Mikä on mielestänne mieli-aivo yhteyden todellinen, realiteettia vastaava arvio, vai onko kysymys liian vaikea vastattavaksi?
Tällä kysymyksellä on paljon relevanssia mielisairauden kysymykselle, koska psykiatrit sanovat että mielisairaudet johtuvat kemiallisestä epätasapainosta, mutteivat koskaan kuvaa kemiallista tasapainoa. Varmaan sen verran teillä on maalaisjärkeä, että ymmärrätte, ettei epätasapainoa voi kuvata ilman tasapainon määritelmää.
Mieli-aivo yhteys?
2
<50
Vastaukset
- Keissa
Minun ihmiskäsitys on kristillinen: siis ymmärrän, että ihminen ja ihmisten välinen yhteys on paljon. paljon muutakin kuin vain hormonaalista ja neurologista aivojen toimintaa. Totta on että osa psyykkisistä ongelmista ja sairauksista johtuuu aivojen toiminnan häiriöistä. Ihmisen aivot ovat niin hieno systeemi, että ei sitä psyty koskaan ihminen täysin tutkimaan ja käsittämään.
- kaariporttityttö
Minä olen kärsinyt rajatila- ja masennushäiriöistä yli puolet elämästäni ja nyt keski-iän kynnyksellä on alkanut selkiytyä koko kuva: kyse on mielen - sielun - ja kehon epätasapainosta. Olen saanut hyvin kummallisia kokemuksia ja lääkärin mukaan kyse on psyykkisestä kypsymisestä, mutta itse tiedän sen olevan paljon enemmän. Olen kääntynyt kiinalaisen lääketieteen puoleen ja sieltähän tuo yhteys löytyy jo tuhansien tuhansien vuosien takaa. Minäkin olin ennen kristillinen, mutta kokemuksieni myötä muuntunut henkisemmäksi, koska kaikkien uskontojen takaa löytyy sama ikuinen voima. Minua eivät lääkitykset saaneet kuntoon, vaan tämä kosminen yhteys. Ja olen todistettavasti tervehtynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872