Russia verkkarit

marko135kg

mistä voisi ostaa olympialaisten Venäjän joukkueen viralliset verkkarit, tai Tzipuraska logolla varustetut teepaidan. Kopiot ei kiinnosta.

Kävin viime viikonloppuna katsastaa pari Nike, Reebook, Atitas kauppaa, mutta ei oota tarjosivat.

Vituttaa, koska luulis porukoitten ostava kyseisiä rättejä. Mulla vielä toi koko ongelma, XL olen kuin HK lemkki popsinakin kuoressa.

Ostin pari kesää sitten Niken lippiksden ja t-paidan varustettuan jalkapallojoukkueen virallisella logoilla, sika kaliita, mutta laatukin on ok

12

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waffen ss

      Virallisia olympia verkkareita(aitoja) tuskin löytää. Kopioihin joudut tyytymään.

      Kopoiden tekijät kyllä rustaavat vaikka minkä logon ja tekstin pyydettäessä.

      T-paitaan voisit pyytää tekstin

      " XL on paita,sekä kondoomit "



      Miehisen itsetunnon eteen on tehtävä mitä vain:))

      • marko135kg

        KYl se paidan koko 20 XXXXL ja kordareitaahn tällä ruholla ei tarvitse, luonto hoitaa ehkäisys itsestää ntällä lärvällä.

        Mut kyl niitä virallisia rättejä pitää jostain saada, tai sitten toverit ei älyä pisneksestä yhtään mitään.

        Toisaalta Venäjän nyrkkeily maajoukkueen paita sopis kanss.......


    • Pekka Poro

      voit yrittää liittyä Venäjän olympiajoukkueseen seuraaviin kisoihin. Sellaseen urheilusankari Elmon malliin eli osallistut joka lajiin ainaskin miästen puolella. Saat erilaista rättiä ja tossua. Ei muuta kova treeni päälle. Sulla on nelisen vuotta aikaa treenata.

      • marko135kg

        Mulla oli kolmen viikon painonnosto valmmennusleiri raivolassa kesällä. Nestepitoista juomaa ja painokin nousi tiukalla itsekurilla pari/kolme kiloa. Vaimo huolehti psyykkisestä puolesta vittuilun voimslla

        Toisaalta jos paino nousee liikaa on vaarana nimimerkin uusiksi meneminen..


      • Pekka Poro
        marko135kg kirjoitti:

        Mulla oli kolmen viikon painonnosto valmmennusleiri raivolassa kesällä. Nestepitoista juomaa ja painokin nousi tiukalla itsekurilla pari/kolme kiloa. Vaimo huolehti psyykkisestä puolesta vittuilun voimslla

        Toisaalta jos paino nousee liikaa on vaarana nimimerkin uusiksi meneminen..

        mutta eihän painon noususta oo mitään haittaa. Kyllä nuita nimimerkin numeroita voi muuttaa ja niitä riittää. Lajinkin voi muuttaa sumo-painiksi. Siinä saa syödä ja juoda seuran piikkiin. Ja paljon. Jo aamiaisella alkaa kaljan juonti. Ne nauttii sitä päivässä semmosen 10 litraa. Kuteetkin on vähän erikoiset. Miltäs tämä laji tuntuis?


      • Parohod
        Pekka Poro kirjoitti:

        mutta eihän painon noususta oo mitään haittaa. Kyllä nuita nimimerkin numeroita voi muuttaa ja niitä riittää. Lajinkin voi muuttaa sumo-painiksi. Siinä saa syödä ja juoda seuran piikkiin. Ja paljon. Jo aamiaisella alkaa kaljan juonti. Ne nauttii sitä päivässä semmosen 10 litraa. Kuteetkin on vähän erikoiset. Miltäs tämä laji tuntuis?

        Olin jonkun autofirman Sumopainikisassa toissa keväänä Pyhällä. Ihan oli uudet kalsarit jalassa ja siitä huolimatta sijoituin vasta toiseksi. Olisi pitänyt olla uudet Stalin-verkkarit ...


      • Pekka Poro
        Parohod kirjoitti:

        Olin jonkun autofirman Sumopainikisassa toissa keväänä Pyhällä. Ihan oli uudet kalsarit jalassa ja siitä huolimatta sijoituin vasta toiseksi. Olisi pitänyt olla uudet Stalin-verkkarit ...

        sumo painiseura. Koska sä oot noinkin pikään harrastanut lajia niin sinusta tehdään seuran päävalmentaja. Harkat pidetään Piterissä kesäisin Park Pobedyssä ja talvella läheisessä urheilukeskuksessa.


      • Parohod
        Pekka Poro kirjoitti:

        sumo painiseura. Koska sä oot noinkin pikään harrastanut lajia niin sinusta tehdään seuran päävalmentaja. Harkat pidetään Piterissä kesäisin Park Pobedyssä ja talvella läheisessä urheilukeskuksessa.

        Aloitan heti treenauksen vaikkapa huutamalla hojo hojoa keskiyöllä. Viime (eka) kerta tuli hieman äkkiä, kun tytär ilmoitti minut ensin kisaan ja sitten kertoi eka matsin alkuun olevan kaksi minuuttia. Tahkosin kaikkiaan 12 erää kolmen vastustajan kanssa ja täytyy myöntää olleeni sen jälkeen puhki kuin neukkuneidin sukkahousut. Finaalissa tulikin komeasti turpiin ... vaikka oli uudet ne kalsarit!


    • Poplakov

      Sadovajalta kun kääntyy Gorohovajalle Amiraliteetin suuntaan, tulee vasemmalla puolella vastaan jonkin sortin sporttifanikauppa. Enimmäkseen Zenit-aiheista sälää, mutta luulisin, et edustusjoukkueenkin rätei olis tarjolla. Virallisuudesta voikin sitten heittää vaikka kruunaa ja klaavaa...
      Zenitin taskumatti ei ainakaan koskaan ole hukkaostos, siitä tunnistaa pelimiehen Suomenkin kylänraiteilla...

      • marko135kg

        saatana kun pidän talvella zenitin pipoa (mallia -70 luku Helena Takalo) ja kaulahuivia duunimatkoilla. Anopin lahjat joku uusivuosisitten ja minusta ne tekee ruhostani sporttisemman. Ainakin metrossa saa "sellaisia" silmäyksiä nuorilta venäläisneidoilta....

        Käytiin mökiltä rapu ostoksilla siinä "super Siwn" takana avatussa ostos helvetissä Merkurii, ravut 440 r kilo.

        Lävin myös sporttikaupassa ja siellä oli kaksi todella hienoa russia ja cccp jalis paidat, hinta vaan 1300 r / kpl. Kun kysyin kokoja, isoin oli S, eli se siitä bisneksen teosta...


      • Dobermann

        Taytyypa kayda tsekkaamassa tanaan tuo Sadovaja-Gorohovaja -kauppa. Itseanikin verkkarit kiinnostaisivat, mutta enemmankin tunnearvon ja onnistuneen designin vuoksi, kun venajan olympiajoukkueen menestyksen...

        Zenit muuten voitti eilen arkkivihollisensa Spartakin 2-0. Arvatkaa oliko kaupungilla tappeluita?


      • Poplakov
        marko135kg kirjoitti:

        saatana kun pidän talvella zenitin pipoa (mallia -70 luku Helena Takalo) ja kaulahuivia duunimatkoilla. Anopin lahjat joku uusivuosisitten ja minusta ne tekee ruhostani sporttisemman. Ainakin metrossa saa "sellaisia" silmäyksiä nuorilta venäläisneidoilta....

        Käytiin mökiltä rapu ostoksilla siinä "super Siwn" takana avatussa ostos helvetissä Merkurii, ravut 440 r kilo.

        Lävin myös sporttikaupassa ja siellä oli kaksi todella hienoa russia ja cccp jalis paidat, hinta vaan 1300 r / kpl. Kun kysyin kokoja, isoin oli S, eli se siitä bisneksen teosta...

        Meikäläinen ei uskalla edes unelmoida vanhasta Zenitin piposta, itse asiassa ei ole edes uudempaa tullut vastaan. Nykyään ei tosin hirveän usein edes pääse Pietsuun niitä tonkimaan. Jostain syystä urheilujoukkueen kaulahuivin pitäminen tuntuu jotenkin kornilta, mutta pipo olis perskeleen hiano!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      55
      1042
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      674
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      651
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      578
    Aihe