Tähän asti olen tehnyt vain pienikokoisia ristipistotöitä ilman kehystä, mutta nyt ajattelin kokeilla suurempaa. Mistä siis löytäisin kohtuullisen halvalla hyvän ristipistokehyksen (ei mielellään pöyreää) Turun seudulta??
Ristipistokehys
6
911
Vastaukset
- peke
Mikäli tarkoitat sellaista kehystä, jossa on esim. telat sivuilla ja työ on kiinnitetty päistään telaan ja työtä voi siirtää telojen avulla siten, että saat esille uuden kohdan, niin semmoisen tekeminen onnistuu, kunhan on tiedossa, minkä mittaiselle tyolle se täytyy tehdä. Mikäli sinulla on mielessä jokin toisenlainen malli, niin vihjaise. Tekeminen ei ole ongelma ja hinnasta voi jutella sitten, kun malli ja koko on tiedossa.
- Aloittelija
Jotain suurinpiirtein tuollaista ajattelin. Valmiin työn mitat ovat 22cm kertaa 27cm, kankaan kokoa en juuri nyt muista. Olen menossa tänään Turun kirjastoon, ja ajattelin samalla reissulla katsoa josko löydän hyvän kehyksen. Jos minua ei kaupungilla onnista, otan yhteyttä. Oletan siis, että tarjouduit tekemään kehyksen?
- peke
Aloittelija kirjoitti:
Jotain suurinpiirtein tuollaista ajattelin. Valmiin työn mitat ovat 22cm kertaa 27cm, kankaan kokoa en juuri nyt muista. Olen menossa tänään Turun kirjastoon, ja ajattelin samalla reissulla katsoa josko löydän hyvän kehyksen. Jos minua ei kaupungilla onnista, otan yhteyttä. Oletan siis, että tarjouduit tekemään kehyksen?
Kylläpä tuollaisen tekeminen onnistuu ja melleja löytyy runsaasti erilaisia, voin vaikka toimittaa kuvia, jotta voit valita sopivan mallin. Palaillaan.
- harrastaja
peke kirjoitti:
Kylläpä tuollaisen tekeminen onnistuu ja melleja löytyy runsaasti erilaisia, voin vaikka toimittaa kuvia, jotta voit valita sopivan mallin. Palaillaan.
lisäksi voit kysyä Helsingistä vaikkapa puh 0800508212 se on käsityötalo pohjoismaiden suurin Atelje´Margaretha ,sieltä saa kaikenlaista . ja käy vaikka jossain syysmarkkinoilla esim tammisaaressa siellä on aina ristipistoja käsityömallienmyyjät paikalla
olen sieltä löytänyt ainakin kivoja malleja ja tietävät ehkä tuohonkin neuvoja mitä kysyt lisäksi tammisaaressa hyvä käsityöliikekkin voi olla edelleen kaksikin en tiedä tällä hetkellä .
suomessa kaikissa ruotsinkielisissä rannikkokaupungeissa on yleensä noita käsityöliikkeitä ja tietävät mistä saa mitäkin .
jos käyt tukholmasssa sieltä löytyy kans kaikkea on edullisempaakin . - Janna
harrastaja kirjoitti:
lisäksi voit kysyä Helsingistä vaikkapa puh 0800508212 se on käsityötalo pohjoismaiden suurin Atelje´Margaretha ,sieltä saa kaikenlaista . ja käy vaikka jossain syysmarkkinoilla esim tammisaaressa siellä on aina ristipistoja käsityömallienmyyjät paikalla
olen sieltä löytänyt ainakin kivoja malleja ja tietävät ehkä tuohonkin neuvoja mitä kysyt lisäksi tammisaaressa hyvä käsityöliikekkin voi olla edelleen kaksikin en tiedä tällä hetkellä .
suomessa kaikissa ruotsinkielisissä rannikkokaupungeissa on yleensä noita käsityöliikkeitä ja tietävät mistä saa mitäkin .
jos käyt tukholmasssa sieltä löytyy kans kaikkea on edullisempaakin .Koska nuo Tammisaaren syysmarkkinat ovat? Olisi kiva poiketa.
- J.P.
Janna kirjoitti:
Koska nuo Tammisaaren syysmarkkinat ovat? Olisi kiva poiketa.
Markkinat on 23-24.9 ainakin tammisaaren kotisivuilla olevan tapahtumakalenterin mukaan...
http://eve.ekenas.fi/index.html?month=9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954