siirryttävä ruokavalioihin ja
luonnonlääkitykseen.
Ruokavalio tarkoittaa tauti-
en ennaltaehkäisyä.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2013031116767948_tr.shtml
Onko tulevaisuudessa
7
80
Vastaukset
- Siltä se nyt vaikut-
taa. Aikamoiset uhat ovat kehittyneet bakteerien resistenssin myötä. Aika ajoinhan eliöyhteisöt tuhoutuvat.
- ..............
Jokaisen kannattaa hoitaa terveyttään, ettei sairastuisi.
- niinniiin
kuin sinä . Annappa vaihteeksi hyvät ohjeet tähänkin ketjuun.
- -------
Terveyden ylläpitoon on hyväksi tarpeellinen liikunta, kelle se onnistuu, ja terveellinen ruokavalio.
Perimiimme geeneihin onkin sitten paljon vaikeampi vaikuttaa.
Minä aion syödä, mitä olen syönyt tähänkin asti, tuskin ehdin enää sen kummempaan.
Aika terveellistä toki olen suosinut tähänkin asti. - ...................0
Liikunta, terveellinen ruokavalio, aivotoiminnan virkistys esim. opiskelu -
siinä suosituksia ikäihmisille- luokka/ihmiset
Onkohan tottakaan kun tämänpäiväinen Iltalehti kirjoittaan lööpissään. Kymmenelle prosentille väestöstä, liikunnalla ei olisi heille mitään hyötyä. Kuin pyyhe kehään.
- Atolfia
Eiköhän se ole niin, että kun syömme normaalisti kunnon arkiruokaa lisäten kasviksia, elämme kaikki mitä parhaiten niin kauan kuin Luoja suo. Uskon liikunnan voimaan hyvän ruoan ohella.
Tuo karppaaminenkin tuntuu olevan epäterveellistä. Sepelvaltimon tukkeumia kuulema tulee. Kaikessa tuo kultainen keskitie on parasta. Ei mitää liikaa eikä liian vähän.
Johan siinä hulluksi tulee, jos alkaa ajattelemaan kaiken maailman bakteereita ja muita kauheuksia.
Kohtalon huomaan on parempi jättäytyä. Mitä sitä nyt enempää voi, jos itse koettaa tehdä elämästään mahdollisimman hyvän ja oikeudenmukaisen itselleen ja lähimmäisilleen. Tietysti on myöskin otettava huomioon ulkopuolisetkin kanssa eläjät, autettava jos tarve vaatii. Hyvällä omallatunnolla
on hyvä päiviänsä jatkaa, niin kauan kuin niitä suotu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760