ai mikä ärsyttää? vitustaks mä tiiän
- Makas_Nysä
Nykäs-Masa kirjoitti:
ai mikä ärsyttää? vitustaks mä tiiän
kikka ja kakka, liika on liikaa
- Jäitä vaan lasissa
Riihimäki 365 päivää pilvessä , ilman tietookaan vedestä saati merestä . Arvostan suuresti teitä , jotka olette eläneet yli viisikymppisiksi noissa olosuhteissa .
- Riksun pultsari
Omat ripulipaskat housussa :)
- Jäänkö vai muutanko?
ilman tietookaan vedestä saati merestä
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Riksun seurakunnalla on mahtava paikka Hirvijärven rannalla. Olen ateisti mutta käyn siellä :-) Siellä on myös super siisti yleinen uimaranta. Ei ruuhkia.
Jaa.... mikä ärsyttää? Impotentit päättäjät, kiihkouskovainen ahdasmielinen Päivi ja likainen ja sotkuinen yleisilme. 4:ään saakka auki olevat juottolat ja niiden aiheuttamat ongelmat. Ei paikkoja nuorisolle. - Vanhapiika 52
Sus siunaa. Eikö me mennä mukaan siihen metropoliin? Lehdessä
Pesussuomalainen Hyvinkäältä puhui, että maahanmuuttovirta kanavoituu
heille. Minä en tykkää tuollaisesta ollenkaan, koska heitä olen märkänä
tänne odotellu. Eilen näin sellaisen mustan miehen Prismassa. Tyyli oli
mitä grrr hihaton t-paita ja pipo. Muutan Hyvinkäälle. - jou mään, älä rupee
Huppupäiset lökäpöksyt jotka tulevat haastamaan riitaa, sitten kun saavat turpaansa niin tulee komppaniallinen noita samanlaisia paskapöksyjä. Eli nuoret sisäsiittoiset, huonogeeniset pojut ärsyttää noin yleistäen. Peltsiläiset tietää tän...
- Kokemusta on....
Koko Riksussa ärsyttää se eniten ett jotkut ihmiset vaan syyttelevät heikoimpiaan ja luulevat olevansa parempia, mutta toisin sanoen ovat yhtä skepeleitä kuin luulevat olevansa.
- pena pena
Kaupungintalolta ja siihen alaisuudessa olevista virastoista se luihuin porukka löytyy!
- Välipalanen
pena pena kirjoitti:
Kaupungintalolta ja siihen alaisuudessa olevista virastoista se luihuin porukka löytyy!
Paikan pomo on katu-uskottava. Arvostan henkilöä, joka Riksussa kulkee
pitkässä palttoossa sekä cowboy -hatussa. Niistä minä en pidä yhtään, jotka
jatkuvasti sorsivat häntä kateuksissaan. Kokeilkoot itse kaupunginjohtajan
tehtäviä, kun kerran työn osaavat hoitaa.
- Rity-Pena
Äsken luin Riksun-Rakin, niin jo rupes keittää. Riksun(seutukunnan esite)?
Anni Paunila kirjoitti, että se on firmojen mainos. No, hurinetista sen avasin
ja niin se onkin. On se merkillistä, että yksi kokonainen sivu on ostettu golf-
kentän mainokselle, jota ei ole eikä ikinä edes tule Hausjärvelle. Sitten se
projekti saattaa liikahtaa, kun kuntaliitos etenee ts. Riksu maksaa kierojen
kepulaisten harrastukset, sitähän ne venttaa. Kuinka moni on sitä esitettä
ollut junailemassa HV -hommina? Ei edes painopaikkaa oltu esiin laitettu,
ei kukaan tiedä, että missä Herpiön vaimo on duunissa? Toisaalta eihän
siinä ollut tekijäääkään, joka tietty on jokin Hämeen liiton alainen instanssi,
joita Reinasta alaspäin on niinvähänvitusti porukkaa ja muuta tyhjäntoimitta-
jaa. Vai oliko ihan ulkoistettu jobi rotaryveljille tai niitä lähellä oleville tahoille.
KUVAKE? mikä rooli, vai onko mikään? Tuumaa - Kylän denso
Nää ripuli paskat mun housussa.
- the truth
KYTTÄÄJÄT, JUORUÄMMÄT JA AMISVIIKSI-JUNTIT jotka eivät keksi muuta harrastusta kuin ympyrän ajaminen ja ihmisten mulkkaaminen
- Salander
Mikään ei vituta, mutta
"Voi helvetin perse! Kaikki menee päin vittua Saatana!!!"
saa nähdä, kai helpottaa tai ei - Riksun veijari
Liikennejärjestelyt ja keskustan parkkipaikkaongelma (=parkkipirkot). Ei ymmärrä kun kaikki kuntalaisien rahat halutaan tuhlata katujen kaventamiseen!
- tohtori sykerö
se ärsyttää että:
1. ollaan hämeessä ja ollan olevinaan fiksuja
2. linja-autoasema pilattiin
3.kauppatori pilattiin
4. rautatietori pilattiin
5.peltosaarta ei saada parannettua - poistäältä
Parempi kysymys, mikä Riihimäellä ei ärsytä?
- jjep jep
onko sellaista edes täällä..
- jjep jep
kyl mua ärsyttää ne ihmisret jotka ei usko ettei tiettyjä ihmisiä kannata ärsyttää varsinkin uskoon tulleet vanhat narkkarit jotka piiloutuu sitten hädän hetkellä raamattunsa taakseö. 2 varoittanu narkkari mikkosta ettei ärsyttäisi nyt 3 kerran käyn tuolla kirppiksellä sorkkaraudan kanssa pieksemässä tuon mulkun. jose sit tajuisi ettei ihmisiä pidä ärsyttää..
- pin2
ruskean keltaiset jalkakäytävien reunat
- mielenvikastlappaa
Miksi ihmeessä kukaan haluaa edes tuntea mitään narkkareita tai whatever? Etsikää parempaa seuraa ja jättäkää ne sorkkaraudat himaan.
- Riihimäil
Se ettei osata kirjoittaa. Riksus, missä se om?
- Hohhoijaa pojjaat!
Mua ainakin ärsyttää, kun kaikkia ärsyttää kaikki ...
POSITIIVSEMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAKIN KAI VOIS OLLA???
(Riihimäen kaikki positiivisuus on varmaan pakattu tohon Katajan Janneen???) - mommo3
ärsyttää ne vitun räkivät lähiöteinit jotka hengailee joka halvatun päivä matkakeskuksella! mikään ei ärsytä niin paljon kun se että siellä asioidessa saa väistellä niitä kirkuvia pikkupissiksiä ja pahaltahasevia lökäpöksyjä, tekis joka kerta mieli kysyä et eiks teillä raukat oo kotia ku joutuu täällä luuhaamaan päivät pitkät. missä niiden vanhemmat on? ja niiden teinien jäljiltä koko asema on oksettavassa kunnossa, räkäklimppejä ja jotain vitun tägejä joka puolella. hitto sentään kun voi ärsyttää. miksei ne stevet häädä näitä isänmääntoivoja takasin peltsiin, mistä ne varmaan on sinne ryöminytkin..
- sanonvaan1
Katsos asia on niin, että stevet on määrätty häätämään tavalliset junanodottajat Matkakeskuksesta esim. silloin, kun asema on jo kiinni ja ulkona -20 astetta pakkasta (tämä on siis koettua faktaa).
- matkislainen
Yksinkertainen vastaus,kestä klimpit ja pillut seinillä TAI hommaa meille jokin hengailu paikka jossa saa olla niin myöhään SISÄTILOISSA.
- räkisteini
matkislainen kirjoitti:
Yksinkertainen vastaus,kestä klimpit ja pillut seinillä TAI hommaa meille jokin hengailu paikka jossa saa olla niin myöhään SISÄTILOISSA.
olisko kotona??? jos vanhempiinne ei haittaa se et roikutte yötä myöten jossain RAUTATIEASEMALLA, nii luulis et ne siinä tapauksessa antais teidän myös olla niitten ihku kavereittenne kanssa kotona???
- tenu ukko
Nää ripuli paskat mun housussa!
- sanonvaan1
Niin - kirjoitit saman viestin nimellä "Riksun pultsari" jo aiemmin tässä ketjussa.
Onko sinulla mitään muuta tähdellistä tekemistä, kuin housuihisi p----minen? - aamuripuli
Onks teitillä mahrollisesti peräsuolen ulkoinen raskaus? Täh? Se meinaan tekee ripulia..
- aimäävai, jaanyvvai?
Vähän mua ärsyttää sen yhden hapannaaman ainainen valitus AP:ssä. Haukkua se osaa kuin paraskin kylänrakki ja etenkin yksittäisiä ihmisiä, kuten Riksun kaupunginjohtajaa vähän väliä. Mitä sillä on kaupunginjohtajaa vastaan? Varsinkaan kun kukaan muu paikallispoliitikko sitä ei ainakaan julkisesti tuolleen solvaa. Eikä se kaupunginjohtaja virkamiehenä Riksun isoja asioita päätä vaan juuri valtuutetut, joita tää hapannaama edustaa. itseään saisi siis haukkua eikä muita.
Viisas se luulee olevansa ja ainoa resepti runtuu olevan Hyvinkääseen ja pääkaupunkimetropoliin liittyminen. Sitäkään asiaa ei tunnu edes Hyvinkää kannattavan eikä muista paikallispoliitikoista kuin jokunen perinteinen vastarannankiiski ryhmässään. Muttta esille pitää päästä hinnalla millä hyvänsä. Parhaiten näkyy pääsevän kun on aina eri mieltä kuin muut ja rääpimässä enemmistön päätöksistä. - Elias.Ss
fellowship store kirpputorista
olin varaamas pöytää sielt 1kk ja siinä vaihees se evättiin ja ruvettiin määräileen et mitä saa myydä ja mitä ei. mä en ois saanu ees viedä vaatteita sinne myytäväks kun sen takia et niillä on liikaa omia vaatteita siel. ei pitäs mainostaa kirpputoria josta saa pöydän 1kk 60e jos siellä määräillään mitä saa tuoda ja mitä ei...
Ei tälläsiä kirppiksiä suosita ei ihmiset käy eikä paikka sitten menesty. tähän mennes tuolla on vain kirppiksen omia pöytiä eikä maksavien asiakkaiden.. - ällän jätkä
vitun kaikki eikä melkee.
miks vitus täällä ei oo sm seuraa? jotku vitun porilaiset pani pataa kybällä tiskii.
se on vittu nii, et kö se halli tänne joskus pannaa pystyy, ni se HETI yhteys leijona-
päällikkö jalosee. vittu kyl se ostetaa pois sieltä venäjän ruplaliikoista ja siihen
ei edes sillä yhellä vitun valittajatemarinilkillä o vitun verran sanomista; vaikka
koko kylä olis konkas.
ei siin mitää, vitun hyvii on porilaiset, vesi kielellä. - Lähitalon asukas
Ärsyttää viritetyillä mopoilla leikkivät kakarat Monarilla!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837