tukkeutunut tiskikone

tiskari2

kaikkeni olen nyt sen eteen tehnyt, mutta ei tyhjene. joskus jotain liruja päästää pois. Miksi ei sinne saa laittaa viemärinavaajaa kun se sulattaisi töhnät pois?

7

7672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oseb

Todella harvoin tyhjennysvika johtuu koneessa olevasta sellaisesta tukoksesta, johon joku viemärinavaaja vaikuttaa.
      Esim. lasinpala sulaa huonosti sieltä...

Ota poistoletku irti viemäristä ja kokeile tyhjennystä vaikka sankoon. Jos toimii, niin vikahan ei ole silloin edes koneen puolella.

Poistoletku läjässä, joku tavara pumpussa, pumppu rikki, viemäri tukossa...
      Tuossa heti lonkalta.

Ja koneita tietysti paljon erilaisia tehty, joten eipä muuta pysty ilman tietoa veikkaamaan...

• tiskari1

Kiitos. Olen sitä putkea pitänyt ämparissä ja sielloin jotain liruja tuleeja kerran jopa koneellinen. kaipa siel joku lasi tai muuta tavaraa seilaa ja ei siksi tyhjennä. Kokeilin jo sitä sooda/etikka systeemiä ja se jo irrotti tulitikun (!) ja hius- koirankarva tukon =) meinasin vaan että jos kokeilis jotain tujumpaa vaikka vain poistoputkeen mitä haittaa siitä olisi?

• aut tis

ei noi nykyaikaiset putkenavaajat toimi ovat ihan litkuja ja tehottomia,mutta kokeilla tietenkin voit,ei auta muu kuin purkaa poistoputki ja tutkia missä tukos on,voi olla poistomoottorissa,ihmettelen miten tiskikoneessa voi olla hiuksia ja koiran karvoja

• IP 68

Vetääkö viemäri hyvin siis tiskiallas esim . kun tyhjennät lavuaarin kaunako mene sen tyhjentymiseen aikaa, vai suhataako vesi vain , voi olla pääviemäri tuossa , jos asut kerrostalossa. Kerrostalossa pääviemärin avaa huoltomies toimisto.

• Kuusamoon

Oletko koskaan puhdistanut koneen siisvilän ja hienosiivilän alaosassa.

Kerran Kuusamossa uksi mökki vuokralla ja koneen siivilät aivan usean centin limassa , samoin mökin pesukone aivan kukossa pesuaineesta , ilm liian alhainen veden paine. kun valitin asiasta, sain omistajn haukut perääni , elikäse Kuusamolaisten hygieeniasta.

• puhtausovenyväkäsite

Olisit mieluummin valittamisen sijaan puhdistanut siivilät itse ja ajanut pitkän, korkean lämpötilan ohjelman läpi pienellä pesuainemäärällä kone tyhjänä heti loman alkajaisiksi. Näin lomasi olisi varmaan sujunut paremmin tai ainakin puhtaammin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe