Olen 21 vuotias nuori nainen. Olen laihtunut joulusta n. 10 koloa. Tällä hetkellä olen 161/47. Syön vain yhden kerran päivässä ja liikun aika paljon. Mä haluaisin laihtua 40 kiloon tai allekin. Voisiko minulla olla anoreksia. Kaipaisin juttu kaveria.
anoreksia?
4
967
Vastaukset
- minä
kuulostaa anoreksialta:(
kerro jollekulle, ole kiltti....paras kaverini kuoli anoreksiaan 2 kk sitten ja eilen sen haudalla itkin ja mietin että 'jos se vaan olis kertonu ajoissa'
älä tee tätä itselles äläkä läheisillesi:(- Marey
Kerro oikeesti ennenkuin on myöhäistä!!! Anoreksiassa laihdutus on vain tapa pitää kiinni maailmasta... Se vaan hiipi elämään, takaovesta. Itekkin olen ruualla leikkinyt, sairaalaan letkuihin asti. Tälläistä kohtaloa en toivo kenellekkään! :(
- anorektikko
Hei!! Älä sorru samssn virheeseen kuin minä... Anoreksia on vakava sairaus!! Olen 16wee 166cm ja 38kg!! Minulla on anoreksia ja yritän parhaillani parantua tästä... Kesti kauan tajuta kuinka vakava tilanteeni oli... yksinkertaisesti en enää jaksanut liikkua mihinkään koska olin pelkkää luuta ja nahkaa... kerro tilanteestasi jollekkin ystävälle / ammattiauttajalle!!
- Coco
Voi Laku, oletko nähnyt anorektikkoa, joka painaa 30-40 kiloa? Voin sanoa, että sen jälkeen et halua laihtua kiloakaan, näky on JÄRKYTTÄVÄ. Minulla on kuvia, kun painoin 35 kiloa ja itku tulee vieläkin kun katson niitä.
Tsemppiä, syö niin että napa paukkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827