Liekö Sln miten vuokrataso esim. yksiöistä? Saako niitä nopeastikin?
Oli puhetta, että töihin tulen sinne päin, mutta asuminen on kyllä ehdoton juttu, sukua on sielläpäin, mutta eihän aikuisen elo sovi minnekkään toisen kämppään.
Millaset jonot asunnon kans? Hakemuksen pistin jo kaupungille, ei o kuuluna mittään. Työt pitäs aloittaa mitä pikimmin... En ole uskaltanut sanoa täältä mitään irti.
Duuniin, kotikin pitäisi
11
226
Vastaukset
- Kyllä kyllä,
kaupungin vuokra-asunto Haka-alueella, Nätkillä tai Kellarpellossa tarjoavat miellyttävän asuinympäristön maahanmuuttajien, mustilaisten, juoppojen ja narkkareiden seurassa. Vähän on vaikea suositella lisäksi huonon hinta-laatusuhteen takia. Mutta kaupungin asunnot ovatkin tarkoitettu sosiaalieläjille jotka röhveltävät vailla huolen häivää.
- On siellä
varmaan aivan kunnollisiakin taloja, asukkaiden puolesta meinaan, mutta kannattaa selvittää itselleen mainitut ongelmatalot niin säästyy monenlaiselta harmilta. Joskus sitä ajattelee että mikä hinku kaupungilla on edes pitää rähinäporukkaa vuokralaisina kun ei niistä ole kuin pelkkää harmia. Tähän saakka olen keksinyt vasta yhden vastauksen. Nuo röhveltäjät saattavat äänestää sosialisteja vaaleissa mikäli edes uurnille kykenevät krapulaltaan.
- pullasorsat
Jee... olen toki tietoinen asioista sielläpäin. taitaa hakatsulla yksi osaketalokin olla, systeri asuu siin...äiteeki asuu Sln, ja toinen sys. Eno, isän sukua iso osa.
Kysyin nyt et onko miten pitkät jonot kaupungilla, kun enshätään ole tietoa, mist vois saaha rauhalliselta...
Enkä kyllä ite ole sosiaali-eläjä, pääsin ny ruokkikselle... vaihtasin vaa työnantajaa, ja syntymäkotiseuduille päin.
En toki ny ihan citystä siintä o kotosin, pikemminkin veden tuolt puolen... alle 40 kilsaa siintä keskustasta.
Ja itäsuomesta itäsuomeen. Miksei? Kunhan ny kämpän saa.- Nätkiltä
Savonlinnan kaupungilla lienee lähes sata tyhjää asuntoa kaksioista alkaen. Yksiöitä on vaikeampi saada. Itse sain asunnon kahdessa viikossa hakemuksen jättämisestä. Ole itse aktiivinen.
- ------------------o
http://www.savonlinnanvuokratalot.fi/?page=2443
Tuoltahan noita löytyy - tarkkaajat
Savonlinnan vuokramarkkinoilla on nyt tilanne vuokralaisen eduksi.
Ei tarvitse maksaa pyynnistä usein, kuin puolet, niin asunnon saa vuokralle.
Vakuuksiakaan ei välttämättä kysellä, joten röyhkeä ja "fiksu" ei maksa Savonlinnassa asumisesta mitään.
Tyhjiä asuntoja on kaupunki väärällään.- Tuolla asenteella
et pääse edes esittelyyn silloin kun minulla joku asunnoista sattuu olemaan vapaana. Yleensä niitä ei tarvitse edes ilmoitella kun hyvä vuokralainen jo kysyy. KOSKAAN ei ole tarvinnut lähteä tinkimään vuoran suuruudesta.
- tarkkaajat
Tuolla asenteella kirjoitti:
et pääse edes esittelyyn silloin kun minulla joku asunnoista sattuu olemaan vapaana. Yleensä niitä ei tarvitse edes ilmoitella kun hyvä vuokralainen jo kysyy. KOSKAAN ei ole tarvinnut lähteä tinkimään vuoran suuruudesta.
Oma lehmä ojassa....
Mieti mitä vuokra-asuntojen ylitarjonnasta seuraa?
Jokainenhan havaitsee, että tyhjiä luukkuja on Savonlinnassa runsain mitoin.
Asuntojen hinnat kylässä laskevat, samoin tekee vuokrat.
Väki muuttaa pois, koulut ajetaan alas jne.
- yleinentyytymättömyy
kyllä näin käy tuppukylälle koska palkkatyötä ei ole tarpeeksi!
- Pat Riootti
...tanan m_ulkku !!!!
Tulet sittetn tänne ja viet meiltä työpaikan ja asunnon. Häpeä! - alkup.
Palkka ei tunnu paikallisia kiehtovan, noin 10 euroo tuntiliksaisena. eikä oo istuma- tai lepoasentotyö.
Ja voisitko yst. lukea- olen syntyperäinen siltä seudulta, osa sukua, iso osa, asuu siel päin...
Missäs näitä syntyperäisten inhoojia on, kerropas... Etten erehdy naapuriin muuttaan, nyt on jo asuntoasia selvilläkin, et eikun vähitellen pakkailla.
Pitää siskojen kans nauraa sitten, et taas on kunnostauduttu, viety joiltain "heiltä" syntyessämme kait jotain...
Paikallinen asenne oli ennen leppoisan savolaine, niinku makkee kuakku, tai muje pannul, vaan mikskä on mänt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817