Erehdyin ostamaan tulostimen Gigantista ja koneen rikkoutuessa (maanantaikappale), vein sen takuuhuoltoon siitä esitettiin korjauslaskua. Siis väitettiin että olin itse rikkonut koneeni. Ensin väitettiin että koneessa on maalarinteippiä, sitten se vaihtui muistilappumytyksi, joita kumpaistakaan kodissani ei ole. Gigantti myy laitteita ilman minkäänlaista takuuta, jos esimerkiksi laitteesi on rikkinäinen jo ostettaessasi sen, gigantin mukaan olet itse rikkonut sen. Paskan ostaminen tuosta liikkeestä loppui tähän.
Varokaa ostamasta Gigantista!
58
8159
Vastaukset
- takkuupakkuu
Voitko kertoa mikä konetta vaivasi? Ei selviä mikä vika, kun kerrot että ei takuuta.
- entinen asiakas
Väittivät koneeseen joutuneen maalarinteippiä, joka sittemmin muuttui muistilapuksi joka oli aiheuttanut paperitukoksen ja koneen toimimattomuuden, en omista kyseisiä artikkeleita joten gigantin puolelta keksitty selitys . Tarkistin koneen ennen takuuhuoltoa, siellä ei ollut mitään tukoksia. Gigantin tuotteilla ei ole minkäälaista takuuta ja takuuhuollosta he laskuttavat asiakkailta. Seuraavat ostot suuntautuvat sellaisiin liikkeisiin jossa nämä asiat hoituvat asiallisesti.
- Valmistajan vastuu?
entinen asiakas kirjoitti:
Väittivät koneeseen joutuneen maalarinteippiä, joka sittemmin muuttui muistilapuksi joka oli aiheuttanut paperitukoksen ja koneen toimimattomuuden, en omista kyseisiä artikkeleita joten gigantin puolelta keksitty selitys . Tarkistin koneen ennen takuuhuoltoa, siellä ei ollut mitään tukoksia. Gigantin tuotteilla ei ole minkäälaista takuuta ja takuuhuollosta he laskuttavat asiakkailta. Seuraavat ostot suuntautuvat sellaisiin liikkeisiin jossa nämä asiat hoituvat asiallisesti.
Olisikohan sinne tulostimen sisälle jäänyt pala liikkuvia osia paikallaan pitävää teippiä, joka oli siellä jo ostettaessa? Älä kuitenkaan ota tätä syytöksenä.
Gigantilla itsellään ei pitäisi olla mitään syytä olla hoitamatta takuuasioita asiallisesti, sillä vialliset tuotteethan on valmistajan päänsärky ja tappio. Nykyaikana myyntiliikkeet harvemmin korjaavat koneita, vaan lähettävät ne suoraan maahantuojalle.
Maahantuojan penseys voi nimenomaan tulostimien osalta johtua siitä, että valmistajat myyvät niitä tappiolla tehdäkseen myöhemmin tilin mustepatruunakaupalla. Nyt kun patruunamarkkinoille on tullut ulkopuolisia kilpailijoita, valmistajien pinna on tiukalla. - Vienokalevi
entinen asiakas kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia kännykän takuun suhteen. En osta sieltä ikinä mitään jatkossa.
- kapris1
Valmistajan vastuu? kirjoitti:
Olisikohan sinne tulostimen sisälle jäänyt pala liikkuvia osia paikallaan pitävää teippiä, joka oli siellä jo ostettaessa? Älä kuitenkaan ota tätä syytöksenä.
Gigantilla itsellään ei pitäisi olla mitään syytä olla hoitamatta takuuasioita asiallisesti, sillä vialliset tuotteethan on valmistajan päänsärky ja tappio. Nykyaikana myyntiliikkeet harvemmin korjaavat koneita, vaan lähettävät ne suoraan maahantuojalle.
Maahantuojan penseys voi nimenomaan tulostimien osalta johtua siitä, että valmistajat myyvät niitä tappiolla tehdäkseen myöhemmin tilin mustepatruunakaupalla. Nyt kun patruunamarkkinoille on tullut ulkopuolisia kilpailijoita, valmistajien pinna on tiukalla.Gigantti ostaa tuotteita muualtakin kuin suomalaiselta maahantuojalta. Osa tuotteista tulee yksittäisten "jobbareiden" jostain hankkimista ylijäämäeristä ja Gigantti vastaa itse niiden takuusta. Gigantilla on noin 40 liiketta joista noin 20 on yrittäjien omistuksessa ja siitä se ristiriita tuleekin! Eihän yksityinen yrittäjä halua maksaa omasta pussistaan mitään sille kuulumatonta ja vierittää helposti syyn asiakkaalle.
- Sinttu13
Vienokalevi kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia kännykän takuun suhteen. En osta sieltä ikinä mitään jatkossa.
Tänään nousi verenpaineet Gigantissa. Vein kännykän 4:nnen kerran 8 kuukauden sisällä. Vikaa ei ole saatu korjattua. Eikä edes löydetty. On kyllä ilmeisesti väh'än erikoislaatuisempaa vikaa.
Ei koskaan enää Gigantista ainakaan kännykkää. Edellisessäkin oli koko ajan takuuaikana ongelmia. Ostin uuden, kun en jaksannut juosta huollosta sen puhelimen kanssa. Pahemmaksi meni... - hube
Paskaa palvelua, teitokone viety huoltoon Giganttiin nyt ollut kuukauden ja kun kyselee konetta ei löydy mistää, ei soiteta vaikka luvataan ja korjaus arvio 800€ kun soittelin muualle sanoivat hinnaksi 300€ . Onneksi on vakuutukset mutta kusettavat ja raskaasti.
- Basaari/gigantti
Aivan samaa mieltä. Gigantin takuu on kaksin kertainen jos olet kävelten tulee kynnystakuu ja jos tulet autolla saa perävalo takuun eli takuu loppuu siihen kun, perävalot lakkaavat näkymästä tai astut kynnyksen yli.
Itsekin olen ostanut sieltä pari puhelinta kummatkin vioittui ennen takuu ajan umpeutumista vein ne huoltoon niin sain monistetun lapun jossa oli epäselvä kuva ja selitys että puhelin on kastunut takuu ei korvaa. Kumpikaan puhelin ei ollut takuu varmasti kastunut eikä kostunut tämä on vain Gigantin normaali tapa laistaa takuu vastuusta. Muutenkaan en voi suositella Giganttia kenellekkään siellä on myyjät pahempia kuin Turkkilaisella basaarilla niiden ainoa tavoite on myydä sinne eksyneelle mahdollisimman paljon tavaraa tarvit sitä tai ei ihan sama mitä kunhan vain saa myytyä ja vaikka asiakas suuttuu eikä tule enää ikinä kyseiseen kauppan ei haittaa mitään mottona on. ME PÄÄTÄMME MITÄ ASIAKAS HALUAA!- kaikki kunnossa
Tarkistappa elektroniikkatuotteiden takuuehdot ja kosteusvaurio esim puhelimessa ei merkitse että olet huomannut sen tippuvan veteen tms. Pidä tuotteista hyvää huolta niin kestoikä voi olla yli takuuajan nykyaikanakin.
- barbaari 99
Opettele kirjoittamaan. On olemassa pilkku ja piste jne.
Eihän Gigantilla ole tarvetta laistaa takuu.
Jos tavara lähetetään takuuhuoltoon ja katsotaan, että vika on itse aiheutettu, joutuu pulittamaan huollon kustannukset.
- tyytyväinen
Jaaa, mulla vastaavasti on ihan hyviä kokemuksia Gigantista.
Ostin sieltä led tv:n, jota kokeilin kotona ja näytön tarkkuus ei ollut ihan riittävä, joten palautin tuoteen myymälään ja siitä sai maksamansa rahat takaisin.
Ei henkilökunta alkanut valittamaan, että kun palauttaa tuotteen.
Minä ainkin asioin jatkossakin Gigantissa, kun palvelu on hyvää. - erkki
Täyttä kusetusta ja laitonta laskuttaa takuuhuollosta.
- Ei nappaa
Onneksi on valinanvara!On helpo "kiertä" Giganti....
- Kuluttajasuoja
Menkää kuluttajaneuvojalle siellä kyllä pistävät gigantin aisoihin.Kyllä varmasti pitää korjata tai antaa uusi tuote tilalle tai rahat takaisin jos takuu on voimassa.Monesti kalleimmissa tavaroissa jos takuuaika on juuri umpeutunut kuuluu sekin vielä takuuseen.
- paskan saa pyytämätt
Gigantissa on viidakonlaki, ostaja väärässä ja myyjä oikeassa.
- 45v4v2vvw43cq4cc4vc3
Gigantin tuotteissa on normaali laitetakuu valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tämä koskee yhtälailla myymälässä esillä olleita tuotteita kuin uusia suljetussa paketissa olevia tuotteita. Giganttia haukutaan tottumuksesta syyttä suotta. Experttiä, Konekeskusta, Teknisiä olisi syyttä haukkua aivan yhtä usein. Mutta kynnys tähän on suurempi. Johtuen edellä mainitusta syystä.
- entinen asiakas
Miksei tämä takuu sitten toimi. Miksi laskutetaan asiakasta, jos se vie takuu aikana rikki menneen koneen giganttiin. Laite ei ollut rikottu vaan lakkasi toimimasta. Jos olisin ostanut mistä tahansa muualta ja olisi näin käynyt, olisin saanut asiallista palvelua ja uuden tuotteen tilalle.
- Joesuussakin.....
Tuttava varoitti minuakin tuosta kaupasta. Hänelle oli ala-arvonen takuuhomma.
- Gigantissa hyvää
Ainut Gigantin hyvä puoli on se että parkkitilaa on runsaasti valtava liike eikä koskaan kolmea autoa enempää parkissa. Provikka palkkaset myyjät odottelee ovensuussa kuin perhon sudet josko saalis eksyisi sisälle. Sitten alkaa tulla tarjousta oikealta ja vasemmalta ja ennen kuin huomaatkaan olet ostanut tuotteen lisäksi kaikkea mahdollista oheiskamaa enemmän kuin tarpeeksi. Ja ei muutako kassankautta kiitos, jos tavara on viallista niin aivanturha tulla tänne valittamaan itse olet rikkonut.
- hhregegwhwrwrwrt
Tämä viestiketju sisältää selvästi viestejä Gigantin kilpailijan toimesta. Tästä ei ole epäilystäkään. Kirjoittajan 45v4v2vvw43cq4cc4vc3 kirjoitukset lienevät ainoita, jotka ovat faktaa.
- pieni vika iso ongel
No tässä on faktaa ostin gigantista kanssa HP tulostimen ja sama homma kone toimi hetken ja sitten stop ilmoitti vain että paperin syötössä vikaa.
En viitsinyt ajaa takaisin vaan itse hetken tutkin ja olihan siellä pätkä maalarinteippiä tai vastaavaa ja samalaisella teipillä oli ne styroksi suojat kiinni en vain ymmärrä miten yksi oli joutunut koneen sisälle.
Mutta kun sen sai pois niin hyvin toimi.
- ååäsg
Itse en ole hoitanut takuuasioita Gigantissa, mutta muuten olen kyllästynyt koko liikkeeseen!! viimeisin oli kun maanantain mainoksessa mainostettiin dysonin imuria, mentiin sitä sitte hakemaan. Myyjä vaan pyöritteli päätään ja sano ettei heillä oo eikä oo tulossa semmosta imuria. Miksi mainostaa ei oota....
- Laatta Late
Humalassa kompuroinnu sen kans.
- Tulostimen paperi
Täällä mustamaalataan Giganttia.
Samanmerkkisiä elektroniikan laitteita on muissakin kodinkone liikkeissä ja samalaisia vikoja voi niissäkin olla, vaikka laite on mistä tahansa liikkeestä.
Ei ne laitevalmistajat tee eri laitteita erikseen Giganttiin.
Tulostimissa on yleensä pehmusteita ja muita suojia laitettu just sitä varten, että ne kestää kuljetuksessa rikkoutumatta.
Pitäshän se jo maalaisjärjellä käsittää, että tarkastaa ettei tulostimen tulostus puolella ole mitään pehmusteita jääny tulostus puolelle, kun avaa sen kannen.
Suomalaisella on yleensä se tapa, että kytketään ensin laite päälle, painellaan kaikkia mahdollisia nappeja, mitä laitteessa on ja luetaan vasta viimeksi se ohjekirja ja ihmetellään, että tuli painettua ihan väärää nappia, mitä ei olisi pitänyt.
Esim. tulostimen kansi on auki, käsi mustepatruunassa kiinni ja sitten painetaan paneelin nappeja ihmetellen, että mitähän tapahtuu kun tuosta painetaan ja huomataankin, että tulostus yksikkö lähti liikkumaan ja käsi siinä kiinni, niin kyllähän se tulostin voi siinä vaurioitua.
Lukekaa ne käyttöohjeet ensin.- pitääkö takuu
Tulostimen paperi kirjoittaja(KAUPPIAS) laittaa asiakkaan syyksi rikkoutuneen tulostimen.Gigantti ei maksa takuuaikana olevaa tulostinta,minä myös kehotan asiakasta menemään Kuluttajaneuvojan puheille.Kokkolassa on myös sellainen.
- teasemaid
pitääkö takuu kirjoitti:
Tulostimen paperi kirjoittaja(KAUPPIAS) laittaa asiakkaan syyksi rikkoutuneen tulostimen.Gigantti ei maksa takuuaikana olevaa tulostinta,minä myös kehotan asiakasta menemään Kuluttajaneuvojan puheille.Kokkolassa on myös sellainen.
>Kuluttajaneuvojan puheille.Kokkolassa on myös sellainen.
Kirjoititpa täyttä soopaa. Kuluttajaneuvonta on siirtynyt jo 1.1.2009 kunnilta valtakunnalliseksi palveluksi. - oppi ikä ja kaikki
Kannattaa vaan toivoa ettei itsellesi käy kuin aloittajalle, kun ostat Gigantista. Kyllä kaupan pitää osata hoitaa takuuasiat asiallisesti ostajaa kunnioittaen.
- entinen asiakas
Luettu on, on ollut monenlaista ja monenmerkkistä tulostinta käytössä ja aina on toiminut paitsi tämä Gigantin takuukorjaukseen viety.
- vielä helpompaa
Kuluttajaneuvonta netissä,tai soita palvelunumeroon,paikallispuhelumaksu.Siellä gigantin asiat selviää.
- Näin se vain menee
Se on ostajan vika jos ei saa takuuta sopimuksen mukaan. Jokaisella tuotteella on takuu ja riita tapauksessa tuotteen voi tarkistuttaa puolueettomalla huoltoliikkeellä ja tehdä valituksen kuluttajavalituslautakuntaan. Olen 100 varma että myös Gigantti noudattaa ko. elimen suositusta, sehän antaa vain suosituksen.
- entinen asiakas
Tässä ei ole kysymys kovin suuresta rahallisesta arvosta, vaan periaatteesta, miten gigantti hoitaa takuu asiat. Itse en lähde muutaman kympin tulostimen takia riitelemään, vaan hoidan omalta osalta asian niin, että ostan tuotteeni tästä lähtien muualta kuin Gigantista.
- gigantti1
Joo-o pakkausteipit kannattaa poistaa, amatööri
- ammattilainen one
Elämäni aikana oon varmasti tulostanut enemmän, kun sinä ees oot niitä nähnyt.
- Pieni mainos
SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA!!!
- G myyjät koulutuksee
Minä myös lopetan gigantissa ostamiset,vaikka en sitä tavaraa pahemmin ole ostanutkaan.Pitäisi myyjien osata edes käyttäytyä keskustelupalstoilla.
- ihan normaalia
Mutta kun me köyhät halutaan ostaa aina kaikki mahdollisimman halvalla,
eipä siis mikään ihme että nuo takuuhommat joskus jurppii jotakuta.
Pskan tavaran ostanutta pitäisi sitten kohdella kuin jotain jumalaa.
Karmea numero tehty taas yhdestä nuppineulanpäästä. - 50890984098409870850
Melkein sääliksi käy teitä Gigantin haukkujia. Eikö ne kilpailevat liikkeet keksi parempaa kuin palkata tänne haukkujia? Itse olen ollut Gigantin kanta-asiakas alusta asti. Olin kauppiaan edellisenkin liikkeen kanta-asiakas.
Täällä hakutaan usein, että tarjous-lehdessä mainostettua ale-tuotetta ei löydykkään. Tämä on harmillista, mutta syy on se, että täällä oleva liike ei ole ketjun oma liike(omistama) vaan kauppiasvetoinen. Tarjouslehteä painetaan vain yhtä versiota ja ketjun omat liikkeet saavat kaikki lehdessä mainitut tarjous-tuotteet, mutta kauppiasvetoinen liike ei välttämättä. Heillä saattaa olla tarjous-tuotetta varastossa, mutta jos ei olekkaan, on siitä kohtuutonta syyttää kauppista; se ei ole hänen vikansa.
On syytä myös muistaa, että tarjous-lehdessä mainittujen tuote-erien määrät koskevat koko Gigantin ketjua suomessa yhteensä ja yleensä vain ketjun omia liikkeitä.
En ole kenenkään palkkaama Gigantin puolustaja; vaan asiakas.- Ei mikään puolustus
>>>Tarjouslehteä painetaan vain yhtä versiota ja ketjun omat liikkeet saavat kaikki lehdessä mainitut tarjous-tuotteet, mutta kauppiasvetoinen liike ei välttämättä. Heillä saattaa olla tarjous-tuotetta varastossa, mutta jos ei olekkaan, on siitä kohtuutonta syyttää kauppista; se ei ole hänen vikansa.
- EX-asiakas 5
Olet selvästi myyjä etkä asiakas se paistaa läpi kirjoituksestasi.
- Jäitä hattuun
Kohta 1400 ihmistä on lukenut nää jutut jos jokainen kertoo niistä parille kaverilleen niin kohta puoli kokkolaa tietää Gigantin olemattomasta takuusta ja pakkomyynnistä.
Taitaa olla parkkipaikalla tilaa jatkossakin.KANNATTAISKOHAN TEIDÄN VÄHÄN TARKISTAA SITÄ TAKUU HOMMAA NIIN SAATTAS ASIAKKAAT TULLA TOISENKIN KERRAN OSTELEEN JA MYYJÄTKIN VOIS LAITTAA VÄHÄN JÄITÄ HATTUUN EI SITÄ TARVI KERRALLA MYYDÄ KAIKKEA !!!!!! - elamaajaelektroniikk
Mistä näitä jurpoja riittää? Meillä elektroniikka-alan liike ja melkein joka viikko saa jotain asiakasta vetää turpaan parkkipaikalla.
Itse rikkovat tuotteen ja yrittävät takuuseen tuputtaa.
Laitteiden maahantuojat sanelevat tuon takuuehdon ja yrityksien välillä kun ei ole kuluttajasuojaa...
Näin siis meillä :) - gigantos
Pelkkää hyvää kokemusta gigantista. On halvin ja asiantunteva palvelu.
Takuukorjauksista en tiedä mitään, kun ei ole tullut eteen.
Olettaisin, että suurin osa on maahantuojan vastuulla, eikä gigantti voi sitten mitään jos katsovat itse aiheutetuksi? - A(a)siakaspalvelija
Kyllä ne asiakkaat monesti ovat väärässä vaikka eivät sitä myönnä. Kuka nyt myöntäisi, että joo ite rikoin. Ensin yritetään jos kusettamalla menisi takuuseen, mutta jos ei onnistu niin sitten kauhea meteli ja haukutaan liike kaikilla nettipalstoilla. Yleensä asiakasta uskotaan, että on mennyt normaalikäytössä rikki jos ei liike pysty todistamaan, että asiakas on itse aiheuttanut laitteen rikkoutumisen. Ja tällöin menee takuun piikkiin. Se on sitten eri asia saako liike siitä hyvitystä valmistajalta/maahantuojalta. Asiakkaan kanssa on turha alkaa riitelemään, mutta joku raja täytyy vetää. Kyllä asiakkaan tehtävänä on laitteen ostaessaan tutustua ohjekirjaan ennen käyttöönottoa, jotta osaa käyttää laitetta oikein. Eihän puhelimetkaan mene takuuseen jos havaitaan kosteusvaurio. Se v***ttaa, mutta ehkä seuraavalla kerralla huolehtii paremmin puhelimestaan. Mutta tuo tulostin asia on ihan selvä, siellä on sisällä ollut juuri jo edelläkin mainittu pakkausteippi irroittamatta ja on jumittanut sitten koko kokoneen. Tämä selittää myös sen miksei asianomaiselta löytynyt kyseistä materiaalia kotoaan. Ja muutenkin mitä tuohon asiakaspalveluun tulee, niin kuuluisa sanonta "sitä saa mitä tilaa" pitää tässäkin asiassa paikkansa. Jos asiakas on ja haluaa olla hankala, niin todennäköisesti hän myös saa heikompaa palvelua. Sehän on melkein kuin lottovoiton olisi saanut jos saa kiukkuisena myymälään tulleen asiakkaan lähtemään tyytyväisenä. Näitäkin päiviä näkee (onneksi), mutta monesti itse jo tulee huonotuulisesta asiakkaasta sen verran huonolle tuulelle, että saattaa jäädä jokin hyödyllinen asia tuotteen käytöstä mainitsematta ja jokin tärkeäkin tarvike tarjoamatta, kun vain keskittyy siihen, että saisi palveltua asiakasta sujuvasti ilman, että se räjähtää. Asiakaspalvelutyössä ei saisi ottaa itseensä, kun joku on töykeä tai hankala, mutta ihmisiä ne asiakaspalvelijatkin ovat ja kyllä siitä tulee paha mieli, jos asiakas sanoo pahasti ja haukkuu liikkeen ja myyjät jo sisäänkäynnin luona. Kun tulee taas mukava tai ainakin edes toisia ihmisiä kunnioittava asiakas, niin hän saa aina myös jotain ekstraa. Eli hymyssä suin asioimaan, niin osto- kuin takuuasioissakin, niin saa varmasti hyvää palvelua!
- Lexari
Gigantista olen vuosia ostanut. Aina olen hyvää palvelua saanut. Ei voi valittaa.
Muun muassa olen hankkinut kodinkoneiksi aina parasta ja kalleinta; Miele ja Asko on olleet valintani. Sanotaan, että köyhän ei kannata ostaa halpaa. Tämä on totta! Rikkaan kannattaa hankkia laatua. Eipä ole tarvinnut minunkaan katua, kun kalleinta olen hankkinut. Kaikki hankkinani on hyvin kestänyt. - pc-asiakas
Gigantti kannatta kokonaan unohtaa. Ostin Tampereen Lielahden myymälästä n. 1 Vuosi sitten pöytätietokoneen. koneessa on Lenovonin 2 vuoden takuu ja lisäksi minulle väkipakolla myytiin 1 v lisätakuu, jonka myyjä kertoi takuun korvaavan vaikka kone putoaisi pöydältä.
LENOVON k450 tietokoneessta hajosi kiintolevy, jonka syynä oli heppoisen kovalevyn muovikiinnityksen irrottua itsestään lukituksesta jolloin kiintolevy pääsi liukumaan tietokoneen sisällä vapaasti (omassa pakkauksessaan) kuljetuksessa edestakaisin murtaen kiintolevystä virta-, ja datajohdot irti. Ed.main. liikkeessä henkilökunta väitti huutaen ja nimitellen, josta on olemassa nauhoituksi, ettei takuu korvaa, joka vahvistettiin vielä lähettämällä tietokone kustannuksellani Helsinkiin johonkin Gigantin "huoltoliike- murjuun" jossa takuu evättiin ja syynä olikin minun oma aiheuttama kiintolevyn irrottanut ulkoinen vaurio ja kolhaisu!!.
Henkilokunnan käytös Lielahden Gigantissa esimiestä myöten oli erittäin asiakasta aliarvioiva ja ylimielinen. Tälläistä palvelua en it-alan asiantuntijana ole kokenut missään Suomessa. Oksettaa koko Gikantti liikkeen henkilökunta ja liikkeet. Juridisesti selvitettyäni asian en avaa osto mielessä Gigantti myymälöiden ovia, ja varoitan samoin myös muitakin asiakkaita ostamasta ja luottamasta perättömiin henkilökunnan puheisiin ja myyjän lupaamiin takuisiin. Nimimerkki: PC-asiakas.- entinenasiakas
Olen tuon aloittamani rikkinäisen tulostimen omistaja, enkä minäkään ole avannut Gigantin oven tuon tapauksen (v 2013) jälkeen.
- TOSIrealistiKokkola
Nyt tämä paskan jauhaminen saa loppua. Ne vähäiset kerrat jolloin olemme Gigantin palveluja tarvinneet, olemme olleet niihin varsin tyytyväisiä. Huolto pelaa ja henkilökunta on asiallista.
Aiemmin tällaiset avaukset kommentteineen, joita ei monta ehtinyt tulemaan, poistettiin näytöltä välittömästi. Pitäisikin palata "vanhaan"... - Entinenasiakasmyöskin
Miksi pitäisi palaute lopettaa, jos on aihetta valittaa? Ei asiakkailta noin vain suuta tukita! Me ostimme Kokkolan Gigantista monta vuotta sitten kännykän. Se hajosi vähän yli vuoden jälkeen. Vietiin takuuseen, on kuulemma vain vuoden takuu. Kännyköissä oli silloin jo LAKIsääteinen kahden vuoden takuu. Ei auttanut valitus kun meille vain nyrpeästi todettiin, että heillä on eri säännöt, lukekaa takuupaperit.
Kaveri osti sieltä imurin. Se hajosi samoin vuoden jälkeen, ei kuulemma takuu korvaa.
Sitten erehdyimme ostamaan vielä pesukoneen, kalliin ja kuulemma todella hyvän. Siinä oli kahden vuoden takuu ja ostimme siihen ns lisätakuun lisäksi. Kone hajosi vähän yli kahden vuoden jälkeen. Veimme takaisin. Takuu ei korvannut koska heidän järjestelmässään tietokoneella ei näkynyt meidän ostamaamme lisätakuuta ollenkaan. Meidän kuitillamme ei ole kuulemma merkitystä "kun lisätakuuta ei ole heidän järjestelmässään niin sitä ei ole silloin". Se oli viimeinen pisara! En ole myöskään ko tapauksen jälkeen Gigantin ovea avannut enkä avaa!! - eienäämeehalpaan
Yleinen vitsi on muuttunut totuudeksi, "Gigantin takuu kestää siihen asti kunnes perävalot lakkaa näkymästä"
- Jjöö
Gigantti myy Samsungin televisioita jotka eivät useimpien mukaan ole varmoja televisioita laisinkaan.
- Ostaja456
Meidän perheeseen on ostettu Gigantista pyykin- ja astiapesunkoneita, jääkaappi, pakastin, teevee ja videokamera. Ei oo mitään ongelmaa ollut huollon kanssa. Mukavat myyjät sattuneet aina kohdalle. Hyvät tarjoukset saatu kun niitä on pyydetty. Päihittänyt muiden hinnat.
- abnigoa
ei oo ollut mitään ongelmia gigantista ostaessa (joensuu) on aina saanu takuuseen jos on joku hajonnut eikä oo tarvinnu selitellä esim kuulokkeet tarvihti vaan sanoa mikä vika niin lähtivät maahantuojalle ja uudet tilalle
- PerääSittenkin
Ystäväni kokemus gigantista sai kyllä luottamuksen murenemaan. Laskuttivat puhelimen tarkastamisesta ja väittivät että kastunut puhelin. Jäi ikävä kuva kysesisestä yrityksestä semminkin kun tiedän rehelliseksi kaveriksi. Taitaa näissä jutuissa olla perää sittenkin.
- EnOleRobottti
Aijaa. Minä syön ilta palaa nyt.
- boteista
Ethän ole bottikaan, vai oletko?!
- takuupelaa
Se nyt vaan on tyhmää ostaa Gikantista, Kannattaa muistaa että kynnystakuu ei ole enää voimassa kun kynnyksen yli astuu.
- vuosienkokemus
Ja höpsistä. Olen asioinut vuosikaudet gikantissa, hyvä palvelu. Myyjät lähettyvillä ja tuotetta on aina löytynyt varastosta Ja edullista. Hyvät parkkipaikat.
- rautakaukkias
Vein lenovon tabletin 7tuuman takuukorjaukseen,koska laite ei käynnistyt.Gigantti yritti vuorokauden ajan ladata teholaturilla,ei käynnistynyt.Laite lähetettiin huoltoon info cafe Workshop Oy,ensin tuli ilmoitus että tarvitaan mahdollisesti varaosia.Viikon päästä tuli kuitenkin lasku 75,64 euroa ja ilmoitus laitteessa ei mitään vikaa.Laitteen ostohinta oli 79euroa, postikulut 1.90€.Lasku koostui tarkastus postimasusta.Ei koskaan lenovoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922