Vatsani on kiukutellut minulle vuosia, on syöty kaikenlaiset tabletit ja magnesiummaidot, pidetty paastoa ja syöty terveellisesti. Ei apua!
Mutta kun taas vatsani ärtyi tosi pahaksi eikä vaatteet päälleni mahtuneet (ilmavaivat vaivasivat, ylävatsaa poltti tai kipu kiersi ympäri vatsaa, välillä ummetti ja välillä ripuloin,vatsa toimi kahden viikon välein tai useita kertoja päivittäin, yökötti ja masensi eikä voinut syödä) päätin kääntyä taas kerran lääkärin puoleen. Uusi lääkäri kyseli ja paineli, sääli olotilaani, kun huomasi vatsan pingoittumisen, mutta naurahti ja sanoi: kyllä tähän apu löytyy. En uskonut, mutta ostin apteekista hänen neuvojensa mukaan Vi-Siblib- jauhetta ( käytän sorbitolilla makeutettu, sokerilla makeutettu on aika makeaa), joka on tehty vehnänkuoresta. Sitä sekoitan mehuun aamuisin ja juon ( makuunkin tottuu,aika neutraali, vaikka aluksi ei voi kehua)lisäksi lasillinen vettä päälle. JEES, kaksi päivää ja vatsa toimi normaalisti, vähitellen se myös rauhoittui ja ilmavaivat väheni.. loppuivat. Vatsasta tuli kiltti, polte loppui ja yökötys samoin.
Parasta asiassa on että jauhe on luonnonaine ja vaikuttaa normaalin ruuansulatuskierron mukaisesti 1-2 vrk:ssa eikä niin kuin jotkut vatsalääkkeet (kun otat, vatsaa kramppaa ja se toimii puolentunnin sisällä) tai kuin peräruiskeet, jotka kramppaavat suolen ja toimittavat sen 5 minuutissa (ruiskeet voivat lamaannuttaa pitkään käytettynä suolen oman toiminnan kokonaan ja olet peräruiskeriippuvuudessa).
Vi Siblin auttaa suojaamaan limakalvoja ja normalisoivat suolen toimintaa: jos on ripuli, sitoo nestettä,ripuli rauhoittuu tai jos on ummetusta, löysentää ja vatsa toimii taas. Lapsillekin olen antanut kun vatsa löysällä ja hyvin on auttanut.
Vatsavaivaiset tuttavat ja sukulaiset ovat myös ostaneet ko. lääkettä ja kiittäneet neuvosta jälkeenpäin, joten parasta kai uskoa, että aika useilla se toimii. Jauhoa pitää käyttää ainakin puolivuotta kunnes vatsa/suoli on parantunut ja muistaa miten toimia oikein.
Saa ilman reseptiä apteekista.
Hyvä "lääke"vatsalle.
expömppö
2
1274
Vastaukset
- vatsavaivainen
Minäkin olen kokeillut ko. tuotetta, ilman tulosta. Söin pitkään, pitkään ja ei auttanut lainkaan. Vaivanani on "krooninen" ripuli, mihin ei tunnu löytyvän mitään lääkettä. Olen käynyt kaikki mahdolliset kokeet läpi ja mitään vikaa ei löydy... joten käyn edelleenkin 4-10 krt tekemässä täys tyhjennyksen täydellä paineella
- ukkeli
Olen syönyt 10 vuotta kyseistä tuotetta, hyvin toimii. Alkuun kylläkin tuli ilmavaivoja lisää
mutta helpotti parissa viikossa.
Syön kerran vuodessa 2-3kk kuurin niin taas pelaa
säkki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648