Dokumenttiprojekti: Sinivalkoinen valhe - TV1 Maanantai 11.3. klo 21:30 Asiaa!
Leffassa kerrotaan mm ,kuinka Sarparanta organisoi laajaa hormoonien salakuljetusta venäjältä.
Kaikki sotkamolaiset TV:n ääreen tänään!!!!
6
231
Vastaukset
- Sauva män poikki
On hyvä dokumentti! Aivan uskomatonta toimintaa. Parasta antia "mie oon rehti lapin mies ja tulin kertomaan miten ne asiat on" Hahaaahhhaaa!!!
- Kiikkuu, kaakkuu
Olen jo istumassa kiikkutuolissa. Tavallisesti katson israelilaista sarjaa Sodan vangit, mutta nyt se pitää katsoa nauhoitettuna Sinivalkoisen jälkeen
- Eihän norskit, eihän
Kestäisikö norjalaisten itsetunto katsoa tuollaista omistaan? Kysynpähän vain
- kemikaaliali
USA myrkytti vietnamin viitakot, talvivaara järvet myrkyttää, urheilijat myrkytti epolla itsensä.
- Himohiihtäjä
Toivottavasti ohjelmassa saavat nämä paikalliset pellet kuulla kunniansa. En tiedä onko joitakin oikeudenkäyntejä vielä kesken. Jos ei ole, niin laitettakoon uudet oikeudenkäynnit alulle ja tuomittakoon typerehtijät kokonaan kiven sisään viideksi vuodeksi. Suojatyöpaikoilla ansaitut rahat tuomittava maksettavaksi valtiolle sakkojen kera ja tietysti korkoineen. Vasta kun ovat tuomionsa täysimääräisenä istuneet olen tyytyväinen asioitten hoitoon tällä saralla.
- pierupete69
Pieru haisee ja talvivaara jyrää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5662615Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831350- 981327
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 74864
- 47861