Näillä sivuilla on ollut paljon keskustelua Roma Pass:sta, mutta onko kellään kokemuksia Rooman arkeolgisiin kohteisiin keskittyvästä Archaeologia Card:sta? Itseän juuri nuo kohteet kiinnostaisivat.
The Archaeologia Card
2
170
Vastaukset
- ihan issekseen
Viime kesänä vertailin tätä, arceobusseja ja omatoimista kulkua ja päädyimme ihan itseksemme kuljeksimaan mm.Termeihin, Appia Anticalle, katakombeihin etc. Eli sai valita ihan itse minne meni, se näissä ohjatuissa ärsyttää, että pitää tyytyä siihen 'tusinanippuun'. Onnistui siis oikein hyvin kuljeksia itsekseen, busseja kulki kiitettävästi ja oli helppo käydä useammassakin paikassa, pääosin Appiallakin kohteet kävelyetäisyydellä ja osa kulkuväylistä oli erillään autoteistä. Vuokrasimme myös fillalrit, kun tuli siihen mahdollisuus vastaan ja niillä sitten jumpsuttelimme vähän kauemmaksikin, mm. katsomaan akveduktien jämiä. Caracallat yms on keskustan tuntumassa, niihin on helppo poiketa kävelyretkillään. Hintavertailu taas pitää pohjata siihen, missä haluaa käydä ja mitä se maksaa erikseen, eli onko hyötyä. Se hyöty noista korteista on, että niiden alta saa paljon infoa itsekseenkulkijakin;)
Kiitos vastauksesta! Ostitteko joka kerta pääsylipun näihin kohteisiin vai ostitteko tuon arkeologia kortin, jolla siis pitäisi päästä ilmaiseksi ja jonojen ohi esim. Colosseumille ja Forum Romanumille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571