yök ketjun? vai se mies jolla meni överiks ja luuli naisensa ollen sen takana ? voi piruparkaa, oisin vaan laittanu siihen kommenttini mäkin.
haloo!
48
196
Vastaukset
- no se just varmaan
ehti haukkua hulluks siinä niin tän muijan ku siipanki ja mitä muuta lisäks. saipahan akka taas mitä kuuluu ja kuka käskee.muuta kait ei oo saanukkaan.omg.
- Miten sen tunnistaa
onko ketjuissa miehiä ja naisia?
En minä ainakaan erota noista kirjoituksista sukupoulta. Kertokaa miten sen tunnistaa.
- hhhhhhhhmmmmm
Ihan sama, ei sillä loppupeissä ole mitään väliä, kummat tänne kirjoittelee, yhtä ja samaa paskoo tuutin täydeltä
- sorry vaan
ei kaikille.
- ;DDDDD
sorry vaan kirjoitti:
ei kaikille.
;DDDDDDDDDDDD
- väärä palsta.
Totaalisen väärä palsta käsitellä katkeran akan yök juttuja!! Täällä puhutaan ikävästä, ikävöinnistä, ja siitä miten saada ikävä taltutetuksi. Ts. jätetään anonyymeinä viestejä kaipuun kohteelle. Se on tämän palstan tarkoitus, jostain syystä katkero akka ei sitä tajua. ÄO liian pieni tajuamaan näinkin yksinkertaista asiaa?
- Varmaan niin
Mutta pahinta onkin ne jotka menevät siihen mukaan kuten sille miehelle kävi.
- Oliko sen ketjun
alottaja nainen? Mistä tunnistit naisen alottaneen?
- yök
se on mun tapa taltuttaa ikävää, enkö saa kirjoittaa noin, jos se mua helpottaa???
- Sehän sanokin
yök kirjoitti:
se on mun tapa taltuttaa ikävää, enkö saa kirjoittaa noin, jos se mua helpottaa???
että ne jotka lähtee siihen mukaan on ...
- säkö sen ite
yök kirjoitti:
poistit vai joku muu ?
- yök
säkö sen ite kirjoitti:
poistit vai joku muu ?
minkä ? ikävänkö ?
- jetsulleenjuu
siinä meni hymynaamamies kerrasta rähmälleen ja näytti närhen munat mnaiselle.
ehkä sekin nyt snajuu mikä hän on sen silmissä
ei oo tajunnu tähän asti vaikka mies on vuosia rakastanu muita ja vihannu sitä ja ollu puhumati yhtä pitkään.
oikeen sille muijalle.- lopahtionneksi
Mies alkaa näyttämään sitä huonoa sisäistäpuolta. Tällä ns, parilla olisi ollut kauhea elämä.Tulisi vaan täydellinen loppu.
- hulluhoo, hulluämmä
Edelleen arvaisin, että nuo kaksi hullua palstapiruparkaa eivät ole koskaan tavanneetkaan toisiaan. Ovat molemmat yhtä sekaisin, niin että oikea alkukirjain riittää näihin "tunnistuksiin", eikä yleensä tarvita edes sitä.
- Hölmönkalastajat
lopahtionneksi kirjoitti:
Mies alkaa näyttämään sitä huonoa sisäistäpuolta. Tällä ns, parilla olisi ollut kauhea elämä.Tulisi vaan täydellinen loppu.
Ei se ole mikään pari. Kaksi tavanomaista tyhmempää ihmistä, joilla sattuu olemaan vastakkaiset kirjaimet - ja kuvittelevat kumpikin yhden kirjaimen takia, että tuntevat toisensa vaikkeivät tunne.
- Kertoisitte
Nyt on jäänyt kyllä näkemättä tuollainen.Taidan poikkeilla täällä liian harvakseltaan.
Olisi kuitenkin hyvä tietää mistä siinäkin ketjussa ollut kysymys?- oli vain....
Et jäänyt mistään paitsi, oli vain parin yksinäisen ihmisen avautumista, kunhan jauhoivat sontaa. Ei siinä mitään niin ihmeellistä ollut.
- Mitäpä siinä muuta
kun palstojen innokkain mies luuli tämän yökin olevan itselleen ja antoi tietylle naiselle sellaisen kurmootuksen että harvoin näkee edes näillä sivuilla semmoista tekstiä.
Haukkui hulluksi aikas julmin sanakääntein. - siinä miehellä
Mitäpä siinä muuta kirjoitti:
kun palstojen innokkain mies luuli tämän yökin olevan itselleen ja antoi tietylle naiselle sellaisen kurmootuksen että harvoin näkee edes näillä sivuilla semmoista tekstiä.
Haukkui hulluksi aikas julmin sanakääntein.käämi paloi totaalisesti ja kuinka turhaan, vieraan, lapsellisen kirjoittajan vuoksi.
oli rumia sanoja paljon peräkkäin useammassa kommentissa.
kamalia asioita. - senkin mörököllit
siinä miehellä kirjoitti:
käämi paloi totaalisesti ja kuinka turhaan, vieraan, lapsellisen kirjoittajan vuoksi.
oli rumia sanoja paljon peräkkäin useammassa kommentissa.
kamalia asioita.KATKERUUS ja VIHA-palstat on nätysti tossa vasemmalla yläsivupalkissa, navigoikaa itsenne sinne niin olette oikeammalla maaperällä ja saatte niihin tunteisiinne oikeaa vastakaikua ja vertaistukea =D
- Hei,
senkin mörököllit kirjoitti:
KATKERUUS ja VIHA-palstat on nätysti tossa vasemmalla yläsivupalkissa, navigoikaa itsenne sinne niin olette oikeammalla maaperällä ja saatte niihin tunteisiinne oikeaa vastakaikua ja vertaistukea =D
toi sun pitää laittaa sille raivonneelle ja katkeralle ja vihaselle miehelle, se oli se vihaaja.
- no höh
just tulin ulkoa, missasin.
- on teil oppimista
mä huvittelin ja jotkut oli ja otti vakavasti sen....voi teitä äidin pikku palleroita;)))))
- 11+11
Kaikki voi olla vaikka yhden ihmisen kirjoittamia.
Aika varmaa, ettei täällä kukaan oikeasti suutu. Vitsiähän tämä on koko palsta täynnä. Ja lapsia jotka pelleilee hyväuskoisten kustannuksella. - ehkä sä
huvittelitkin mut se ukko joka luuli väärää alottajaks ja raivos ei huvitellu.
- Se mies joka
11+11 kirjoitti:
Aika varmaa, ettei täällä kukaan oikeasti suutu. Vitsiähän tämä on koko palsta täynnä. Ja lapsia jotka pelleilee hyväuskoisten kustannuksella.siinä haukkui sen mnaisen ja sen elämän oli täysin tosissaan koska kuvitteli sen yökin olevan se mnainen. ja siitä ei ollut sit enään paluuta vaan järki sumeni ja teksti oli sen mukaista.
- Mnainen.
ehkä sä kirjoitti:
huvittelitkin mut se ukko joka luuli väärää alottajaks ja raivos ei huvitellu.
niinkö?muakohan se haukkui?mistä linkistä voi nähdä poistetut ketjut?
- köh köh köh
11+11 kirjoitti:
Aika varmaa, ettei täällä kukaan oikeasti suutu. Vitsiähän tämä on koko palsta täynnä. Ja lapsia jotka pelleilee hyväuskoisten kustannuksella.se vaan että sitä tekstiä ei lapsi kirjoita jossa haukutaan oma ihastus ja hänen puoliso josta tämä haukkuja käytti sanaa siippa haukkuen hänetkin.
- voi olla
Mnainen. kirjoitti:
jos oot palstojen ainoo mnainen.
- Ei sua,
Mnainen. kirjoitti:
se oikee mnainen vastas siinä et alotus ei oo hältä ja sit samassa se ketju oli poistettu.
- on teil oppimista
Uskokaa ny hemmetti, en tuntenut sitä, läksin vaan sen keissiin mukaan, kun se halusi raivota ja saada huomiota. Milloin te opitte, että täällä voi olla kuka vaan ihan kuka vaan..;) mut vakavasti näitä ei pidä ottaa kenenkään;)))
- lukutoukka
Enpä nähnyt kyseistä ketjua mutta jos jotain kiinnostaa, niin lukekaas Joanne Harrisin kirja Sinisilmä. Kuvastaa aika hyvin tätä internet-harhaa.
http://www.joanne-harris.co.uk/v3site/books/blueeyedboy/index.html
Löytyy siitä suomeksikin jotain esittelyä mut laitoin ton alkuperäisen.- harhaa tää on
Tiedän tuota lukemattakin.
- lukutoukka
harhaa tää on kirjoitti:
Tiedän tuota lukemattakin.
Ei se ollut pointti :D!
Pointti oli se, että kirja oli mun mielestä HYVÄ ja lukemisen arvoinen, ja niin taitavasti rakennettu, että en tosiaankaan arvannut, miten se päättyy. Meinin ihan metsään henkilöiden kanssa. - ppppppå
lukutoukka kirjoitti:
Ei se ollut pointti :D!
Pointti oli se, että kirja oli mun mielestä HYVÄ ja lukemisen arvoinen, ja niin taitavasti rakennettu, että en tosiaankaan arvannut, miten se päättyy. Meinin ihan metsään henkilöiden kanssa.ääh, emmä, luen vaan Vauhdin Maailmaa tai Erotiikan Maailmaa;DDD..on jotenkin läheisimpiä
- Yks jäävi H
On tää palsta, täällä ei kukaan H uskalla kaivata enää ketään M:ää, kun jotkut vakkari hörhöt kuvittelevat olevansa ainoat tuollaisilla kirjaimilla.
- poistettu on
yök akan katkeria kommentteja voit lukea kaikissa viestiketjuissa, pääsääntöisesti aloituksissa eka vastaus on juuri yök akalta. Ja mitä pidempi viestiketju, sitä useampi vastaus siellä on katkeralta yökkikseltä.
- vieras mies
eiköhän noita samanlaisia yök-akkoja ole tämä saitti pullollaan....
- voi kauheeta
antakaamme yökön ikävöidä ne on tosi katkeria kommentteja mies vaikka väkisin.
- Ei yök akka
Äläpä kuules vieras mies tuollaisia mene sanomaan, kun et näe ketään kuka täällä kirjoittelee.Onhan asia nähtävä niinkin, että jonkun mielestä joku on yök ja se sama on toisen mielestä wau.Makuasioita.Joten kirjoita ja yleistä vaan omasta puolestasi.
- vieras mies
niin, mähän kirjoitinkin OMAN mielipiteeni, jokainen olkoon mitä mieltä haluaa, mulla on oikeus kirjoittaa, mitä ajattelen...kuten sullakin.
- Ei muuta.
vieras mies kirjoitti:
niin, mähän kirjoitinkin OMAN mielipiteeni, jokainen olkoon mitä mieltä haluaa, mulla on oikeus kirjoittaa, mitä ajattelen...kuten sullakin.
vieras mies.jotenkin siihen alkuun olisi ollut kyllä hyvä laittaa.Minun mielestäni.
- 2 vieras
Ei muuta. kirjoitti:
vieras mies.jotenkin siihen alkuun olisi ollut kyllä hyvä laittaa.Minun mielestäni.
Mikäs vtun jauhaja iniskö sä oot, ootko jotenkin vajaa, ei kai tuo vieras mies naapurinsa mielipidettä kertonut, kirjoitatko sä aina tekstiesi alkuun "minun mielestäni"..vtu, mitä ääliöitä
- Haukkujat
Ja kyllä ne on naiset jotka jonkun törkeästi haukkuu, tai sitten asialla tosi ämmämäinen mies jos haukkuu jonkun.Ei ole kovin yleinen tapa miesten haukkua ketään.
- Huoh ja
Hohhoijaa
- kirjoittakaa
onko yököllä kaikki hanskassa.
- Provokisa menossa?
En halua ajatella koko asiaa tai jotain provoilevaa hyypiöö täällä.Odottelen parempaa luettavaa, palailen taas joskus.Hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328