Ei jaksa tehdä mitään, eikä huvita mikään. Kyllä se masentaa kun joutuu vuosia olemaan yksinään ilman edes mitään juttukaveria. Töihinkään ei huolita vaikka olis kuinka hyvä koulutus.
Masentaa
4
188
Vastaukset
- työtön inssi
Mä en tiedä kumpi on vaikeempaa, seuran vai työpaikan saanti. Itellänikin on kummastakin pulaa. Toki tuo riippuu aivan ihmisestä kumpi on helpompaa saada. Miehenä sitä on ensisijaisesti naisseura hakusessa, mutta eipä noita kehtaa hakea työttömänä oikeen. Mielestäni kunnon, pärjäävällä miehellä tulee olla duuni (tai joku kunnon tulonlähde), vaikkei mulla itelläni sellaista olekaan. Hyvä koulutus olis mullakin, mutta eipä näinä aikoina hirveästi ole työvoimalle kysyntää...
Mä voin kertoo omasta puolestäni että kyllä se työpaikan saanti on aika paljon vaikeempaa nykypäivänä kuin seuran löytäminen, vaikka ois hyvä koulutuskin niin työn löytäminen on todella epävarmaa. Tietty niillä muutamilla aloilla (kuten sosiaali ja terveysala) on töitä tarjolla vaikka kuinka, mutta jos ne ei sovi/ei ole koulutusta siihen niin tilanne on tosi hankala.
- yksinäinenperhonen
Itseäni jännittää aivan käsittämättömästi työelämään meneminen yms. aikuistuminen, koska olen niin arka ja hiljainen. Pelot pitää kyllä vaan kohdata vaikka kuinka olisi itku kurkussa... Olisi ihanaa pystyä aloittamaan oma elämä ilman pelkoja ja huolia, vahvana ja kykenevänä. :/
- kuuluu elämään
Jokaisella on omat pelkonsa kun astuu uuteen: työ, uusi porukka, matkustaminen yksin eka kertaa, ym.
Kyllä linnunpoikanenkin on arka ja varuillaan vaikka on täynnä intoa ja uteliaisuutta lähtiessään ensilennolleen pesästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985