No minulla on ollut pitkään niitä samoja ajatuksia ja sama vihollinen päässäni ja en ikinä pääse niistä ajatuksista eroon. Ne samat ajatukset on jatkunut yli 6 kuukautta ja niiden takia en pysty keskittyy mihinkään hyviin ajatuksiin jota haluan ajatella.
Onko mitään loitsua jolla pääsisin eroon näistä ajatuksista? Meditaatio ei toimi.
Miten pääsen eroon huonoista ajatuksista?
5
219
Vastaukset 5
- HerSev
Tohon en osaa auttaa, mutta ootko oikeesti Kalkaros fani? Kalkaros on yks mun lemppareista Harry Potterissa! =) Pidän kyllä myös Hermionesta, Lupinista ja Lunasta. =)
Mutta siin minkälaisii sun ajatukset on sun vihollisesta ja miksi hän on sinun vihollisesi?- Kalkaros-fani
Juu, Kalkaros on minun lempihahmo, hän on niin namu
- Lovi-Akka
Minkälista meditaatiota oot harjoittanut? On olemassa paljon erilaisia, jos esim. hengityksen tarkkailu ei tunnu hyvältä niin muihin aisteihin keskittyvä tai vaikka kävelymeditaatio voi toimia.
Haluatko tarkemmin kertoa minkälaisia ajatuksesi ovat? Millaisia tunteita ne herättää?- Kalkaros-fani
No oon vain harjoittanut sitä perus meditaatiota että yrittää tyhjentää aivot ajatuksista, mutta harvoin saan aivoni kokonaan tyhjäksi
Ja ne ajatukset ovat sellaisia ku aina kuin yritän ajatella jotain muuta, niin se vihollinen tulee mun ajatuksiin yhtäkkiä, ja sitten aina kuin yritän tehdä sellaisen kuvan päässäni, niin kivan henkilön sijasta se vihollinen vaan tulee esiin.
Mua ärsyttää tämä koko juttu ja menetän toivoni ku tää vihollinen ei lähde pois päästäni.
- Meidtaatio
Meditaatio taitaa olla ainoa mikä auttaa mitä voit itse tehdä. Magialla niistä tuskin pääset eroon. Et ole varmaankaan löytänyt sopivaa tekniikkaa millä aloittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396