otsikko kertoo:3 tytöt ja pojat vastaa!
mun: mua pitempi tai samanmittanen, korkeintaa 175,
siniset tai vihreet silmät, poika:D, komea, ruskeet tai luonnonblondit hiukset, mukava, ei ainakaa polta ja juo tms, hyvä huumorintaju, hyvin pukeutuva elikkä cäppi / snäpäro, farkut, ruutupaita, huppari jne:)
oon ite tyttö:pp
millanen olis teiä unelma tyttö/poikaystävä:)?
6
71
Vastaukset
- gucdhbkk
Mistä lähtien joku cäppi tai snäpäro on ollu hyvää pukeutumista?
- aloiddajaaa
sanoinki millasen itse haluisin lolz ja kyl juu mun mielest ainaki jees toisinku joku amislippis xD
- 12+13
No öö oon tyttö, joten haluisin et se ois mua pitempi (165cm-175cm suunnilleen?). Sit plussaa jos osaa pukeutua, eli pillifarkkuja, ruutupaitoja ja huppareita päälle! :3 Vihaan myös enmätiiäihansama- asennetta joten ois kiva jos jätkällä on mielipiteitä, mut ei sillä lailla että sen omat mielipiteet ois ainoita oikeita.
Huumorintaju on tosi tärkeetä, ja jos vielä nauraisit munki jutuille nii ei se huono juttu ois! (mun huumorintaju on kyllä aika tyhymä mut:D)
Ja hmm.. jos poika osaa piirtää & soittaa vaikka kitaraa niin aina vaan paranee :)
tosin oon jo löytäny tollasen pojan mut jotenki ei vaan etene....- llov
Mut mulla sama ku nimmerkki12 13 että on mutta ei etene ja muute olisin aika täydellinen tohon alottajan kuvaukseen piaitsi cäppii tulee harvoin käytettyy
- lllooov
Oon poika ja olis semmone tyttö joku150cm ruskee tukka ja ruskeet silmät, urheilullinen, kiva, söpö, ei missään nimessä käytä mitään päihteitä, sopusuhtainen, ei meikkiä, turkoosit housut, mustavalkoruutunen paita ja siinä päällä vyö(en nyt oikeen tiiä mitään nimee sellaselle paidalle mut se on vähä niinku kaulispaita tai jtn)
- 16v Poika
Kuinka vanha oot ja ootko tampereen alueelta hihii?
Sovin melko hyvin sun kuvauksiis :) (En nyt sanois että komea, mutta melko komea ja pidän hiukseni kaljuna/siilinä :D )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566025
- 575462
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1123897- 543802
- 143745
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930