Masentaa

roskiskamaa

Ei jaksa tehdä mitään, eikä huvita mikään. Kyllä se masentaa kun joutuu vuosia olemaan yksinään ilman edes mitään juttukaveria. Töihinkään ei huolita vaikka olis kuinka hyvä koulutus.

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön inssi

      Mä en tiedä kumpi on vaikeempaa, seuran vai työpaikan saanti. Itellänikin on kummastakin pulaa. Toki tuo riippuu aivan ihmisestä kumpi on helpompaa saada. Miehenä sitä on ensisijaisesti naisseura hakusessa, mutta eipä noita kehtaa hakea työttömänä oikeen. Mielestäni kunnon, pärjäävällä miehellä tulee olla duuni (tai joku kunnon tulonlähde), vaikkei mulla itelläni sellaista olekaan. Hyvä koulutus olis mullakin, mutta eipä näinä aikoina hirveästi ole työvoimalle kysyntää...

      • Mä voin kertoo omasta puolestäni että kyllä se työpaikan saanti on aika paljon vaikeempaa nykypäivänä kuin seuran löytäminen, vaikka ois hyvä koulutuskin niin työn löytäminen on todella epävarmaa. Tietty niillä muutamilla aloilla (kuten sosiaali ja terveysala) on töitä tarjolla vaikka kuinka, mutta jos ne ei sovi/ei ole koulutusta siihen niin tilanne on tosi hankala.


    • yksinäinenperhonen

      Itseäni jännittää aivan käsittämättömästi työelämään meneminen yms. aikuistuminen, koska olen niin arka ja hiljainen. Pelot pitää kyllä vaan kohdata vaikka kuinka olisi itku kurkussa... Olisi ihanaa pystyä aloittamaan oma elämä ilman pelkoja ja huolia, vahvana ja kykenevänä. :/

    • kuuluu elämään

      Jokaisella on omat pelkonsa kun astuu uuteen: työ, uusi porukka, matkustaminen yksin eka kertaa, ym.
      Kyllä linnunpoikanenkin on arka ja varuillaan vaikka on täynnä intoa ja uteliaisuutta lähtiessään ensilennolleen pesästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2106
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      48
      2001
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      378
      1770
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1394
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      987
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      984
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      906
    Aihe