kaikkeni olen nyt sen eteen tehnyt, mutta ei tyhjene. joskus jotain liruja päästää pois. Miksi ei sinne saa laittaa viemärinavaajaa kun se sulattaisi töhnät pois?
tukkeutunut tiskikone
7
7672
Vastaukset
- oseb
Todella harvoin tyhjennysvika johtuu koneessa olevasta sellaisesta tukoksesta, johon joku viemärinavaaja vaikuttaa.
Esim. lasinpala sulaa huonosti sieltä...
Ota poistoletku irti viemäristä ja kokeile tyhjennystä vaikka sankoon. Jos toimii, niin vikahan ei ole silloin edes koneen puolella.
Poistoletku läjässä, joku tavara pumpussa, pumppu rikki, viemäri tukossa...
Tuossa heti lonkalta.
Ja koneita tietysti paljon erilaisia tehty, joten eipä muuta pysty ilman tietoa veikkaamaan...- tiskari1
Kiitos. Olen sitä putkea pitänyt ämparissä ja sielloin jotain liruja tuleeja kerran jopa koneellinen. kaipa siel joku lasi tai muuta tavaraa seilaa ja ei siksi tyhjennä. Kokeilin jo sitä sooda/etikka systeemiä ja se jo irrotti tulitikun (!) ja hius- koirankarva tukon =) meinasin vaan että jos kokeilis jotain tujumpaa vaikka vain poistoputkeen mitä haittaa siitä olisi?
- aut tis
ei noi nykyaikaiset putkenavaajat toimi ovat ihan litkuja ja tehottomia,mutta kokeilla tietenkin voit,ei auta muu kuin purkaa poistoputki ja tutkia missä tukos on,voi olla poistomoottorissa,ihmettelen miten tiskikoneessa voi olla hiuksia ja koiran karvoja
- IP 68
Vetääkö viemäri hyvin siis tiskiallas esim . kun tyhjennät lavuaarin kaunako mene sen tyhjentymiseen aikaa, vai suhataako vesi vain , voi olla pääviemäri tuossa , jos asut kerrostalossa. Kerrostalossa pääviemärin avaa huoltomies toimisto.
- Kuusamoon
Oletko koskaan puhdistanut koneen siisvilän ja hienosiivilän alaosassa.
Kerran Kuusamossa uksi mökki vuokralla ja koneen siivilät aivan usean centin limassa , samoin mökin pesukone aivan kukossa pesuaineesta , ilm liian alhainen veden paine. kun valitin asiasta, sain omistajn haukut perääni , elikäse Kuusamolaisten hygieeniasta. - puhtausovenyväkäsite
Olisit mieluummin valittamisen sijaan puhdistanut siivilät itse ja ajanut pitkän, korkean lämpötilan ohjelman läpi pienellä pesuainemäärällä kone tyhjänä heti loman alkajaisiksi. Näin lomasi olisi varmaan sujunut paremmin tai ainakin puhtaammin.
Hei!
Kannattaa tosiaan tuo siivilä puhdistaa ja käyttää koneessa jotakin tiskikoneen puhdistusainetta tai suolaa. Jos ei auta niin tarkistaa se poistoletku. Jos ei rokkaa niin huoltomies paikalle.
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kodinkoneet/Tarvikkeet/Electrolux---Astian-pyykinpesukoneen
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kodinkoneet/Tarvikkeet/Jarvinen-Astiapesukoneen-suola
T:Jarmo/Expert
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628