Mistä saisi apua sisustamiseen ja toteutukseen? Onhan noita firmoja jotka tekevät suunnitelmat ja auttavat toteutuksessa mutta valitettavasti ei ole ihan minun lompakolle sopivia hintoja.. ja kun on lapsia ja kotona niin ei ne tulotkaan ole päätä huimaavia.. :(
Sisustus ongelmia :/
6
164
Vastaukset
- mietinpävaan
en siis asiasta varsinaisesti tiedä, mutta oliskohan mahdollista että joku opiskelija tekisi työnä koulussa halvemmalla?
- Toivo elää!
Minä voisin auttaa edullisesti. Olen opiskellut jonkin verran sisustussuunnittelua ja ollut suunnittelijan apulaisena harjoitellessa. Olen myös innokas harrastaja, tehnyt muutamia suunnitelmia tuttavilleni ja aloitan syksyllä taas alaa enemmän opiskelemaan. Olen myös pintakäsittelijä/maalari ammatiltani joten osaan vähän niitäkin hommia.
Olisi mukava päästä auttamaan, jo tuon syksyn opiskelun takia mutta voisitko sinä laittaa sähköpostin tähän vai kuinka saisin sinuun yhteyttä.- sisustus uusiksi
Päiviä vaan.
Mistäpäin olet? - Toivo elää!
sisustus uusiksi kirjoitti:
Päiviä vaan.
Mistäpäin olet?Keski-Suomesta
- jäljittelyä?
Mitä tarkoitat sisustamisella? Onko mielessäsi remontti ja tilojen muutokset, vai pelkkä värien ja materiaalien valinta, kenties huonekalujen uudelleen sijoittelu?
Jos jälkimmäinen, neuvoisin matkimaan. Valitse jostain jokin ratkaisu, joka miellyttää silmää, ja pyri samankaltaiseen lopputulokseen. Valitse siitä väripaletti, ja pysyttele niissä väreissä. - stylisti
älä heitä toivoa menemään, apuja löytyy myös edullisesti. Oppilaitoksia, joissa opetetaan sisustussuunnittelua, on muutamia Suomessa. Siellä ollaan kiitollisia asiakaskohteista, kun tehdään lopputöitä ja harjoitus töitä. valmistun itse 2 kuukauden päästä ja olen ilmoittanut tietoni mm.Stadin aikapankkiin...ts.silloin ei eurot hommassa liiku ollenkaan, vaan ns.tovit.
Mietin tässä, että olisi ehkä mahdollista sinua auttaa, koska opiskelustani puuttuu muutama opintoviikko ja palkaksi silloin riittää että saan ennen ja jälkeen kuvat asunnostasi portfolioon!mikäli avun tarpeesi on vielä ajankohtainen:sähköposti rilos(et)luukku piste com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872