No minulla on ollut pitkään niitä samoja ajatuksia ja sama vihollinen päässäni ja en ikinä pääse niistä ajatuksista eroon. Ne samat ajatukset on jatkunut yli 6 kuukautta ja niiden takia en pysty keskittyy mihinkään hyviin ajatuksiin jota haluan ajatella.
Onko mitään loitsua jolla pääsisin eroon näistä ajatuksista? Meditaatio ei toimi.
Miten pääsen eroon huonoista ajatuksista?
5
116
Vastaukset
- HerSev
Tohon en osaa auttaa, mutta ootko oikeesti Kalkaros fani? Kalkaros on yks mun lemppareista Harry Potterissa! =) Pidän kyllä myös Hermionesta, Lupinista ja Lunasta. =)
Mutta siin minkälaisii sun ajatukset on sun vihollisesta ja miksi hän on sinun vihollisesi?- Kalkaros-fani
Juu, Kalkaros on minun lempihahmo, hän on niin namu
- Lovi-Akka
Minkälista meditaatiota oot harjoittanut? On olemassa paljon erilaisia, jos esim. hengityksen tarkkailu ei tunnu hyvältä niin muihin aisteihin keskittyvä tai vaikka kävelymeditaatio voi toimia.
Haluatko tarkemmin kertoa minkälaisia ajatuksesi ovat? Millaisia tunteita ne herättää?- Kalkaros-fani
No oon vain harjoittanut sitä perus meditaatiota että yrittää tyhjentää aivot ajatuksista, mutta harvoin saan aivoni kokonaan tyhjäksi
Ja ne ajatukset ovat sellaisia ku aina kuin yritän ajatella jotain muuta, niin se vihollinen tulee mun ajatuksiin yhtäkkiä, ja sitten aina kuin yritän tehdä sellaisen kuvan päässäni, niin kivan henkilön sijasta se vihollinen vaan tulee esiin.
Mua ärsyttää tämä koko juttu ja menetän toivoni ku tää vihollinen ei lähde pois päästäni.
- Meidtaatio
Meditaatio taitaa olla ainoa mikä auttaa mitä voit itse tehdä. Magialla niistä tuskin pääset eroon. Et ole varmaankaan löytänyt sopivaa tekniikkaa millä aloittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778