Olen henkilökuvaukseen erikoistunut valokuvaaja, joka tarjoaa portfoliopäivityksen myötä reilua alennusta kuvaushinnastoonsa.
Tarjoan dokumentaarista hääkuvauspalvelua, hääparikuvausta sekä polttari-juhlien kuvauksia. Dokumentaarinen valokuvaus tehdään laajan teosluettelon kautta, sekä tilaisuuden luonteen myötä otetaan mahdollisimman laaja kuvakokonaisuus jotta saadaan tallennettua pienemmätkin muistot tärkeästä päivästä.
Valokuvauksen referenssit: www.clickmedia.fi
Tarjoan esimerkiksi laajinta hääkuvauspalveluani nyt erikoishintaan,
Pakettitarjouksena 8 tunnin kuvaus, on-line galleria 1 kuukaudeksi, jonka maksimikoko on 300 valokuvaa hintaan 390 euroa sis. alv 23 % (norm. 1200 €)
Lopulliset kuvat toimitetaan myös dvd:llä asiakkaalle. kuvaukset Tampere, Lempäälä, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala (sekä tre-hämeenlinna ja jep, olen paljon liikenteessä) alueella ovat ilman matkakustannuksia. Muissa paikoissa tapahtuviin kuvauksiin lisätään matkakustannukset.
Yhteydenotot kari at clickmedia.fi
Kuvauta hääjuhlasi pirkanmaalla + hämeenlinna
clickmedia
0
100
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483