'Rehelliset' metsästäjät

rikollisjengi

27

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue ensin koko

      artikkeli ja tee sitten vasta johtopäätökset. Jos kykenet.

    • kumpitappaaenempi

      Törkeä metsästysrikos 8 / v eli 1 kpl / 37500 metsästäjää.

      Törkeä rattijuopumus tai -huumausainerikos 12500 / v eli 1 kpl/ 400 hlö.

      Törkeä rattis tai -huumerikos siis lähes sata kertaa yleisempi kuin törkeä metsästysrikos.

      Metsästäjät ovat lähes satakertaisesti vähemmän 'törkeitä' kuin kansa keskimäärin.

      • ihanko totta?

        Entäpäs salakaadot joista kirjoitellaan harva se päivä? Entäpä 'normaalit' sikailut mitä metäsästäjät harrastaa eli kaiken liikkuvan ampuminen huvikseen mehtuureissuilla. Näitähän ei törkeiksi lasketa mutta törkeää ovat siitä huolimatta. Esim sorsanmetsästys aikaan haavoittuneita ja kuolleita lintuja valtavia määriä rannoilla/lähimetsissä kun känniset metsästäjät ampuu kaikkea liikkuvaa..Sivusta seuranneena voi vain todeta että metsästäjät ovat alhaista kastia yhteiskunnassamme.


      • Anonyymi
        ihanko totta? kirjoitti:

        Entäpäs salakaadot joista kirjoitellaan harva se päivä? Entäpä 'normaalit' sikailut mitä metäsästäjät harrastaa eli kaiken liikkuvan ampuminen huvikseen mehtuureissuilla. Näitähän ei törkeiksi lasketa mutta törkeää ovat siitä huolimatta. Esim sorsanmetsästys aikaan haavoittuneita ja kuolleita lintuja valtavia määriä rannoilla/lähimetsissä kun känniset metsästäjät ampuu kaikkea liikkuvaa..Sivusta seuranneena voi vain todeta että metsästäjät ovat alhaista kastia yhteiskunnassamme.

        Tuollaista rikosta "salakaato", sitä ei ole säädetty rangaistavaksi.


    • rpl85
      • turha toivo

        Valitettavati faktoilla ei ole mitään vaikutusta näihin petovihaajiin. heillä kun on tuo kieroutunut viha sutta kohtaan niin järkeä on tosiasioista huolimatta aivan mahdoton takoa heidän puupäihinsä. Surullista sinänsä että susi on joutunut näiden raivopäisten syrjäytyneiden viha nkohteeksi kun tämä ko lauma purkaa omaa surkeaa elämäänsä korpikylissä susiin.


      • Anonyymi

        Villieläimille kurjin kohtalo on joutua eläintarhaan!


    • Anonyymi

      Toiminta järjestössä on luettava rangaistuksien koventamisperusteena kuten yleensä järjestäytyneen rikollisuuden kohdalla.

      • Anonyymi

        Kun et saa mieleisiäsi metsästyksen vastaisia avauksia vastaat itsellesi kymmenen vuoden taakse ja nostat vanhoja avauksiasi. 🤣


    • Anonyymi

      Tavat eivät ole muuttuneet kymmenessä vuodessa. Metästysorganisaatiot on hajotettava ja niiden virallinen osuus sekä vaikutusvalta eläinten tappotalkoissa on lopetettava.

      • Anonyymi

        Nimimerkillä Aaltola?😂 No mites te marginaalisakki sen terrorin meinaatte toteuttaa?
        Ja miten meinaatte pärjätä hyökkäämällä omaa kansaa vastaan? Ihan kiinnostaa vain tietää, kun totalitarismiin pyrkivä viherideologia yrittää nujertaa oman kansan alistukseensa kuten Putin idässä konsanaan.
        No mites kuinka kauan meinaat vastata itsellesi kymmenen vuotta sitten tekemsi avaukseen? Mihis taas susinikkisi jätit?🤣


      • Anonyymi

        Kannatetaan! Vapaa metsästysoikeus kaikille ilman sääntelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkillä Aaltola?😂 No mites te marginaalisakki sen terrorin meinaatte toteuttaa?
        Ja miten meinaatte pärjätä hyökkäämällä omaa kansaa vastaan? Ihan kiinnostaa vain tietää, kun totalitarismiin pyrkivä viherideologia yrittää nujertaa oman kansan alistukseensa kuten Putin idässä konsanaan.
        No mites kuinka kauan meinaat vastata itsellesi kymmenen vuotta sitten tekemsi avaukseen? Mihis taas susinikkisi jätit?🤣

        Susinikki sai varmaan lopultakin bannit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susinikki sai varmaan lopultakin bannit.

        Siltä vaikuttaa. Käsikirjoitus on selvästi susianaalin laatima! Sitä kyrsii, kun nykyään ei enää ole tuommoisia artikkeleita.
        "salakaadot joista kirjoitellaan harva se päivä"
        No, tosiaan: Harvassa ovat ne päivät nykyään.


    • Anonyymi

      Ainoa asia mitä metsästäjät eniten rikkovat ja aiheuttavat eripuraa on ajavien koirien käyttö hirvenpyynnissä. Tutkat on tämän mahdollistanut ja autolla ajo hirvipassiin jotta kerkiää. Koirien tutkanäyttö rajoitettava kilometriin, niin loppuu ajokoirametsästys hirvien osalta. Myös haukkukoe olisi hyvä, eli yhteys isäntään ja karkkohirven jättäminen.

      • Anonyymi

        Noniin nyt sentään puhut metsästäjistä etkä termillä "me metsästäjät"🤣
        Vastustajan persoonallisuus vaihtuu kuin kellossa tunnit tasaiseen tahtiin.😅


      • Anonyymi

        Tutkajärjestelmä ollee massaltaan kymmenen tonnin luokkaa, enpä ole vielä sellaista apparaattia metsästäjillä havainnut mukana olevan.🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkajärjestelmä ollee massaltaan kymmenen tonnin luokkaa, enpä ole vielä sellaista apparaattia metsästäjillä havainnut mukana olevan.🤣🤣

        Se annetaankin koiran kannettavaksi ja tulevaisuudessa hirven kannettavaksi. Hirvi kun jaksaa paremmin.
        Eikä pienet tutkat paina kuin alle kymmenen kiloa.


    • Anonyymi

      Olikos tämä ihan tuore artikkeli ???

    • Anonyymi

      Huvimetsästäjän moraali ilmenee jo siinä, että heittiö harrastaa eläinten ahdistelua ja tappamista hupinaan.

      • Anonyymi

        Jotkut autoilijatkin harrastavat autolla ajelua hupinaan. Se vasta hirveätä onkin.


      • Anonyymi

        Käsitykseni mukaan hirvi on luomu-ravintoa parhaimmillaan.
        Toivottavasti joskus saat semmoisen vaihdista autosi nokkapellille.
        Sen jälkeen ehkä ymmärrät jotain enemmän, mikäli jäät henkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitykseni mukaan hirvi on luomu-ravintoa parhaimmillaan.
        Toivottavasti joskus saat semmoisen vaihdista autosi nokkapellille.
        Sen jälkeen ehkä ymmärrät jotain enemmän, mikäli jäät henkiin.

        Villieläinlihhaa ei tule alentaa mihinkään ruotantolinjan tuotokseen, kuten luonnonmukaisesti tuotettuun.
        Eli luomukin on tuotantotoimintaa.


    • Anonyymi

      ei yllätä tuo uutinen. Kaikkiahn tietävät, että metsästäjä=salametsästäjä, eli rikollista ja moraalitonta sakkia koko porukka. Kännissä räiskitään ja tapetaan kaikki elollinen. Kait se heikko itsetunto ja hyödyttömyys yhteiskunnassa sitten kumpuaa niin esille? roskaväki kostaa eläimille sen, että eivät löydä omaa paikkaansa yhteiskunnassa ja ovat pudonneet kehitysken kelkasta.

      • Anonyymi

        Ja metsästyksen vastainen trolli purkaa jälleen näin omaa ideologista pahaaoloaan kuten on nähty😅
        Sinua vartenhan on edelleen metsästyksen vastustajat palsta, mutta kuten tiedämme hiljaista siellä sinun on monologiasi käydä, joten trollaat ja maalitat sitten täällä kaikkia metsästäjiä tapasi mukaan.🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja metsästyksen vastainen trolli purkaa jälleen näin omaa ideologista pahaaoloaan kuten on nähty😅
        Sinua vartenhan on edelleen metsästyksen vastustajat palsta, mutta kuten tiedämme hiljaista siellä sinun on monologiasi käydä, joten trollaat ja maalitat sitten täällä kaikkia metsästäjiä tapasi mukaan.🥱

        Anteeksi tämähän tulikin vastustajat palstalle joten en puutu enää öyhötykseesi.🤭


      • Anonyymi

        Ai että "kaikkihan tietävät". Tuommoisia aloituksia on netti täynnä.
        Oletko montakin kertaa ollut metsästyksessä mukana, kun kerran "kaikkihan tietävät " ????
        Ja että ihan kaikki elollinen tapetaan ??? Jos kerran olet ollut mukana, niin miten ihmeessä olet vielä hengissä ???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe