Osaako kukaan sanoa, mikä taho laittaa karhulle korvamerkin? Onko kyseessä karhun pannoittajat vai jokin muu taho? Sattui riistakameraan viime kesänä korvamerkitty karhu.
karhun korvamerkki
3
157
Vastaukset
- Ryynäsen Topi
Ollu venäjällä poro erotus aitauksessa. Siellähän ne korvamerkitsee joskus piruuttaan aitaan eksyneet hirvetkin.
Mutta totta puhuen tuli sellainen mieleen että tutkijat taitaa laittaa karhuille seurantapannan lisäksi myös korvamerkin meinaan panta tippuu kaulalta pois silloin kun se lopettaa toimintansa mutta merkistä karhu on vielä myöhemmin tunnistettavissa. Näin mie luulen. - ei laita ne
Niin ja luulo ei ole tiedon väärtti.
- Mervakorkki
No kun kerran tiedät niin syntyessäänkö karhunpennulla on korvamerkki valmiina numeroituna ja jo kohdussa sikiövaiheessa kehittyy vai loukkuun mennessäkö metsästäjät huvikseen reijittää karhun korvia samassa häkissä parisataa kiloisen karhun kanssa? Sanohan viisaampana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346090
- 574366
- 592801
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282698Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431141