Kokenut ja innokas lastenhoitaja tarjaolla kesäksi!

Lasten_Hoitaja

Eli siis olen 16v tyttö ja opiskelen lukiossa ensimmäistä vuottani. Olen syksyllä hakemassa lähihoitaja koulutukseen, erikoistuakseni lastenhoitoon. Olen koko ikäni hoitanut lapsia, sekä "tuntemattomien" ja sukulaisiani. Voin tehdä lyhyitä aikoja tai sitten pitempiä, mutta ideaali olisi, että hoitojaksot sijoittuisivat kesälle 2013.
Kokemuksen lisäksi olen valmis oppimaan uutta. Kaikki uusi tieto lapsista ja heidän hoitamisestaan on tervetullutta. Osaan keksiä leikkejä ja viihdyttä lasta, mutta olla samalla tiukka ja osaava lasten seurassa.
Lasten lisäksi osaan myös tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa. Sen lisäksi eläimet ja niiden hoito on lähellä sydäntäni.
Ottakaa yhteyttä sähköpostiini jos kiinnostuitte, palkasta voimme sopia henkilökohtaisesti. En kuitenkaan vaadi suuria summia palkkaa, koska en kuitenkaan ole koulutettu lastenhoitaja!
S-posti: [email protected]

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy1

ja paikkakunta oli ?

• Lasten_Hoitaja

Helsinki siis paikkakuntana! :)
      T: Allekirjoittanut

• mari3

Hei missä päin Helsinkiä asut? Oletko kiinnostunut muutaman tunnin keikoista nopealla varoitusajalla iltapäivisin? Tarvitsen lastenvahtia kahdelle pienelle koululaiselle muutamina päivinä. Me asumme Paloheinässä. Ota yhteyttä jos kiinnostuit puh: 050-5480323 tai jätä viesti.

• lastenhoitaja98

mari3, olen 15-vuotias tyttö ja olisin myös todella kiinnostunut hoitamaan lapsiasi! :) Voin kertoa itsestäni lisää, laita tarpeen vaatiessa sähköpostia:

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      59
      5212
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2216
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      112
      2178
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1887
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1184
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      255
      1129
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1031
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      961
    Aihe