Passat 3C - Etuovi ei aukea sisäkahvasta

1,9 TDI

Kenties vaijeri pois paikaltaan/katkennut. Löytyykö jostain sisäverhoilun purkuojetta/kuvaa jotta pääsee asian tarkistamaan?

15

3339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....
      • Yksi lisää

    • Passat 3C täällä
      • Passat B6 (Typ 3C)

      • sepi3

        Mulla oli Passatissa -05 takaovi jumissa. Sisäpuolelta oli lapsilukko ja ulkopuolelta rupes kahva kenkkuileen. Yritin purkaa sisäpahvia mutta yksi ruuvihan jää kynnyksen alle joten se ei onnistunut. Lueskelin pari iltaa näitä palstoja ja sain hyviä vijeitä. Loppujen lopuksi vika oli ihan harmiton. Suihkuttelin ulkokahvan juuresta CRC:tä siihen osaan kahvaa jossa vaijerin tms.pää on kiinni. Siinäkän on sellainen muovinen irroitettava kuori ikäänkuin lukon paikalla. Se lähtee varovasti ottaen pois pienellä ruuvarilla. Sitten sinne jää sellainen 2mm rako jossa kahvan luisti on. Työntää CRC putken luistia pitlkin niin syvälle kun menee. Suihkauttelee ja välillä nykii kahvasta. Ja avot . mulla aukes. PS. pitää muistaa ettei sähkölukko vedä ovia välillä kiinni.


      • Täällä myös jotain

      • Lueskelen tässä myös
        sepi3 kirjoitti:

        Mulla oli Passatissa -05 takaovi jumissa. Sisäpuolelta oli lapsilukko ja ulkopuolelta rupes kahva kenkkuileen. Yritin purkaa sisäpahvia mutta yksi ruuvihan jää kynnyksen alle joten se ei onnistunut. Lueskelin pari iltaa näitä palstoja ja sain hyviä vijeitä. Loppujen lopuksi vika oli ihan harmiton. Suihkuttelin ulkokahvan juuresta CRC:tä siihen osaan kahvaa jossa vaijerin tms.pää on kiinni. Siinäkän on sellainen muovinen irroitettava kuori ikäänkuin lukon paikalla. Se lähtee varovasti ottaen pois pienellä ruuvarilla. Sitten sinne jää sellainen 2mm rako jossa kahvan luisti on. Työntää CRC putken luistia pitlkin niin syvälle kun menee. Suihkauttelee ja välillä nykii kahvasta. Ja avot . mulla aukes. PS. pitää muistaa ettei sähkölukko vedä ovia välillä kiinni.

        Täällä kanssa sama tilanne. Vasen takaovi ei aukea ulkokahvasta ja tietysti ovessa on lapsilukko päällä joten ei aukea myöskään sisäkahvasta.

        Täytyy testata "kikkaasi". Löytyi toisella palstalla vinkkejä että kahvan ympäriltä paukuttelu kämmennellä ja sitten kahvojen saman aikanen vetäminen saattaisi auttaa. Ikkuna vaan auki ja testataan sitten tätäkin "kikkaa".


    • Passat B6 (Typ 3C)
    • koskaan kuullutkaan

      EN OLE KOSKAAN KUULLUTKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      EI VOLKKARISSA OLE VIKOJA...........................

    • Anonyymi

      Tälläinen vinkki oli vaagareenassa: "...kun apukuskin oven ulkokahva löi tyhjää, mutta sisäkahva toimi. Ikkuna auki, jotta pääsee samalla kertaa molempiin kahvoihin kinni. Yhtäaikaa kun veteli molempia kahvoja, niin muutaman kerran jälkeen ulkokahva alkoi toimia ok."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe