Ei jaksa tehdä mitään, eikä huvita mikään. Kyllä se masentaa kun joutuu vuosia olemaan yksinään ilman edes mitään juttukaveria. Töihinkään ei huolita vaikka olis kuinka hyvä koulutus.
Masentaa
4
198
Vastaukset
- työtön inssi
Mä en tiedä kumpi on vaikeempaa, seuran vai työpaikan saanti. Itellänikin on kummastakin pulaa. Toki tuo riippuu aivan ihmisestä kumpi on helpompaa saada. Miehenä sitä on ensisijaisesti naisseura hakusessa, mutta eipä noita kehtaa hakea työttömänä oikeen. Mielestäni kunnon, pärjäävällä miehellä tulee olla duuni (tai joku kunnon tulonlähde), vaikkei mulla itelläni sellaista olekaan. Hyvä koulutus olis mullakin, mutta eipä näinä aikoina hirveästi ole työvoimalle kysyntää...
Mä voin kertoo omasta puolestäni että kyllä se työpaikan saanti on aika paljon vaikeempaa nykypäivänä kuin seuran löytäminen, vaikka ois hyvä koulutuskin niin työn löytäminen on todella epävarmaa. Tietty niillä muutamilla aloilla (kuten sosiaali ja terveysala) on töitä tarjolla vaikka kuinka, mutta jos ne ei sovi/ei ole koulutusta siihen niin tilanne on tosi hankala.
- yksinäinenperhonen
Itseäni jännittää aivan käsittämättömästi työelämään meneminen yms. aikuistuminen, koska olen niin arka ja hiljainen. Pelot pitää kyllä vaan kohdata vaikka kuinka olisi itku kurkussa... Olisi ihanaa pystyä aloittamaan oma elämä ilman pelkoja ja huolia, vahvana ja kykenevänä. :/
- kuuluu elämään
Jokaisella on omat pelkonsa kun astuu uuteen: työ, uusi porukka, matkustaminen yksin eka kertaa, ym.
Kyllä linnunpoikanenkin on arka ja varuillaan vaikka on täynnä intoa ja uteliaisuutta lähtiessään ensilennolleen pesästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 62848
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665