Sammonlahden srk ja Pirkko Jalovaara

Totuus esiin...

Sammonlahden srk:n kirkkoherra on sitten päättänyt estää Pirkko Jalovaaran tilaisuuden Sammonlahden kirkossa. Olen erittäin pettynyt päätöksestä, joka on tehty median painostuksen ja sen väärien tietojen levittämisen alla.
Olen itse vieraillut useissa Pirkko Jalovaaran tilaisuuksissa Sammonlahden kirkossa. Tilaisuudet ovat olleet erittäin lämminhenkisiä ja kristillisiä. Kaikissa tilaisuuksissa on ollut sali lähes täynnä kirkosta apua hakevia ihmisiä. Itse olen ollut vaan seuraamassa tilaisuuksia, enkä ole osallistunut esim. kaatumistapahtumiin.
Haluaisin, että kirkko kuitenkin antaisi näille tilaisuuksiin osallistuville ihmisille mahdollisuuden saada apua kirkolta ongelmiinsa Pirkko Jalovaaran välityksellä, koska hänellä näyttää olevan siihen armolahja.
Miksi evl-kirkko ei uskalla missään asiassa toimia Raamatun ohjeiden mukaisesti, vaan haluaa joka asiassa nuoleskella median syöttämiä täkyjä? Eihän katolinen kirkkokaan lähde median houkuttamalle tielle, mutta säilytttää vankan kannatuksensa ilman yleistä mielistelyä. Omalla toiminnallaan evl-kirkko mätänee sisältäpäin.
Jokaisessa tilaisuudessa on ollut myös paikallisia evl-seurakuntien pappeja, ja tuskin heiltäkään on tullut tilaisuuksista mitään kielteistä palautetta. Toisaalta tilaisuuksiin kenenkään ei ole pakko osallistua, vaan kaikki ovat sinne vapaaehtoisesti omasta tahdostaan tulleita.
Etelä-Saimaakin nimittelee Pirkko Jalovaaraa herjaavasti riiviösaarnaajaksi.
http://www.esaimaa.fi/Online/2013/03/11/Riivaajasaarnaaja ei pääse Sammonlahden kirkkoon/2013115344810/4

12

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paimenen tehtävä?

      Evl-papit juoksevat median talutusnuorassa, eivätkä uskalla tehdä kuin median haluamia päätöksiä.
      Suurin osa evl-papeista tuntuu olevan "leipä"pappeja. Ainakin vapaamuurarit pitäisi erottaa kirkollisista tehtävistä.
      Voisihan kirkkoherrakin vaivautua Jalovaaran tilaisuuksiin tarkistamaaan julistuksen oikeellisuutta ja puuttumaan siihen tarvittaessa.
      Onhan sitä papinkin tietysti helpompi olla "mukavan" miehen maineessa, kuin vaatia Raamatun noudattamista.

      • perinnettä....

        jalovaara hoitaa sen kura-osaston.
        Kirkkoherra sen eliitin.
        Näin on menny vuosituhansia.
        Kansa kyykkyyn ja jumalan pelkoon.


      • ttq1
        perinnettä.... kirjoitti:

        jalovaara hoitaa sen kura-osaston.
        Kirkkoherra sen eliitin.
        Näin on menny vuosituhansia.
        Kansa kyykkyyn ja jumalan pelkoon.

        höpö höpö.
        kirkkoherra on suoraselkäinen mies


    • kovaa peliä

      Uskonnon uhka !!
      Näitä noitia yms on ollut aina ja joskus kauan sitten hurjimpia noitia jopa poltettiin.
      Eli se vain sama meno jatkuu.......Ei jalovaara, nokia missio, tai muut ole ongelma.
      Se varsinainen ongelma Suomessa ja maailmalla on politiikan ja uskonnon yhdistänyt islamismi.
      Se leviää ja käenpojan tavoin sitä kotoutetaan Suomeen.
      --- siis verovaroilla tuetaan valloitususkonnon leviämistä.
      Nillä on kova ja julma lähetyskäsky. Ja käsitys että vääräuskoiset on koiraakin alempia olentoja. Ja ne tosiaan varnaan huvittuneena seuraa vääräuskoisten naivia ymmärtämättömyyttä !
      Suuri naisvimi- aate Suomessa on vallinnut ahtisaari-halonen - ajan... ja suomi alkaa olla nyt jo turvaton paikka...

    • Kateus?

      Mitä pahaa siinä on, jos seurakuntalaiset haluavat kokontua Jumalan sanan ääreen kirkossa Pirkko Jalovaaran tilaisuudessa?
      Ovatko "leipä"papit kateellisia yleisömenestyksestä?

    • apuva1

      Itse olen nähnyt Jalovaaran saarnoja muutaman ja voin sanoa aivan rehellisest,hänen olevan mielenteveydeltään sellaisessa tilassa,että olisi parasta jos hänen läheisensä voisivat auttaa asiantuntevaan hoitoon...enkä tätä sano missään halventavassa mielessä vaan asiaa seuranneena tehnyt ko.havainnon
      Itse kullakin saattaa joskus elämässä tulla tilanteita,että psyyke vaan ei kestä ja on parempi hakeutua asiantuntijan apuun.
      Voimia vaan P.Jalovaaralle.

      • Leba lee

        Pirkko yrittää kovasti rukoilla itsestään lesboutta pois!


      • poikia hanuriin
        Leba lee kirjoitti:

        Pirkko yrittää kovasti rukoilla itsestään lesboutta pois!

        nokia mission mies sekaantui ja jahtasi miehiä...se laupeus peräreiässä ?
        Kuten katoll kirkossa !


    • J:N H U I LU

      Pirkko on sanonut että Saatana voi ohjata Jumalan ajatuksia. Näin opetti . Mutta:.OnkoJumala heikko lenkki. Altavastaava tai aisankannattelija, Saatanan orja. Mitä miettii hän vai mitään Demoniko , sanoo lauserakenne :on ei :ole afaasia ;Jumala mitä on : tiedon sana?Lause kuvastaa olennon retoriikkaa , mitenkään konkreettisesti ilmentämättä hajoavia hahmoja rakenteiden hämärtyvissä piirteissä on ei on -

      • ......

        Selvää tekstiä.


      • hafhaluuloisuushäiriö

        Hoitopaikoissa noille syötetään perfenatsiinia (peratsin)


    • korkeakirkollinen

      Se on oikein. Kiitos kirkkoherralle. Jotain rajaa sentään mitä luterilaisessa kirkossa saa opettaa. Olen tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe