Tuksu

Maaninen vaihe 666

Johanna Tukiainen ilmoitti levytyssopimuksesta ja julisti shampanjajuhlat alkaneeksi Jollaksessa tänään tiistaina 12.3.2013:

"Hei nyt juttu on sellainen, että alkoivat juhlat!!!!!

SAIN LEVYTYS SOPIMUKSEN ULKOMAILTA VIHDOINKIN!!!!!! ? ? ? (tässä Johanna Tukiainen siis), ystävämme ottakaa yhteyttä, nyt on pinkin shampanjan paikka, kuka haluaa tulla mun kanssa juhlistamaan tätä asiaa Jollakseen???? (siis ei kukaan tuntematon tietenkään! mutta kaverimme????) ja Julia saa nukkua rauhassa, eikä tietenkään mitään alkoholia, mutta Julialle voi tuoda alkoholitonta skumppaa!!!!!

Nyt jos milloinkaan on juhlan aika, sen mä sanon, jihuuuuuu!!!!!!!
En pysy nahoissani täällä :)"

48

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistavaa!!!!

Voi kun ihanaa, minäkin olen innoissani Johannan puolesta.

• Eversti Kurtz

Levyn tuottaa Curt Cobain, ammattimies.

• seppo taalasmaa

Levytyssopimus?

Onkohan Johannalla menneet sekaisin käsitteet "levytyssopimus" ja "ostettu studioaika" ?

Levytyssopimus tehdään levy-yhtiön kanssa.
      En usko, että mikään levy-yhtiö olisi kiinnostunut Johannasta.

Studioaikaa voi ostaa kuka vaan, sinnehän voi ostaa itselleen myös bändin ja tuottajan. En oikein usko, että Johannalla rahat riittävät moiseen.

Uskon levytyssopimukseen vasta sitten, kun julkisuuteen tulee lausunto levy-yhtiöltä joka on sopimuksen hänen kansaan tehnyt.

• Uusi Nousu

Tiistaipäivä on täydessä vauhdissa Jollksessa; näin raportoi Julia aamulla:

"Kohta alkaa leffa, joka on kuvattu meijän lempi paikassa missä muuallakaan kuin Hawaijilla!!!!! Se kertoo naisesta, jolta hai puree jalan, hui...

Johki käytti just koirat ulkona, nyt ne ovat niin innoissaan, eivät pysy nahoissaan :DDD myöhemmin itikseen hakee meidän loput vaatteet ja päivä pulkassa. Myöhemmin taas terva saunaan. Ihanaa päivää kaikille!!!!!"

Kun aikaisin aamulla aloittaa (kännit), pääsee illaksi mahtavaan korkeaveisuun!
      Ja piipaa-auto kiitää kaupungin kaduilla...

• Glamouralkoholismi

No Tuksu on tainnut tissutella läpi yön taas kerran...

• Mitä sanoo Mara?

MARTINA ON VIHREÄ KATEUDESTA !!!

• Viinat loppu

"kuka haluaa tulla mun kanssa juhlistamaan tätä asiaa Jollakseen????" Eli kuka haluaa raahata Jollakseen viinaa. Tavan ihmiset kun vaan tuppaavat yleensä olemaan töissä näin viikolla, muuten kyllä ikärinsessan seura kelpais ;D

• uus kokemus

"Johki käytti just koirat ulkona, nyt ne ovat niin innoissaan, eivät pysy nahoissaan"

Jipii, me päästiin ulos vihdoinkin!!!!!!!

• tuulipukukansa

Kuinka monen metrin flexi mahtaa olla, sen verran saivat koirat liikuntaa, kunTuksu kärvisteli tyllihamosessa just ja just ulko-oven ulkopuolella.

• eggtrbgr

Koirat eivät ole innoissaan jos ovat kunnolla ulkoilleet ja saaneet liikuntaa tai päässeet toteuttamaan lajiominaista käyttäytymistä...

Eiköhän tunkero käyttänyt ne kusella ja paskalla 5 metrin päässä kotiovesta.

Ja sitten tuon Julle ja kirjallinen ulosanti. Paistaa sivistymättömyys ja kaikkien alkeellisten perustaitojen hallinta.

Muutenkin ihan uskomattoman lapsellista tekstiä,jälkeenjääneen tasoista, menee emätunkinkin ohi heittämällä.

• Täyttä tuubaa

Huomaatteko, että Tuksu sai kertomansa levytyssopimuksen taas kerran ulkomailta, miehet ottavat häneen yhteyttä ulkomailta, miehet ulkomailla ihailevat häntä ja hänen naisellisuuttaan, ulkolainen mieheni raiskasi..... jne......?

Tottakait Johanna saa mielensyövereissään kaiken aina ulkomailta, koska silloin ei tarvitse kertoa mitään sellaista, mikä paljastaisi jutun olevan täyttä tuubaa. Tuskin nuo ulkolaiset tahot lukevat Suomen forumeita tai ne ex-äijänkäppänät edes ymmärtävät suomen kieltä, joten on niin turvallista sanoa "ulkomailta".

• loistavaa!

Kiva että tytöillä menee Jollaksessa mukavasti, saavat katella leffoja ja nauttia elämästä.

• upeeta mahtavaa

Levy-yhtiö teki levytys sopimuksen Johannan pillunkanssa,uusi kläämörshöw.Johanna laulaa häpyhuulet levällään apinamiestä.ei siis suullaan hävyllä kaunis ääni.takahuoneessa Johanna sit levyttää eli makaa ja levypomo päällä.ja kuuluu huohotusta

• Lauluääni

Hävyllä saattaisi olla parempi lauluääni :D

• Näätänum336

Julle kirjoitteli vähän aikaa ennen tätä uutista:

"Kuuntelimme juuri Johanna Tukiaiselle (siskolleni) lähetetyt biisit, jotka me yhdessä tulemme purkittamaan studioilla Tukholmassa. Eräs ruotsalainen ammattilaulaja on tehnyt Johannalle 3 englanninkielistä rakkauslaulua, nyt ei voi enää mitään muuta sanoa kuin WAUUUU!!!!!!! ♥ ne biisit olivat UPEITA!!!!!"

Ja vähän myöhemmin lisää tätä ilosanomaa...

"ei KUKAAN ruotsalainen jaksa edes ryhtyä yrittämään tuollaista, ellei näe todellakin jotain potentiaalia koko hommassa!!!!"

http://www.youtube.com/watch?v=bTgjDjGGhKg

Todennäköisintä on että nämä ruotsalaiset ovat kuuroutuneet jo heti ensimmäisestä soinnusta jonka Tuksu on kajauttanut sotanorsun tavoin ilmoille. Kissanikin alkoi kujertamaan ja juoksi karkuun kun tämän kuuli...

• You can show meee

• huutonaurua.........

IHAN MAHTAVAA, WOW DUBAI!!!!!!!!! ♥ Tämä sitten loistavan Whitney Houstonin muiston kunniaksi ♥ apua, nyt en kyllä nuku varmaan pariin päivään, varsinkin kun kuulin noi englanninkieliset biisit jotka mulle on tehty ja mulle on buukattu (yhdessä Julia Tukiaisen kanssa) keikkaa ulkomaille myös, käääk!!!!! Nyt sinne kavitaatioon ja äkkiä, samoin rusketus pintaan, uusi pidennys, ripsien pidennykset, yksi vaatekoko pois ja nopeasti, apua käääääk, mitä mä teen, iik tää on jännää kerrankin taas näinpäin :) Mulla on ulkomailla useita henkilöitä jotka ovat ihan innoissaan meistä molemmasta!!!!! ♥ ;)

• Promille per tunti

Ilta saa Jollaksessa... tunnelmat ja promillet alkavat nousta, on taas syytä napsia alkomahoolia, nousua promille per tunti, kunnes...

• Näätänum336

"Hahahahhaaa.......puhumme juuri Urbanin kanssa puhelimessa, nauroin sille kun mua nolottaa ihan älyttömästi, että lauloin hänelle suomenkielellä "Apinamies" biisiä hänen kotonaan Tukholmassa, kun nyt kuuntelin, minkälaisia englanninkielisiä biisejä mulle on tehty niin ööh.....vähän "eri tasoa" sanoisinko nyt näin lempeästi........"

Kun Tuksu laulaa apinamiestä Urbanille niin mieshän ihan liikuttuu kyyneliin tuosta oi niin sulokkaan glamouristi tuhdisti humalassa ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena olevan Tunkeron sulo äänestä, jolla hän seireenin lailla lumoaa Urbanin kilojensa alle. Vain ankkahuulet väpättäen hän suoltaa noita lyriikkoja epätahdissa ja huojahdellen "koreografiansa" mukaan myös aika lailla epätahdissa ja tökerön hitaasti heitellen muovitukkaansa ympäriinsä. Tuosta en usko kyllä tason sen sijaan edes nousevan...

Urban ei pääse tuon sulokkaan tonnikeijun otteesta millään edes lahden tuolla puolen, kiitos toimivien puhelinyhteyksien, eli siis Tuksulla on prepaidissa vielä puheaikaa.

• Jossun turinaa

"Huomaatteko, että Tuksu sai kertomansa levytyssopimuksen taas kerran ulkomailta, miehet ottavat häneen yhteyttä ulkomailta, miehet ulkomailla ihailevat häntä ja hänen naisellisuuttaan, ulkolainen mieheni raiskasi..... jne......?"

Ala-asteella kun joku innostui jauhamaan paskaa, niin senkin jutut olivat tapahtuneet aina jossain mahdollisimman kaukana. Tuollaisten juttujen takana on varmaan jokin lapsellinen usko, että jos asia tapahtuu kaukana niin muut eivät osaa epäillä jutun todenperäisyyttä.

• ne kengät?
    • Jollas kuin hellas.

Tietysti Johanna osaa laulaa, mitä muuta luulitte taulapäät ;) ja ainahan ne suuret tekijät ovat ulkomaalaisia, totta kai. Tiesittekö ettei Julialla ole ajokorttia. Nuoruudessa ajeli mopolla ja kokeili kaverin moottoripyörääkin, jostain syystä jäi autokoulu suorittamatta....mistäköhän johtui? Aattelin vaan.Johannalla on/oli ajokortti.Mutta Johannahan onkin fiksu 4 eximan ylioppilas.

• Johanna 4ever

Johanna OSAA LAULAA ja toisekseen Julialla ON ajokotti ollut jo kauan, mistä te näädät näitä revitte???? Mun ei tarvi todistella teille MITÄÄN. tosiasiat saa ja täytuyykin mainita. Kuinka kauan jaksatte jatkaa noita typeriä ja lapsellisia kirjoituksianne, olette säälittäviä menkää nukkumaan! Olen Johanna fani.

• Jossun turinaa
        Johanna 4ever kirjoitti:

Johanna OSAA LAULAA ja toisekseen Julialla ON ajokotti ollut jo kauan, mistä te näädät näitä revitte???? Mun ei tarvi todistella teille MITÄÄN. tosiasiat saa ja täytuyykin mainita. Kuinka kauan jaksatte jatkaa noita typeriä ja lapsellisia kirjoituksianne, olette säälittäviä menkää nukkumaan! Olen Johanna fani.

"Olen Johanna fani."

Olet Johanna.

• sillviisssii
        Johanna 4ever kirjoitti:

Kuuleppas Johanna, mulla sulle 4 sanaa: Uho-nousu ja tuho,

• 2222545553
        Johanna 4ever kirjoitti:

Kaksi sanaa: EI OSAA

• ...........

Ja kuka sitä levyä haluaa ostaa?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ei ole Tuksu ajan tasalla kun levy-yhtiöihin pyrkii. Asiahan on niin, että muusikot joilla on todellista tekemisen iloa säveltämisessä ryhmittäytyvät uudelleen nettiin, sillä levy-yhtiöt sanelevat diktaattorimaisesti missä biisejä voi kuunnella ja ostaa.

• sulkutuli

tämä tukiais-show on kyllä mahtavaa :D villi arvaukseni on, että kohta tulee tiedote jossa todetaan juristiNI tutkineen sopimuksen ja todenneen sen olevan niin epäedullinen, että siitä oli pakko vetäytyä - kauhea pettymys, tottakai. mitään yksityiskohtia ei tietenkään voi paljastaa, koska sopimus on "ulkomainen" ja huippusalainen. monimutkaiset sopimusneuvottelut ovat niin monimutkaisia, että siihen on pakko vetää pullo-pari ruskaa, jotta ajatukset selkiävät.

• iltamakasiini

ulia Tukiainen Upea kuva Johannasta! Noi muutama homoa puukottivat vaan meitä selkään, varsinkin tuo "hinnalla millä hyvänsä julkisuuteen" ressukka, itsensä paljastelija Joni Virtanen, joka esitti täyttä valetta netissä meistä, bullshittiä oikein olan takaa ja kehtasi vielä varastaa Johannan yhden kännyköistäkin! Siellä takana piruna riehuu myös eräs ruma noita-akka, vajaat 4-kymppinen Mia Pohjanmaalta, luuta enää puuttuu kädestä!

• 1+5

• polta sillat vaan

Tais mennä Tuksuttimella vetelät housuun

• Pohjan poika

Tai vetelit.

• Lähden Tukholmaan...

Iltamakasiini kirjoittaa 13.3.2013 muun muassa tulevasta levytyssessiosta:

"Täytettä huuliin ja kavitaatiohoitoon

Johanna Tukiainen aikoo turvautua kauneusklinikan apuihin.

- Otan lisää täytettä huuliini. Yhden ampullin ainakin huuliini.

- Aloitan myös kavitaatiohoidot uudestaan. Tarkoitukseni on pudottaa yksi vaatekoko. Enempää ei tarvitse, sillä kavitaation jälkeen mahdun niihin vaatteisiin, joita käytin 28-vuotiaana. Enää minun ei tarvitse olla 54 kiloinen. Vaatekokoon mahtuminen vaatii suunnilleen kymmenen kavitaatiohoitoa.

Myös laulajanuraan hän aikoo panostaa.

- Ruotsalainen tunnettu laulaja alkaa tekemään yhteistyötä kanssani. Hän on tehnyt kolme englanninkielistä rakkausbiisiä. Lähden Tukholmaan studioon äänittämään uutta musiikkia.

Johanna iloitsee, sillä talviloma on tiedossa lähiaikoina.

- Lähdemme talvilomalle Saariselälle yhdessä kaveriporukan kanssa. Olemme Tunturituuli hotellissa sekä Tunturikoivu hotellissa. Siellä on monotansseja kaikenikäisille. Olemme siellä mukana."

• Näätänum336

Piti hemmetti ihan tarkistaa päivämäärä, kun noi Tuksun jutut on kuultu 100 kertaa aiemminkin. Sama levy jannaa vuodesta toiseen, kertoo ettei oo kyllä kaikki muumit laaksossa....

• Jossun turinaa

Jollaksessa on nyt silakkamarkkinat! Jokaiselle aitoa samppanjaa tuovalle ihrainen Prätsi tyrkyttää väkisin märäntyneelle silakalle haisevaa tulehtunutta vittuaan.

• Mikä mielikuva...

A p u a

• lomapaine

Minäpä luulen, että tätä Saariselän lomaa hehkutetaan joka tuutissa siksi, että se luo mammamuratille paineita....

Tiukat puhelut Sollentuunaseen lähtee joka ilta, tyyliin "teidän on pakko maksaa kun KAIKISSA lehdissä kerrotaan meidän lomasta".

Mammamuratti haalii lisätyötunteja ja repii selkänsä rikki, ettei perheen KUNNIA kärsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!

Voihan vidu....

Ainoa, joka tästä perheestä olis loman tarpeessa on se, joka niska limassa duunia vääntää eli mammamuratti......

• titityyt

Sen kummemmin asioita muotoilematta laitan tähän muutaman asian jotka ihmetyttävät ja joista jotkut ovat ihmetyttäneet aiemminkin. Jos päivään kuuluu ainoastaan koirien ulkoilutus kerran päivässä, leffa ja vaatteiden haku "itiksestä" (miks ne muuten on siellä?) ja sit se on jo pulkassa niin millä helv.....ä ne elää sitä glamour elämäänsä? Ja mitä glamouria tossa on? Milläköhän rahalla muuten Tuksu mitään studioaikaa ostais jos sillä ei oo rahaa ostaa itelleen ees skumppaa puhumattakaan Julian juomista? Ja miks se aina viestittelee "ystävilleen" netissä joko fb.ssä tai ihan keskustelupalstoilla ja välillä kirjaston koneella kun "Jollaksessa ei nyt oo nettiä", miks se ei soita niille? Mites muuten nämä ns. Julian kirjoittamat tekstit kun osaa niistä on kuin vajaa älyisen kirjoittamia (vai onko se oikeesti vajakki?) ja todella lapsellisia ja osa teksteistä on täysin identtisiä Johannan tekstien kanssan niissä on täysin samat sanamuodot, lauserakenteet ja kielioppivirheet? Väkisinkin tulee mieleen, että pääasiassa Johanna kirjoittaa myös Julian nimellä julkaistut tekstit ja fb kirjoitukset. Niin ja mistäköhän ne Johannan 4 laudaturia muka on yo kirjoituksissa tulleet kun äidinkieli ei ainakaan ole niistä yksi koska noilla lauserakenteilla pääsee korkeintaan rimaa hipoen edes läpi. Julian ylioppilas juttuihin en usko ollenkaan koska sillä naisella on todennäköisesti kengännumerokin äo.ta isompi. Vai onko jotain todisteita et olis ylioppilas? Ja tuo tuleva lomareissukin on aika huvittava kun aluksi Johanna kirjoitti että haluamme tulla keikoille hiihtokeskuksiin"ympäri lappia" ja sitten Julia kirjoitti,että TEEMME useita keikkoja lomamme aikana "ympäri lappia" ja nyt taas Johanna kerjää niitä keikkoja niin on jäänyt hieman epäselväksi onko niitä keikkoja vai onko ne vaan taas niitä Johannan mielikuvitusmaailman tuotteita. En ainakaan usko, että se yhtään keikkaa mistään kunnon paikasta sais koska kyllä noissa paikoissa yleensä on aika tasokkaat esiintyjät eikä mitään friikki-show juttuja. Mutta onhan niitä räkälöitä kai siellä pohjoisessakin tai ainakin luulisin niin?

• Mårten från uppsala

Älä nyt tukehdu hyvä ihminen :) kaikki nuo kysymyksesi on ollut aikaa sitten näätyiltynä täällä ja vaikka hymyn tuksupalstalla, nyt vaan etsimään jos kiinnostaa.

• Palstamuurahaiset

Kirjoitat ihan täyttä asiaa!! Näitä tällä palstalla juuri pähkäillään, ja jokainen mielipide ja kommentti on arvokas. Kiitos selkeistä ajatuksista! :)

• titityyt

En tukehdu mutta en ole kovin kauaa vielä seuraillut Tuksun toilailuja eikä mulla ole aikaa lukea kaikkia palstoja läpeensä jotta kaikki vastaukset näin yhtäkkiä löytyisi kun on pakko käydä töissäkin ja hoitaa normaalit kotihommat ja elämä yleensäkin niin ajattelin, että jospa joku ystävällinen voisi vähän valaista näin aloittelevaa Tuksutieteiden opiskelijaa.

• bebuy

"Hahahahhaaa.......puhumme juuri Urbanin kanssa puhelimessa, nauroin sille kun mua nolottaa ihan älyttömästi, että lauloin hänelle suomenkielellä "Apinamies" biisiä hänen kotonaan Tukholmassa, kun nyt kuuntelin, minkälaisia englanninkielisiä biisejä mulle on tehty niin ööh.....vähän "eri tasoa" sanoisinko nyt näin lempeästi........"

No voi, voi. Tunksu pitää ENGLANNINKIELISIÄ uusia laulujaan ööh vähän eri tasoisina kuin esittämäänsä Apinamiestä. Tunkio-parka ei tiedä että Apinamies on käännösiskelmä. Nouseekohan arvostus nyt kun kerron että alkup. nimikin on Big fat oranguman? Säveltäjä Cole Tony - Hall Graeme Anthony - Wolfe Steve.

Nyt sitä kelpaa taas esittää! Tunkio on niin tyhmä.

• Minttuuuuuuu

Tukiaiset on vaan loistavia! Odotan Levyänne.

• 7+19=?

• Aito, oikea
        7+19=? kirjoitti:

tässä näyte siitä, miten apinamies oikeasti lauletaan - falsetitkin on todella kohdallaan , ammattitaidolla laulettu
        https://www.youtube.com/watch?v=G2FOAJoky28

Siinä on se AITO OIKEA Apinamies.

• Aspelund osasi
        7+19=? kirjoitti:

tässä näyte siitä, miten apinamies oikeasti lauletaan - falsetitkin on todella kohdallaan , ammattitaidolla laulettu
        https://www.youtube.com/watch?v=G2FOAJoky28

Katsos vaan, enpä ollut tätä aikaisemmin kuullutkaan. Yllättävän hyvä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe