Eli siis oon kuolettavan rakastunut yhteen kundiin johon mulla ei luultavastikaan oo mahiksia, mut mä en kestä tätä enää!! Mä vaan itken koko ajan ku aattelen sitä ja toivon et se tykkäis musta...Ja sit aina ku nään sen nii jalat menee alta ja meinaan purskahtaa itkuun:-( onko muilla samaa kokemusta ja miten mä ikinä kestän tän toivottoman rakkauden?? Kiitti jos luitte tän koska mun sydän on oikeesti miljoonassa palassa...rakastan sitä kundii
Itken koko ajan...
3
62
Vastaukset
- elinaaa;)))
Joo o... Voiko tutumpaa tunnetta enään olla. Vinkkinä että kannattaa tutustuu siihen ja ehkä senkin kiinnostus heräis... On tehonnut mulla :) Tsemppii sulle!
- Tietää tunteen...
Tiedän tunteen.. Oon nyt 14 ja yli vuoden tykänny yhestä pojasta, joka on mua 5 vuotta vanhempi. Oon aina aatellu että EI MITÄÄN toivoa että se tykkäis musta, ja että siitä ei muutenkaan tulis ikinä mitään. Oon saanu niin paljon sydänsuruja ja itkeny etten ees muista kuinka paljon. Viime aikoina ku oon alkanu tutustua siihen paremmin ni se oli alkanu käyttäytyy ihan ku sillä ois kans jotain tunteita, ja juttelin sitte mun veljen kanssa kaikesta tossa yks ilta ja utelin vähän että kestä se saattais tykätä.. No veli sitte sano että se on nähny kun tä mun ihastus on laittanu jollekkin viestiä ja puhuis siinä ettei hänellä ois ikinä mitään mahiksia muhun(eli oli kirjottanut mun nimen siihen viestiin). Päätin sitte rohkasta itteni ja kertoa sille pojalle että mulla on tunteita sitä kohtaan, mitä haittaakaan siitä ois voinu olla? Noh.. Oishan mun pitänyt arvata mitä se vastaa. "Oot vielä niin nuori.."jne... Tunnen olon NIIN typeräks nyt ja nolottaa ihan sairaasti... En oo vielä nähny sitä sen tunnustuksen jälkeen ku siitä on niin vähä aikaa mutta pahinta tässä jutussa on se et mun on PAKKO nähdä sitä joka viikko ainakin 2 kertaa, vaikken haluis (en nyt ala selittää minkä takia). NOH mutta joka tapauksessa, onnea sulle, vaikka tä mun kokemus ei nyt ollut nii rohkaiseva mutta tosi usein käy hyvin näissä jutuissa:) Ja niin, mä oisin tehny ihan mitä vaan että oisin saanu ton kyseisen henkilön tykkäämään musta, IHAN mitä vaan. Mutta ei aina käy niinku haluis :/ Tsemppiä sulle!
- Doggie00
Kiitti tsempeistä!! Ja koittakaa tekin jaksaa:-) ku me vaihettii koulus paikkoi sillee tyttöpoika pareiks nii pääsin sen vieree
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008